%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰

MG GT چه امکاناتی دارد؟

منتشر شده در 28 آبان 1403 ساعت 15:30
MG GT

MG GT سدانی خوش ساخت چینی و وارداتی است که توسط شرکت فردا موتور در ایران عرضه می شود. در این مطلب می خواهیم به امکانات این خودرو بپردازیم.

همان طور که می دانید برند MG یکی از خودروسازان موفق چینی است که در محصولات آن حتی در قاره اروپا نیز فروش خوبی دارند و با اینکه برندی چینی محسوب می شود اما رگ و ریشه اروپایی دارد. یکی از سدان های پر طرفدار این نشان که توسط شرکت فردا موتور در بازار ایران عرضه می شود، MG GT است. ام جی جی تی در حقیقت یک سدان نیمه اسپرت و کامپکت است که از نسل دوم آن از سال ۲۰۲۱ بر روی خط تولید این شرکت حضور دارد و در بعضی از بازار ها با نام MG 5 نیز به فروش می رسد.

ما در این مطلب سعی داریم نگاهی به مشخصات و امکانات سدان اسپرت وارداتی و جدید ام جی بپردازیم اما بد نیست نگاهی نیز به طراحی کلی این خودرو داشته باشیم.

ویدیوی معرفی MG GT

طراحی کلی ام جی GT

در نمای بیرونی ام جی جی تی می توانیم یک طراحی اسپرت و جوان پسند را مشاهده می کنیم در نمای جلوی فرم خاص دماغه خودرو بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کند. چراغ های جلو ابعادی نسبتا کوچک اما با گرافیک قابل قبولی دارند جلو پنجره خودرو ابعاد بزرگی دارد و از طراحی سه بعدی بهره می‌برد. اما در نمای عقب شیب زیاد در ناحیه ستون C خودرو جلب توجه می کند که این موضوع به اسپرت تر جلوه دادن خودرو کمک شایانی می کند. چراغ های عقبی خودرو طراحی قابل قبولی داشته و گرافیک آن ها بر جذابیت های طراحی این خودرو افزوده است.

امکانات MG GT

درون کابین MG GT نیز یک طراحی اسپرت و نسبتا به روز را می بینیم که طراحی آن می تواند توجه قشر جوان را به خود جلب کند. رودری ها و به طور کلی داشبورد این خودرو طراحی ارگونومیک دارد و برروی آن از متریال های و چرمی نیز استفاده شده است. جدا از این موارد طرح های گرافیکی کار شده بر روی داشبورد جلوه بسیار خوبی را به داخل کابین این خودرو داده است.

کابین MG GT

مشخصات فنی ام جی جی تی

ام جی GT یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم را در زیر کاپوت خود جای داده است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۵۰ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می کند. سیستم تعلیق استفاده شده در محور جلو ام جی جی تی از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع تورشن بیم است که سواری قابل قبولی را برای سرنشینان فراهم می کند اما مسلما نمی توان از آن انتظار سواری خودرو هایی که به سیستم تعلیق مولتی لینک مجهز هستند را داشت.

امکانات ام جی GT

لازم به ذکر است که بنا بر اعلام ام جی مصرف سوخت ترکیبی MG GT حدود ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر است که عدد قابل قبولی برای این خودرو به حساب می آید.

امکانات ایمنی و رفاهی MG GT

MG GT به عنوان یک سدان نیمه اسپرت که قیمت چندان بالایی نیز در بازار های جهانی ندارد، توانسته امکانات قابل قبولی را در خود جای دهد که وجود این آپشن ها می تواند ارزش خرید این خودرو را بالا ببرد.

امکانات رفاهی MG GT

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی ام جی GT می توان به؛ شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، اخطار برخورد از جلو، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک، تصفیه هوای کابین، فرمان کمکی برقی، دنده پشت فرمان، جلو آمپر دیجیتال، سنسور نور، سنسور باران، تریم داخلی چرم مصنوعی، دسته دنده الکتریکی، استارت دکمه ای، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سانروف برقی، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، محدودکننده سرعت و… اشاره کرد.

ویدیو های پیشنهادی
    • حسین خوانساری گفت:

      واقعا عالیه ولی متاسفانه بجای اینکه این خودرو با قیمت نزدیک جهانی در ایران به فروش بره بخاطر گمرکی بالا و هزینه کلی واردات و سود شرکت وارد کننده قیمتش سه برابر قیمت در چین اینجا فروش میره وگرنه باید در ایران پول یه سمند یا رانا میدادیم اینو سوار میشدیم تازه زیاده بازم

      ۴
      ۰
  1. مجتبی گفت:

    عالی. بااین انتشارجایگاه خاص ویژه ای درکنار رقبا برایتان فراهم خواهدشد.

    ۰
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X