پیکاپ کرمان موتور به روز می شود ؛ کی ام سی T8 پرو در راه بازار

کرمان موتور برنامه دارد تا تیپ جدیدی از پیکاپ پر فروش خود را با نام کی ام سی T8 پرو عرضه کند که تغییراتی نسبت به نسخه معمولی خواهد داشت.
بر اساس اطلاعاتی که به تازگی به پایگاه خبری آخرین خودرو رسیده، شرکت کرمان موتور برنامه دارد تا نسخه جدیدی از پیکاپ پر فروش خود را به بازار عرضه کند. کی ام سی T8 پرفروش ترین پیکاپ دو دیفرانسیل بازار ایران است که همچنان فروش بالایی را از آن شاهد هستیم. حالا کرمان موتور این پیکاپ را به صورت اتوماتیک به عرضه می رساند و نام نسخه جدید هم کی ام سی T8 پرو خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست این پیکاپ چه زمان به بازار می آید اما می دانیم که این خودرو در حال گذراندن تست های فنی است و عرضه آن در برنامه های کرمان موتور قطعی خواهد بود. البته ایران تنها بازاری نیست که این پیکاپ را با پسوند پرو می بیند. در واقع در بازارهای هدف دیگر جک هم این خودروی دو دیفرانسیل با پسوند پرو و تغییراتی نسبت به قبل به عرضه رسیده است. در ادامه تغییرات نسخه جدید نسبت به نسخه معمولی را بررسی می کنیم.

تغییرات فنی در کی ام سی T8 پرو
پیکاپ کرمان موتور در نسخه جدید همچنان به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ مجهز است که خروجی های فنی حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را دارد اما در این نسخه دیگر خبری از جعبه دنده دستی نیست و قرار است گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF را در آن داشته باشیم که توان را به چرخ ها منتقل می کند. در کی ام سی T8 پرو همچنان قابلیت های آفرودی مربوط به تنظیمات دنده سبک و سنگین را داریم و قفل دیفرانسیل مرکزی هم کمک می کند تا T8 پرو یک بیراهخ نورد اتوماتیک لقب بگیرد.

تغییرات در کابین
سبک طراحی در کی ام سی T8 تا حد زیادی قدیمی به نظر می رسد و همین باعث شده تا کرمان موتور در نسخه جدید، کابین را هم تغییر دهد. طراحی کابین در نسخه پرو بیشتر شبیه به KMC T9 شده و یک صفحه نمایش کشیده عمودی را در مرکز می بینیم. کلاستر هم دیجیتال شده و طراحی داشوبدر به طور کلی تغییر کرده است. همچنین دسته دنده الکترونیکی را در این پیکاپ دیده می شود و احتمالا آپشن های به مراتب بیشتری را نسبت به نسخه معمولی خواهیم داشت. احتمالا در نسخه جدید امکاناتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی و اتوهلد هم اضافه شود اما باید منتظر ماند و دید که کرمان موتور این پیکاپ را در نهایت با چه آپشن هایی عرضه می کند.

در پایان می توانید ویدیو تست و بررسی کی ام سی T9 را که توسط تیم آخرین خودرو تهیه شده، مشاهده کنید :
اولین سدان ملی، در یک قدمی بازار؛ شمارش معکوس برای عرضه کیامسی ایگل هیبرید
جک J3 ؛ مشخصات فنی + معرفی
لیفان ۵۲۰ ؛ معرفی + مشخصات فنی
آغاز فصل تازه خرید خودرو با تحویل اولین KMC T9 به روش گواهی سپرده





اگه کرمان موتور ، مثل J4 ، پلت فرم T8 رو هم بومی سازی کنه و اولین پیکاپ ملی رو بسازه ، خیلی خوب میشه.
T9یدونه دوربین عقب ۶ماهه خراب شده نمیتونن تامین کنن قطعه شو😂
حساسیت به سوخت ، طراحی و استحکام ، خدمات پس از فروش ، تامین قطعات ، شرکت تضمین کننده ، بازار دست دوم و کیفیت باید مدیریت شوند البته قیمت نیز بالاست
پیکات فقط رم و جی ام سی
T8ماشین خوبی است من بیش از ۲ سال دارم استفاده میکنم ۷۰ هزار کیلومتر رفتم شمال جنوب و ….
قدرت و سرعتش مناسب است
فقط یخورده صندلیهاش باید بروز تر بشه