کراس اوور ملی ۱.۵ میلیاردی شد ؛ قیمت نهایی ری را چند است؟

شرکت ایران خودرو به تازگی لیست قیمت های جدید خود را با آخرین اصلاح منتشر کرده اما در آن خبری از قیمت نهایی ری را، کراس اوور ملی نیست.
ری را نخستین کراس اوور ملی صنعت خودروی ایران است که سال گذشته برای اولین بار به عرضه رسید. خودرویی بر مبنای پلتفرم نسل دوم پژو ۲۰۰۸ که با نام پروژه K125 توسعه داده شد و به بازار آمد. البته تا به امروز تنها یک دور عرضه را برای این خودرو داشته ایم و قیمت ری را تا پیش از این در کارخانه ۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان بود. در لیست قیمت جدید ایران خودرو هم فعلا خبری از قیمت ری را نیست اما شنیده ها حاکی از آن است که قیمت نهایی کراس اوور ملی ایران خودرو بر مبنای محاسبات جدید به عدد ۱ میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومان رسیده است و این یعنی ری را نخستین خودروی ملی است که برچسب قیمتی ۱.۵ میلیاردی دارد.
| نام خودرو | قیمت قبل (تومان) | قیمت جدید (تومان) | میزان افزایش (تومان) |
| ری را | ۱,۱۴۲,۴۷۷,۰۰۰ | ۱,۵۰۱,۵۹۱,۶۰۰ | ۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰ |
قبل تر ایران خودرو خبری منتشر کرد که تعهدات ری را به صفر رسیده و به زودی فروش جدید این خودرو رقم می خورد. بر اساس شنیده ها فروش ری را در قالب های فروش فوری، فوق العاده و پیش فروش انجام خواهد شد و از این پس تیراژ کراس اوور ایران خودرو بیشتر از قبل هم می شود. همچنین اعلام شده که به زودی قرار است فیس لیفت جدیدی برای این کراس اوور ارائه شود و طراحی این خودرو در بدنه و داخل بهبود خواهد یافت. در ادامه می توانید با مشخصات این خودرو بیشتر آشنا شوید.
تست و بررسی و معرفی ری را
کراساوور ملی ایرانخودرو در نسخه فولآپشن به پیشرانه TC7 یا همان EFP مجهز است. این موتور ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ، توان تولید ۱۶۰ اسببخار قدرت و ۲۴۰ نیوتنمتر گشتاور را دارد و از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیرو را به چرخهای جلو منتقل میکند.
از جمله امکانات ایمنی و رفاهی به کار رفته در ریرا می توانیم به ؛ ۴ کیسه هوا (سرنشینان جلو و جانبی)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی ، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی مالتی مدیا، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ،ترمز های دیسکی، سیستم کمکی ترمز ، سیستم پایش فشار باد لاستیک، آینه های جانبی برقی ، گرمکن صندلی های ردیف جلو، چراغ روشنایی روز، نور پردازی داخلی، سنسور نور ، سنسور باران و…. اشاره کنیم.








خداوکیلی حیف ۱۵۰۰ نیست ،هایما اس۵ پرو یا پلاس ،با وجود سواری خشک و تکان های زیاد ارزش خریدش از این بیشتره
من ریرا خریدم انصافا فوق العاده است
هر جند مطمئنم تولید این خودرو کار ایران خودرونمیتونه باشه
چون همه چیش عالی طراحی شده و خیلی نرم و راحت است
ماشین قبلی ات چی بود آقای رضا ؟
نه کار ایران خودرو نیست کار کاره چینی هاست اینا فقط لوگو کله الاغو زدن جلوش
اصلا تو دیدی
این خودرو نزدیک به ۱۹ درصد ارز بری داره! یعنی حدود یک پنجم قیمت! با توجه به افزایش قیمت ارز افزایش ۳۵۰ میلیونی طبیعیه! البته تأثیرات فعال شدن ماشه و کاهش تدریجی صادرات نفت تا آوریل سال آینده میلادی یعنی اواخر فروردین به طور کامل نمایان میشه! اونوقع بدتر از این هم میشه
چرا نیاوردینش جنوب بررسی بشه، بندعباس، بوشهر، زاهدان
یاده ماشین اون دکتره توی فیلمه بریکینگ بد میفتم! خخخ
چراغ پیکان گذاشتن
بنظرم از تارا بهتر و بعضی خودروهای چینی برتر
اول خدمات پس از فروش داره.مشکلی واسه خرید قطعات ندارید.و در آخر ۷۰درصد کسایی ک خرید میکنن بنظر من دیدگاهشون مثل شما نیست.خیلیا اصلا اطلاعاتی ک شما دادید رو نمیدونن چی هست حقیقتا.خیلیا تو عمرشون سرعت۱۳۰ نرفتن و نمیزنه.
بنظر بنده ماشین خوبیه فقط ب شرط این ایرانخودرو نامردی نکنه قیمتشو بالاتر نیره
انشااله خدا دو شرکت خودروسازی را نابود کنه که خون مردم را تو شیشه مردن . هر کاری دلشون بخواد میکنن .با این محصولات بی کیفیتشون و قیمتهای چند برابری . کاش فقط دوماه مردم از این محصولات نمیخریدن تا ورشکست میشدن .