%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی معرفی شاسی بلند جدید و هیبرید تویوتا در سامانه وارداتی ها

منتشر شده در 16 خرداد 1403 ساعت 23:12
نویسنده نیما ارفعی
عکاس حسین دلاور
ویدئو رضا چوکامی

شرکت برساوش نمونه های اولیه تویوتا کرولا کراس هایبرید ( هیبرید ) را ترخیص کرده و برنامه دارد تا در نوبت های آتی سامانه وارداتی ها، این شاسی بلند جدید را به بازار عرضه کند. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی شاسی بلند جدید و هیبرید تویوتا رفته ایم.

به گزارش آخرین خودرو، در دور جدید واردات نسخه های مختلفی از تویوتا به بازار ایران آمده اند. شرکت های مختلف واردکننده تویوتاهای وارداتی را از کارخانه های FAW-Toyota و GAC-Toyota برای مشتریان ایرانی تامین می کنند. نکته مهم این است که تویوتاهای تولیدی چین به سایر کشورهای جهان صادر می شوند و در بحث اصول کیفی، ساختار مشابه را با نمونه های مونتاژی ژاپن، پاکستان، آمریکا، فیلیپین، تایلند، اندونزی و… دارند.

در این دوره واردات، شرکت برساوش هم برنامه واردات خودروهای تویوتا را دنبال می کند. این شرکت تا به امروز تویوتا لوین بنزینی و هیبرید را به دست مشتریان رسانده است. همچنین برساوش می خواهد تا تویوتا bZ3 و bZ4X را هم در بازار خودروهای الکتریکی به فروش برساند. در کنار این پروژه ها، طی هفته های پیش رو تویوتا کرولا کراس هایبرید ( هیبرید ) هم به سامانه وارداتی ها اضافه می شود. متولی حضور این شاسی بلند یا همان کراس اوور جدیدی هیبرید شرکت برساوش است.

مشخصات فنی کرولا کراس هیبرید ؛ شاسی بلند جدید تویوتا در ایران

تویوتا کرولا کراس به عنوان یک شاسی بلند اقتصادی و ژاپنی در کارخانه FAW-Toyota مونتاژ می شود. این خودرو پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی در کنار یک پیشرانه الکتریکی قرار دارد و جعبه دنده E-CVT توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. پیشرانه بنزینی کرولا کراس هایبرید ۱۵۱ تا ۱۵۹ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۸۶ تا ۱۸۸ نیوتن متر تولید می کند و پیشرانه الکتریکی نیز ۱۱۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۰۶ نیوتن متر در اختیار خودرو می گذارد. به صورت ترکیبی و لحظه ای می توان قدرت ۱۹۴ اسب بخار را از تویوتا کرولا کراس دریافت کرد.

همان طور که در ویدیوی معرفی این شاسی بلند جدید و هیبرید تویوتا اعلام شد، مصرف سوخت این خودرو کمتر از ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. تویوتا کرولا کراس هیبرید مصرف سوخت بهینه ۴.۵۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد. همچنین حداکثر سرعت این کراس اوور تک دیفرانسیل ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودروی ژاپنی در شرایط ایده آل ۹.۲ ثانیه است.

امکانات تویوتا کرولا کراس هیبرید برساوش

در تویوتا کرولا کراس هیبرید شرکت برساوش امکانات مختلفی دیده می شود. این خودرو در بحث ایمنی در جایگاه خوبی قرار دارد. کیسه هوای زانوی راننده، کیسه هوای جانبی جلو، کیسه هوای پرده ای و کیسه هوای رو به روی سرنشینان جلو نشان می دهد که تقریبا پکیج کاملی از ایربگ ها در این خودروی نه چندان گران قیمت ژاپنی وجود دارد. همچنین امکانات دیگری مانند ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار در ترافیک، نور بالای اتوماتیک، رانندگی خودکار بین خطوط و… در این شاسی بلند جدید و هیبرید تویوتا دیده می شود. کرولا کراس هیبرید برساوش به امکانات دیگری مانند تریم چرم و پارچه، سانروف، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین، کلاستر دیجیتال، نمایشگر لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی

۸ Responses to “ویدیوی معرفی شاسی بلند جدید و هیبرید تویوتا در سامانه وارداتی ها”

  1. معین گفت:

    سلام لطفا نقد و بررسی سایپا اطلس رو هم بذارید ممنون

    ۱
    ۱
  2. احمد گفت:

    س.ماشین کم مصرف به تعداد واردات بشه مصرف بنزین وقاچاق سوخت مدیریت شود

    ۱
    ۰
    • رضا گفت:

      آیا شرکت برساوش از این خودروهای وارداتی ، سهمی جهت جانبازان در نظر گرفته است ؟

      ۰
      ۰
    • رضا گفت:

      انتخاب منطقی ای برای بازار ایرانه
      تعرفه پایین تر برای واردات بخاطر هیبریدی بودن
      قیمت پایه کمتر
      و مصرف سوخت کمتر

      به تعداد کافی وارد بشه خیلی خوبه
      هزچند که به تعداد کافی وارد نمی‌شه ولی خب بازم خوبه

      ۰
      ۰
  3. مصطفی گفت:

    از ظاهر خودرو کاملا مشخص هست که ۲۰ هزار دلار هم قیمت نداره و حتی از کلاس اقتصادی هم پایین تر هست.
    نه چراغ LED و نه حتی آینه تاشوی برقی، دستیار راننده این خودرو هم طبیعتا از اونچیزی که شما انتظار دارید خیلی حساسیت پایین تری رو خواهد داشت و انتظار کارآمدی خودروی ۵۰ هزار دلاری رو ازش نداشته باشید.
    تو بازار آزاد زیر ۶ میلیارد نخواهد بود. با همین فرمون پیش بریم روزی پراید میشه ۲ میلیارد و این میشه ۲۰ میلیارد. اون روز مطمئنا زیاد دور هم نخواهد بود.!

    ۱
    ۱
    • سید علی گفت:

      سلام آقای دلاور لطفاً ماجرای عدم تحویل خودروی ساینا اس دو گانه رو از شرکت بی عرضه ی سایپا پیگیری کنید . الان یک سال هست که هنوز خودرو ی مارو تحویل ندادن

      ۰
      ۰
  4. hamitt گفت:

    خیلی زشته مه شکن و آینه برقی از روش برداشتن. مگه این ۲تا آپشن چقدر قیمت داره ؟

    ۰
    ۰
  5. مصطفی گفت:

    ماشین عالیه ولی واقعا وارد کننده برای این ماشین در این کلاس قیمتی یه دوربین دنده عقب نگرفته؟ خیلی به نظرم کج سلیقگیه اگه همین نسخه نهاییش باشه

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X