سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰

کاتالوگ نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو منتشر شد

منتشر شده در 23 مهر 1403 ساعت 11:10
عکاس علیرضا پاداش
کاتالوگ نیسان سیلفی هیبرید

نیسان سیلفی یکی از محصولاتی است که پارس خودرو در دور جدید واردات به ایران می آورد. این خودرو در دو نسخه بنزینی و هیبرید واردات می شود.

در نمایشگاه تحول صنعت خودرو بود که پارس خودرو نخستین بار سیلفی وارداتی را معرفی کرد. نسخه ای که در آن نمایشگاه معرفی شد نمونه تنفس طبیعی از سیلفی بود و پس از آن در نمایشگاه مشهد این شرکت از سیلفی هیبرید یا همان سیلفی e پاور پرده برداری کرد. حالا کاتالوگ نیسان سیلفی پارس خودرو منتشر شده و مشخصات رسمی آن از جانب این شرکت اعلام شده است. اگرچه قبل از این شرکت های دیگری واردات نیسان سیلفی هیبرید را انجام داده اند اما نمونه وارداتی پارس خودرو تفاوت هایی در بحث امکانات با نیسان سیلفی شرکت های دیگر دارد.

نیسان سیلفی هیبرید

مشخصات فنی نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو

در بحث مشخصات فنی تفاوتی بین این نسخه با دیگر سیلفی های هیبرید بازار نیست. زیر کاپوت یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر قرار دارد که خروجی ۷۲ اسب بخار را ثبت می کند. البته این پیشرانه در مدار قدرتی خودرو نیست و فقط به عنوان یک ژنراتور باتری پیشرانه برقی را شارژ می کند. پیشرانه برقی که قوای محرکه اصلی در این خودرو است، توان تولید نهایت قدرت ۱۳۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را دارد و قدرت به صورت یکپارچه و تک سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود.

مشخصات فنی نیسان سیلفی هیبرید

ظرفیت باتری در این سدان ۵ کیلووات ساعت است و تکنولوژی لیتیوم یونی را دارد. با این مشخصات مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو می تواند به زیر ۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برسد. تعلیق در بخش جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع توییست بیم بوده و در مجموع مشخصات راضی کننده ای را در این سدان با اصالت ژاپنی می بینیم.

کابین و امکانات

تا به امروز از نظر امکانات دو تیپ را برای نیسان سیلفی هیبرید در بازار می دیدیم. نیسان سیلفی مکس ادیشن نمونه فول آپشن از این خودرو است که توسط نامی خودرو عرضه می شود و نیسان سیلفی پلاس نمونه پایه تری است که با آمیتیس خودرو به بازار عرضه شده است. اما حالا نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو آپشن های کمتری نسبت به نمونه پایه دارد و این پایه ترین تیپ از سیلفی است که به بازار می آید.

کابین نیسان سیلفی هیبرید

طراحی کابین دقیقا همان چیزی است که در دیگر سیلفی ها دیده ایم. سبک طراحی ساده و عین حال مدرن است و الگوهای جدید کمپانی نیسان را دنبال می کند. در این خودرو امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، تهویه اتوماتیک، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… دیده می شود. این نسخه نسبت به سیلفی آمیتیس خودرو سانروف و صندلی برقی راننده را ندارد.

کاتالوگ نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو

کاتالوگ نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو
ویدیو های پیشنهادی

۳ Responses to “کاتالوگ نیسان سیلفی هیبرید پارس خودرو منتشر شد”

  1. کسری گفت:

    نسخه امیتیس رو داشتم تیرماه تحویل گرفته بودم و در مهرماه فروختمش با حدود سه هزار کیلومتر تجربه رانندگی میتونم بگم از لحاظ عملکرد فنی واقعا جز بهترین خودروهای کلاس سی بازار هست خودرویی بسیار کم مصرف فوق العاده بیصدا شتاب عالی فاصله محوری خوب صندوق عقب بسیار جادار ومیتونم بگم جز سه گزینه برتر بین تمام وارداتی ها هست که تا الان وارد شده از لحاظ کیفیت متریال داخل کابین هم در سطح خیلی خوبی قرار داره و خانواده کرولا و لوین از این نظر در برابرش حرفی برای گفتن ندارن اما با اینکه نسخه امیتیس در حد خودش اپشن های قابل قبولی داره در برابر نسخه مکس نامی هیچ حرفی برای گفتن نداره حالا چه برسه به این نسخه پارس خودرو که رسما هیچی نداره البته متاسفانه امیتیس هم به جز سری اول بقیه تحویلی ها رو نمونه اولد فیس وارد کرده ایرادی که میتونم بگیرم ازش اینکه مانیتورش خیلی از کاربری هاش برای کشور ما نیست اپل کار پلی نداره کیفیت دوربین دنده عقبش واقعا پایین تعلیق عقبش هم یکپارچه هست

    ۷
    ۰
  2. حقیقت گفت:

    خودرو وارداتی حداقل در شرکت معین خودرو کلاهبرداری است پول می گیرند ماشین تحویل نمی دهند

    ۳
    ۰
  3. سپهر گفت:

    کیسه های هوای این بیشتر نیست؟
    زده جانبی عقب هم داره
    کیسه هوای سرنشین عقب هم زده که نمیدونم منظورش چیه

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X