کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

ویدیوی معرفی شاهین دنده ای جدید

منتشر شده در 18 آبان 1404 ساعت 14:27
نویسنده نیما ارفعی
عکاس حسین دلاور

گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار شاهین دنده ای جدید را در نمایشگاه صنعت معرفی کرد. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی تیپ جدید سایپا شاهین دنده ای رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، تیپ جدید شاهین دنده ای از نسخه های پلاس به حساب می آید. پیش از این شاهین دنده ای تنها در نسخه توربو ۸ سوپاپ و با تیپ های G (با سانروف) و GL (بدون سانروف) راهی بازار شده بود. حال قرار است تا شاهین پلاس با جعبه دنده دستی به بازار بیاید و به عنوان نسخه جدید شاهین دنده ای به فروش برسد.

شاهین پلاس دنده دستی به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی ۱۶ سوپاپ مجهز است که فناوری زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی را دارد. این پیشرانه که به ME16 در سایپا معروف است، نسخه ای کمی متفاوت از TU5 پلاس به حساب می آید. این پیشرانه ۱۱۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی 5F18 توان را به چرخ های جلوی این سدان ملی سایپا می رساند.

سایپا شاهین پلاس جدید دنده دستی

شاهین پلاس دنده دستی نسبت به شاهین توربو دنده دستی، احتمالاً شتاب ضعیف تری را دارد. اما این خودروی ارتقا یافته می تواند استهلاک به مراتب کمتری را نسبت به نسخه ۸ سوپاپ داشته باشد و مصرف سوخت کمتری را ثبت کند. در شاهین پلاس دنده دستی از تعلیق مک فرسون جلو و نیمه مستقل عقب استفاده شده است. همچنین این خودرو دارای امکاناتی مانند سانروف برقی، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، نمایشگر لمسی اندروید ۱۰ اینچی، رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، استارت دکمه ای، آینه تاشو برقی، شیشه های عقب دودی و دو کیسه هوا است.

سایپا شاهین پلاس جدید دنده دستی

به احتمال زیاد شاهین پلاس دنده دستی قیمتی فراتر از یک میلیارد تومان را در کارخانه سایپا خواهد داشت. اما این پرسش مطرح است که چرا شاهین پلاس دنده دستی به امکاناتی مانند کروز کنترل و محدودکننده سرعت مجهز نیست؟ زیرا در حال حاضر خودروی رقیب شاهین پلاس دنده دستی، یعنی تارا V1 پلاس دارای قابلیت کروز کنترل و محدودکننده سرعت است.

شما مخاطبان آخرین خودرو می توانید در بخش زیر، ویدیوی تست و بررسی تخصصی شاهین پلاس اتوماتیک را تماشا کنید:

ویدیو های پیشنهادی

۳ Responses to “ویدیوی معرفی شاهین دنده ای جدید”

  1. هادی گفت:

    چهارمین نمایشگاه تحول صنعت خودرو امسال برگزار نمیشه ؟

    ۳
    ۰
  2. mmm گفت:

    در کل خوبه خوبه ولی کروز کنترل میتونست حذف نشه

    ۴
    ۲
  3. دانیال گفت:

    این همه ظاهر شو خوب کردن، نمای عقب عالی ولی اون لوله اگزوز چرا اینقدر بیرونه و بی ریخت کرده خودرو رو. منم منتظر دنده ای بودم امیدوارم قیمت پایین تر تارا وی یک باشه

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X