%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰

پیکاپ کرمان موتور به روز می شود ؛ کی ام سی T8 پرو در راه بازار

منتشر شده در 19 مهر 1404 ساعت 16:19
پیکاپ کرمان موتور به روز می شود ؛ کی ام سی T8 پرو در راه بازار

کرمان موتور برنامه دارد تا تیپ جدیدی از پیکاپ پر فروش خود را با نام کی ام سی T8 پرو عرضه کند که تغییراتی نسبت به نسخه معمولی خواهد داشت.

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی به پایگاه خبری آخرین خودرو رسیده، شرکت کرمان موتور برنامه دارد تا نسخه جدیدی از پیکاپ پر فروش خود را به بازار عرضه کند. کی ام سی T8 پرفروش ترین پیکاپ دو دیفرانسیل بازار ایران است که همچنان فروش بالایی را از آن شاهد هستیم. حالا کرمان موتور این پیکاپ را به صورت اتوماتیک به عرضه می رساند و نام نسخه جدید هم کی ام سی T8 پرو خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست این پیکاپ چه زمان به بازار می آید اما می دانیم که این خودرو در حال گذراندن تست های فنی است و عرضه آن در برنامه های کرمان موتور قطعی خواهد بود. البته ایران تنها بازاری نیست که این پیکاپ را با پسوند پرو می بیند. در واقع در بازارهای هدف دیگر جک هم این خودروی دو دیفرانسیل با پسوند پرو و تغییراتی نسبت به قبل به عرضه رسیده است. در ادامه تغییرات نسخه جدید نسبت به نسخه معمولی را بررسی می کنیم.

پیکاپ کرمان موتور به روز می شود ؛ کی ام سی T8 پرو در راه بازار

تغییرات فنی در کی ام سی T8 پرو

پیکاپ کرمان موتور در نسخه جدید همچنان به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ مجهز است که خروجی های فنی حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را دارد اما در این نسخه دیگر خبری از جعبه دنده دستی نیست و قرار است گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF را در آن داشته باشیم که توان را به چرخ ها منتقل می کند. در کی ام سی T8 پرو همچنان قابلیت های آفرودی مربوط به تنظیمات دنده سبک و سنگین را داریم و قفل دیفرانسیل مرکزی هم کمک می کند تا T8 پرو یک بیراهخ نورد اتوماتیک لقب بگیرد.

پیکاپ کرمان موتور به روز می شود ؛ کی ام سی T8 پرو در راه بازار

تغییرات در کابین

سبک طراحی در کی ام سی T8 تا حد زیادی قدیمی به نظر می رسد و همین باعث شده تا کرمان موتور در نسخه جدید، کابین را هم تغییر دهد. طراحی کابین در نسخه پرو بیشتر شبیه به KMC T9 شده و یک صفحه نمایش کشیده عمودی را در مرکز می بینیم. کلاستر هم دیجیتال شده و طراحی داشوبدر به طور کلی تغییر کرده است. همچنین دسته دنده الکترونیکی را در این پیکاپ دیده می شود و احتمالا آپشن های به مراتب بیشتری را نسبت به نسخه معمولی خواهیم داشت. احتمالا در نسخه جدید امکاناتی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی و اتوهلد هم اضافه شود اما باید منتظر ماند و دید که کرمان موتور این پیکاپ را در نهایت با چه آپشن هایی عرضه می کند.

پیکاپ کرمان موتور به روز می شود ؛ کی ام سی T8 پرو در راه بازار

در پایان می توانید ویدیو تست و بررسی کی ام سی T9 را که توسط تیم آخرین خودرو تهیه شده، مشاهده کنید :

ویدیو های پیشنهادی
  1. هادی گفت:

    اگه کرمان موتور ، مثل J4 ، پلت فرم T8 رو هم بومی سازی کنه و اولین پیکاپ ملی رو بسازه ، خیلی خوب میشه.

    ۱۶
    ۶
  2. قدرت طهماسبی گفت:

    حساسیت به سوخت ، طراحی و استحکام ، خدمات پس از فروش ، تامین قطعات ، شرکت تضمین کننده ، بازار دست دوم و کیفیت باید مدیریت شوند البته قیمت نیز بالاست

    ۱۳
    ۰
  3. ناشناس گفت:

    پیکات فقط رم و جی ام سی

    ۱
    ۴
    • علی گفت:

      T8ماشین خوبی است من بیش از ۲ سال دارم استفاده میکنم ۷۰ هزار کیلومتر رفتم شمال جنوب و ….
      قدرت و سرعتش مناسب است
      فقط یخورده صندلیهاش باید بروز تر بشه

      ۲
      ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X