فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰

ویدیو تست ارزان ترین شاسی بلند KMC ؛ بررسی کی ام سی SR3

منتشر شده در 17 آبان 1404 ساعت 18:30
عکاس علیرضا پاداش
کارگردان رضا چوکامی

کی ام سی SR3 در واقع نسخه فیس لیفت شده از جک S3 است که در این قسمت از آخرین خودرو به سراغ بررسی آن رفته ایم.

جک S3 سال ها به عنوان یک کراس اوور اقتصادی در سبد محصولات کرمان موتور عرضه می شد. یک کراس اوور کامپکت که فروش نسبتا بالایی هم در این سال ها داشت. البته همیشه در طول این مدت، نیاز به یک تغییر چهره و یا فیس لیفت برای این خودرو حس می شد. بر همین اساس کرمان موتور جک S3 را فیس لیفت کرد و با نام کی ام سی SR3 به بازار ایران عرضه کرد. این خودرو ارزان ترین شاسی بلند یا کراس اوور در سبد محصولات کرمان موتور است و به همین دلیل هم تقاضای بالایی در شرایط فروش ها برای آن ثبت می شود.

ویدیو تست ارزان ترین شاسی بلند KMC ؛ بررسی کی ام سی SR3

در حال حاضر شما می توانید ویدیوی تست و بررسی کی ام سی SR3 را از آپارات، یوتیوب و فیلم نت به صورت رایگان تماشا کنید. این برنامه آخرین خودرو با حمایت نشان آرتمن تولید شده است. آرتمن یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان مکمل سوخت در ایران است که محصولات با کیفیت و به روزی را برای خودروهای بنزینی تنفس طبیعی، هایبرید، توربوشارژر و… تولید می کند. ویژگی مهم اکتان های آرتمن ، نیترو بیس ( Nitro Base ) بودن آن ها است. در حال حاضر شما می توانید محصولات و اکتان آرتمن را از نمایندگی های این نشان تجاری و وبسایت آن به نشانی Artmankhodro.com خریداری کنید.

ویدیو تست ارزان ترین شاسی بلند KMC ؛ بررسی کی ام سی SR3

با توجه به استقبال گسترده‌ی مردم از سراسر کشور و کیفیت بالای اکتان‌بوسترهای آرتمن، گروه آرتمن خودرو جهت سهولت دسترسی مشتریان، از سراسر ایران نمایندگی فعال می‌پذیرد. برای دریافت اطلاعات مربوط به شرایط اخذ نمایندگی و عاملیت فروش، می‌توانید با شماره های ۲۱۰۰۰۲۶۸- ۲۱۰۰۰۲۵۹  ۰۲۱ تماس بگیرید یا از طریق وب‌سایت ما، بخش «اعطای نمایندگی» اقدام کنید.

مشخصات فنی و امکانات KMC SR3

کی ام سی SR3 مانند جک S3 از یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که توانایی تولید ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. با این حال به دلیل به روزرسانی های نرم افزاری، عملکرد فنی خودرو نسبت به قبل بهبود پیدا کرده است.

مشخصات فنی و امکانات KMC SR3

حداکثر سرعت KMC SR3 برابر با ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت است و شتاب صفر تا صد آن کمتر از ۱۵ ثانیه خواهد بود. در بخش جلوی SR3 از سیستم تعلیق مک فرسون و در قسمت عقب از تعلیق نیمه مستقل استفاده شده که عملکرد قابل قبولی دارد. همچنین این خودرو با استاندارد آلایندگی یورو ۵ مطابقت دارد و میانگین مصرف سوخت آن در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۶.۸ لیتر است.

مشخصات فنی و امکانات KMC SR3

امکاناتی نظیر؛ سانروف، کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی، گرم کن صندلی های جلو، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، کامپیوتر سفری، فرمان کمکی برقی، تریم چرم مصنوعی، دوربین دنده عقب، اپل کارپلی، اندروید اتو، کروز کنترل، سنسور نور، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، تنظیم برقی آینه های جانبی، سیستم کنترل پایداری و… از جمله امکاناتی هستند که در کی ام سی SR3 دیده می شود.

ویدیو تست ارزان ترین شاسی بلند KMC ؛ بررسی کی ام سی SR3

آلبوم تصاویر

ویدیو های پیشنهادی

۱۱ Responses to “ویدیو تست ارزان ترین شاسی بلند KMC ؛ بررسی کی ام سی SR3”

  1. ناشناس گفت:

    چقدر طراحی این ماشین سَمیه 😖

    ۱۷
    ۱۴
  2. ناشناس گفت:

    اصلا نمیشه کلمه ای انتخاب کرد که حق مطلب و راجب طراحی این ماشین ادا کنه
    اگه به بچه مدرسه ای می‌دادی بهتر طراحی میکرد

    ۱۶
    ۸
  3. علی گفت:

    وقتی به جای پول نفتمون میگن فقط باید ازین آشغالا ببرید بندازید به مردمتون همین میشه نتیجه ش

    ۱۴
    ۶
    • رضا گفت:

      آقای پزشکیان توی مناظرات انتخاباتی: “نفت را به چین می دهیم و او به ما کالای بنجل می دهد” . پزشکیان رئیس جمهور شد و گفت درستش می کنم. الان ۱.۵ سال گذشته و تغییری رخ نداده حالا فقط ۳.۵ سال وقت داره تا ببینیم راست می گفته یا نه.

      ۵
      ۰
      • هادی گفت:

        پزشکیان معلومه خودش می دونه ایرانیا چه آدمای متعصب و برند پرستی هستن که تو ۱۵ سال پیش موندن. برای اینکه رای بیاره ، اینو گفته.البته اگه گفته باشه.
        بهش آفرین میگم 😂😂😂

        ۰
        ۰
  4. alirad گفت:

    برسیاتون مثل همیشه عالی لطفا تست و برسی ۲۰۷ اتومات ارتقایافته هم بذارید

    ۵
    ۲
  5. هادی گفت:

    من ترجیح میدم به جای این برم سراغ بک X3 پرو ، هایما S5 پرو ، تیگارد X35 ، ام وی ام X55 پرو یا حتی ری را.
    و باید بگم‌ به شدت طراحی اش زشته.
    حتی از زوتی DL5 و لاماکو فلو هم زشت تره.
    ولی اینکه اپل کارپلی و اندروید اتو و موتور تنفس طبیعی داره ، مزیت محسوب میشن نسبت به رقبا.

    ۶
    ۴
  6. سعید گفت:

    من یکماههاین ماشینو گرفتم و چندصد کیلومتر باهاش رانندگی کردم.بنظرم خودروی خوب و قابل قبولیه.مصرفش کمه و کشش ماشین با توجه به موتورش خوبه.اتاق شیک و جاداری داره.آپشنهای خوب و کاربردی داره.صندوقش هم جاداره و کلا ماشینه خانوادگی هستش. قیافش هم بروزتر شده.انصافا در حد قیمتش خوبه. پیشنهاد میکنم کسانیکه نظر میدن یه دوری با این ماشین بزنن بعد نظر بدن. تازه چون ادامه جک اس۳ قبلی هست که جواب خوبی داده بود احتمالا تعمیر و نگهداری کم هزینه تره و قطعاتش هم راحتتر و ارزانتر از بقیه چینیها گیر میاد.

    ۴
    ۰
  7. Irooni گفت:

    چه خبره از این پلتفرم هزار تا ماشین زدید؟
    چرا باید شتاب ماشین پانزده ثانیه بشه؟

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X