از سرگیری واردات بنز به ایران

قرار است تا با واردات نسل جدید محصولات مرسدس بنز به ایران ، این نشان آلمانی دوباره در جاده های کشور حضور داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، خبرنگار این رسانه به تازگی تصاویری از مرسدس بنزهای جدید در گمرکات تهران تهیه کرده است. با توجه به تصاویر موجود قرار است تا از سرگیری واردات بنز برای عموم مردم با نسخه های برقی انجام شود. آن طور که گفته می شود، شرکت ستاره ایران (نماینده فروش و خدمات پس از فروش مرسدس بنزهای سواری) برنامه دارد تا عرضه خودروهای برقی بنز را انجام دهد. البته که این شرکت برای سامانه جانبازان برنامه فروش نسخه های بنزینی را در پیش گرفته است.
مرسدس بنز EQA، EQB و EQE سه محصول جدید این نشان آلمانی هستند که از طریق خطوط تولید چین برای بازار ایران تامین می شوند. هر سه این خودروها برقی هستند و فناوری های جدید مرسدس بنز را دارند.
بنز مدل EQA با نسخه ۲۶۰ به ایران آمده است. این کراس اوور برقی به پیشرانه الکتریکی ۱۸۸ اسب بخار با گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر مجهز است و توان آن به چرخ های جلو می رسد. EQA باتری نزدیک به ۷۳ کیلووات ساعتی دارد که در چرخه CLTC می تواند ۶۱۹ کیلومتر مسافت را با هر بار شارژ طی کند.
مرسدس بنز EQB هم با نسخه ۲۶۰ به بازار ما می آید. این خودرو هم پیشرانه الکتریکی ۱۸۸ اسب بخاری دارد و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر آن به چرخ های جلو منتقل می شود. باتری EQB هم از نوع ۷۳ کیلووات ساعتی است و در چرخه CLTC می تواند طی مسافت بیش از ۶۰۰ کیلومتر را برای این خودرو فراهم کند.
اما لوکس ترین خودروی برقی بنز در ایران را می توان EQE نسخه ۵۰۰ دانست. این خودرو به دو موتور الکتریکی مجهز است و چهار چرخ محرک به حساب می آید. EQE در بازار ایران نزدیک به ۴۰۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۸۵۸ نیوتن متر تولید می کند. این کراس اوور برقی و لوکس می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۵.۱ ثانیه ثبت کند. همچنین باتری EQE نزدیک به ۹۶ کیلووات ساعت ظرفیت دارد و می تواند با هر بار شارژ کامل باتری ها نزدیک به ۶۰۶ کیلومتر مسافت را طی کند.









وقتی زیرساختی وجود نداره وارد کردن نسخه های برقی بنز اون هم نسخه هایی که در بازار جهانی یکی از ضعیف ترین فروش ها رو داشته به نظرم هدفی جز دلالی و کسب سود از اسم برند بنز وجود نداره.
وارداتی که نمایندگی رسمی مرسدس تو کشور نباشه فایده نداره، اینکه شوروم و خدمات بنز تو کشور باشه یه حال دیگه داره تا اینکه دلال ماشین بیاره
اینهمه ارزو برای پولدارا خرج میکنن و ماشینای میلیاردی میارن میتونن به جاش سه تا ماشین ارزون وارد کنن قشر متوسط هم بتونن بهره ای ببرن .اینا همش دارن ارزو برای پولدارا خرج میکنن
این کلماتی که میگم تلخ باشه برای یکسری ها شاید ولی این نسخه ای که در اصل دارند میارند یک نسخه معموله فقط چون نظر خیلی هارو تو اونور آب جلب نکرده فروش زیادی نداشته.
دارندگی و برازندگی شما به فکر پولدار ها نباشید آنها پول را مثل ما با زحمت بدست نیاوردند که
یعنی چی زیرساخت نیست؟
مگه شما توی شهر و خونه ات برق نداری؟ مگه توی سوریه هستی که ۲ ساعت در روز برق دارن؟
چرا اینقدر عادت کردین به چس ناله الکی؟
بله ایستگاههای سوپرشارژر در ایران کمه و بهت قول میدم با مسئولین اغلب بیسواد و وادادهای که داریم تا ۲ دههی دیگه هم سوپرشارژرها در حد نروژ کنونی نخواهد رسید (وقتی اردکانی وزیر نیروی دولت دوازدهم حسن کلید میگه صرفه نداره نیروگاه بسازیم! و تسلیم فشار مافیای نیروگاه سازی!!! نمیشم!!!) معلومه کمبود هست و خواهد بود…
ولی شما توی خونه ات برق ۲۲۰ ولت دستکم ۱۵ آمپر داری، ماشینو تنظیم میکنی خودش در ساعت کم بار شبانه شروع کنه به شارژ و براحتی تا صبح شارژش کامل شده.
مسافرت هم که هر روز نمیری که بگی توی راه نیاز به سوپرشارژر دارم!
قیمت برق هم که در ایران بسیار پایینتره نسبت به اکثر کشورهای مدرن (نسبت به حقوق و دستمزدها)
پس چس ناله نزن!
دوست عزیز فرمایشات گوهرباری که ارائه کردی دور از واقعیته … اولا که شما گفتی تو خونه ها برق ۲۲۰ ولت هست درسته، ولی زیرساخت شارژ در منازل نیست. شما اگر منزلت ویلایی باشه هرکاری دلت بخواد میتونی بکنی ولی در منازل آپارتمانی(که اکثرا به همین صورت هست) شما میخوایی از کدوم پریز برق استفاده کنی? برق مشاع ساختمان!!!؟؟؟ یا میخوایی سیم سیار از طبقه ی چندم تا پارکینگ بیاری که با برق خونه خودت شارژ کنی؟ دوما در مورد سفرها فرمودید مگه چندبار سفر میرید که نیاز به سوپر شارژ باشه!!!!!! مثله این میمونه که بگید مگه در سال چندبار سفر میرید که در طول مسیر لازم باشه پمپ بنزین وجود داشته باشه !!!! در واقع اصل موضوعی که شما فرمودید (در مورد سفر) از پایه غلط و بی اساس هست … شما در سال یک بار هم که بخوایید با ماشین برقی سفر برید در ایران، اگر فاصله بالای ۴۵۰ تا ۵۰۰ کیلومتر باشه(بسیار خوشبینانه) قطعا به مقصد نخواهید رسید و هیچ کاری هم نمیتونید بکنید!!!! امیدوارم تونسته باشم بخشی از فرمایشات دور از واقعیت شما رو پاسخ داده باشم.
با سلام و عرض ادب و احترام واقعا ایشان درست میفرمایند وارد کردن مرسدس بنز با این نسخه های مونتاژ چینی فقط پول را به جیب دلال ها و سوداگران اقتصادی میباشد واقعا متاسف شدیم
برقی….اوووق
.
.
.
برقی تو خارجم کم طرفداره چه برسه به ایران با زیرساخت۰
واقعا بنز و اینهمه حماقت؟ باید محترمانه ریدن بنز را نظاره کرد .ماشین کوکی یا روروئک میساخت بهتر نبود باید بگم از لیست ماشین خاص حذف میشه با اینهمه حماقت.
بنز با این تغییر قیافه مزخرف و خسته کننده و فوق العاده معمولی و حوصله سربر،گند زده به تکنولوژی و کیفیت و متریال زیر کاپوت ماشین
اصلا همین تغییر قیافه باعث شده کم فروش باشن و خریدار ندارن و اینکه بالای ۵میلیارد پول بدی برای بنز چینی برقی ۱۸۰ اسب بخاری؟ بنزینی های سامانه جانبازی هم همین وضع دارن،چون بنز برای سرمایه دار ها و پولدار ها وارد میشه،اونا هم پول زیادی دارن،قطعا ازین ماشینا به جز مدل قوی تر و فروش اولیه،استقبال زیادی نمیشه
با دلار بانکی،ماشین خارجی وارد میکنن برا قشر سرمایه دار و پولدار که خوشحال باشن،درصورتی که با همین پول واردات میشه کارخونه زد یا وام کشاورزی داد برای قشر متوسط و ضعیف و کارگر و محصولات تولیدی اش میشه صادر کرد به کشورهای همسایه،هم به نفع مردم هم دولت ولی متاسفانه فقط پولدارها برای مسئولین مهم هستن
سلام
بعضی از عزیزان کاربر یطوری از بنز بد میگن انگار مدیر عامل بنز نوکر خونه باباشون بوده.
آقا شما نخر…تا ورشکست بشه
نماینده های پولدار مجلس و وزرا و پولدارا میتونن این ماشینارو بخرن و ارز مملکتو میکنن تو جیب میلیاردرها و فقط با گرونی ارز نان شب ملت گرون میشه و خبری هم از ارزونی پراید نیست . اول ماشین اقتصادی وارد کنین بعدا برای خودتون بنز
متاسفانه باید بگم حقیقت تلخه و ماشینی که تو این خراب شده بخواد بیاد قیمت خودش که برفرض ۱ میلیارد باشه تو اینجا می فروشند ۱۰ میلیارد.
یعنی این ماشین بفرض اینکه ۸۰۰ میلیون تومن باشه به قیمت ۳ برابر میارند تو ایران.
فعلا از نظر اونها ماشین اقتصادی ماشینی هستش که زیر۱/۶میلیارد تومن باشه و خوب که بتونن با هزینه های نجومی بندازند گردن چند مشت بدبختی که می خواند همون نسخه معمول رو بخرند که تازه پولشون به همچین ماشینی رسیده.
الان همین ها تو چینیش زاییدن که اومدن هونگچی آوردن ایران که قیمت کارخونش ۱/۵میلیارد تومنه ولی تو ایران با قیمت ۸ برابر تو بازار گذاشتند که از آخر برای اینکه بفروشند و رو دستشون باد نکنه با سود کمتر فروختند.
چرا همه فقط شاسی بلند میارن. بابا حداقل چندتا کوپه و کروک هم وارد کنین
همینجوری بچه ها تا کمر از سانروف بیرونن کروک ک دیگه پرت میشن بیرون خخ.شوخی
کلا هیچی شامل قشر پایین نمیشه