%۸.۲۹
رانا پلاس
۱,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
جک J4
۱,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۷۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۱
ساینا S
۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
فوتون تونلند G7
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۲
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
اطلس GL
۹۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
شاهین GL
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۲۹
رانا پلاس
۱,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
جک J4
۱,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۳
کی ام سی T9
۴,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اکستریم LX
۳,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۷۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
مزدا 3
۵,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۱
ساینا S
۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
فوتون تونلند G7
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۲
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
اطلس GL
۹۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
بک X3 پرو
۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۳۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
شاهین GL
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰

دیدار با کراس اوور مینیمال اسمارت ؛ نسخه برابوس اسمارت #۱ چه مشخصاتی دارد؟

منتشر شده در 22 آذر 1404 ساعت 09:55
عکاس حسین دلاور
کراس اوور مینیمال اسمارت

اسمارت #۱ کراس اوور مینیمال برند اسمارت است که فول آپشن ترین تیپ آن یعنی نسخه برابوس اسمارت #۱ قرار است توسط شرکت نگین تندیس الماس عرضه شود.

با افزایش مشکلات و معضلات زیست محیطی نظیر آلودگی هوای کلانشهرها استفاده از خودروهای برقی در ایران بیش از پیش احساس می شود. مسیری که واردات خودروهای تمام برقی می تواند آغازگر آن بوده و شرایط را برای توسعه و گسترش خودروهای برقی در ایران فراهم کند. به همین دلیل شرکت نگین تندیس الماس اخیرا از یک کراس اوور وارداتی بسیار جذاب با نام اسمارت #۱ رونمایی کرده که با اینکه در کشور چین تولید می شود اما رگ و ریشه آن به برند مرسدس بنز و گروه دایملر بر می گردد. در واقع برند SMART در گذشته، زیر مجموعه ای از گروه دایملر بود که وظیفه ی تولید خودروهایی کوچک و با کاربری درون شهری را بر عهده داشت اما در سال ۲۰۱۹ بخش بزرگی از سهام این نشان به شرکت جیلی فروخته شد و اکنون محصولات این نشان با همکاری مرسدس بنز و جیلی در چین تولید و عرضه می شود. به عبارت دیگر گروه مرسدس بنز در این سری از خودروها مسئولیت طراحی را بر عهده داشته و تامین قوای محرکه بر عهده شرکت جیلی است.

برابوس اسمارت #1

اسمارت #۱ که یکی از کراس اوورهای جمع و جور برقی این شرکت به حساب می آید، اولین محصول نشان اسمارت است که با همکاری شرکت مرسدس بنز و جیلی ساخته شده و بر اساس پلتفرم SEA طراحی شده است. جالب است بدانید که SMART #1 توسط محمد حسین امینی یکتا طراح ایرانی شرکت مرسدس بنز و یی جائو طراحی شده که می تواند برای خودرو دوستان ایرانی حائز اهمیت باشد. در ادامه بیشتر به معرفی این کراس اوور مینیمال اسمارت می پردازیم.

مشخصات فنی اسمارت #۱

SMART #1 در بازارهای جهانی بسته به قوای محرکه و آپشن های ایمنی و رفاهی در تیپ ها و نسخه های مختلفی قابل سفارش گذاری است اما فول ترین نسخه آن BRABUS performance edition نام دارد که به احتمال زیاد این نسخه توسط شرکت نگین تندیس الماس عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی اسمارت #1

در این نسخه قوای محرکه از دو پیشرانه تمام برقی حاضر در محورهای جلو و عقب تامین می شود که پیشرانه مورد استفاده در محور جلو می تواند ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و پیشرانه عقب نیز توانایی تولید ۳۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۷۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. نکته مهم در مورد این تیپ اسمارت #۱ این است که این کراس اوور مینیمال اسمارت می تواند شتاب صفر تا صد را در مدت زمان ۳.۶ ثانیه بپیماید که عدد بسیار عجیب و غریبی به حساب می آید. وظیفه تامین انرژی مورد نیاز این دو پیشرانه بر عهده پک باتری ۶۶ کیلووات ساعتی است که می تواند حداکثر پیمایش ۴۷۰ کیلومتری (براساس استاندارد CLTC) را برای این خودرو فراهم کند.

مشخصات فنی اسمارت #1

امکانات ایمنی و رفاهی کراس اوور مینیمال اسمارت

همانطور که انتظار می رود این خودرو در نسخه فول آپشن خود پکیج کاملی از آپشن های ایمنی و رفاهی را به نمایش می گذارد و از طرفی کیفیت متریال استفاده شده در داخل کابین نیز خیره کننده است. در مورد آپشن های ایمنی و رفاهی این کراس اوور مینیمال اسمارت باید بگوییم که در این خودرو می توان؛ کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده ای، سیستم کنترل پایداری، سامانه پایش فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، پشت آمپر دیجیتال، رادار خط خوان، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو و عقب، هشدار DOW، دستیار صوتی، دوربین ثبت وقایع، مودهای مختلف رانندگی، دوربین ۳۶۰ درجه، رانندگی خودکار بین خطوط، دستیار پارک خودکار، در صندوق عقب برقی، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور و باران، سیستم صوتی حرفه ای، سردکن و گرمکن صندلی جلو و… را مشاهده کرد.

دیدار با کراس اوور مینیمال اسمارت ؛ نسخه برابوس اسمارت #1 چه مشخصاتی دارد؟
ویدیو های پیشنهادی
  1. ali گفت:

    حیف که برقیه وگرنه ارزش سوار شدنشو داشت

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X