ایران خودرو بزرگ ترین فراخوان تاریخ صنعت خودروی ایران را صادر کرد!

ایرانخودرو در راستای تعهد خود به ایمنی و آرامش مشتریان، برنامهای داوطلبانه برای ارتقای ایمنی خودروهای خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا را آغاز کرده است.
در این برنامه، قطعه محافظ سیستم گرمایشی در این خودروها با نسخهای جدید و مقاومتر جایگزین میشود تا بالاترین سطح حفاظت از سرنشینان در تمامی شرایط عملکردی فراهم شود. این اقدام بخشی از مسیر تازه ایرانخودرو برای بازتعریف مسوولیت اجتماعی و استقرار استانداردهای نوین ایمنی در محصولات فعلی و آینده است.
بررسیهای فنی و میدانی نشان دادهاند که در شرایط خاص به ویژه در برخی خودروهای با عمر و کارکرد بالا یا تعمیرات غیراستاندارد، احتمال آسیب به قطعه محافظ بخاری وجود دارد که میتواند موجب نشت آب گرم در محدوده کنسول خودرو شود. اگرچه بروز این اتفاق بسیار محدود بوده، ایرانخودرو تصمیم گرفته است فارغ از منشا موضوع، بهصورت پیشگیرانه و داوطلبانه، قطعه محافظ را در تمامی خودروهای تولید شده از حدود ۲۴ سال گذشته که شامل بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه میشود، بدون دریافت هیچ هزینهای از مشتریان، تعویض کند.
باوجودی که قطعه مورد اشاره از ابتدای تولید خودرو ۲۰۶ و مطابق با طراحی و استاندارد شرکت پژو روی این خودروها نصب میشده، اقدام پیشگیرانه جدید، نشاندهنده رویکرد مدیریت جدید شرکت در توجه به ایمنی محصولات گذشته و ایجاد اطمینان برای تمامی مشتریان، بدون درنظرگرفتن سال تولید خودرو است.
قطعه جدید با طراحی بازنگریشده و جنس مقاومتر، بهگونهای ساخته شده که در هر شرایطی دربرابر فشار سیستم گرمایشی مقاومت دارد و از نشت احتمالی جلوگیری میکند.
براین اساس، این برنامه بهصورت مرحلهای و منظم در سراسر کشور اجرا میشود تا مشتریان بتوانند در شرایطی آرام و بدون ازدحام، از خدمات تعویض قطعه موردنظر بهرهمند شوند.
در مرحله نخست، خودروهای تولیدی سالهای ۱۳۸۰تا ۱۳۹۰ در اولویت اجرای طرح قرار دارند و تمامی هزینههای قطعه و اجرت نصب بهطور کامل توسط ایرانخودرو پرداخت میشود. زمانبندی مراحل بعدی، متناسب با ظرفیت شبکه خدمات پساز فروش، از طریق وبسایت رسمی ایرانخودرو و پیامک اطلاعرسانی خواهد شد.
مشتریان محترم میتوانند با مراجعه به وبسایت رسمی ایرانخودرو یا تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰، از وضعیت مشمول بودن خودروی خود اطلاع یافته و زمان مراجعه به نمایندگی را دریافت کنند.
در همین راستا، طراحی سیستم بخاری در محصولات جدید ایرانخودرو نیز بازنگری شده است تا از تکرار چنین شرایطی در محصولات جدید جلوگیری شود. این تغییر، بخشی از برنامه تحول کیفی ایرانخودرو است که با هدف افزایش سطح ایمنی و ارتقای استانداردهای ایمنی و رضایت مشتری در حال اجراست.
ایران خودرو همچنان بر اهمیت نگهداری اصولی خودرو، استفاده از قطعات و مواد استاندارد و مراجعه به نمایندگیهای مجاز تاکید میکند.
تیم مدیریتی ایرانخودرو ضمن قدردانی از همراهی مشتریان، بر این باور است که اعتماد در رفتار صادقانه، اقدام مستمر و احترام به مشتری ساخته میشود.





اگه دغدغه شون ایمنی مردم باشه که باید در کل صنعت خودروسازی ایران رو گل بگیرن.
هیچ کدوم از ماشینای داخلی امنیت کافی ندارن.
حتی اگه ماشین های مثل ری را ، آریا و شاهین تارا بخاطر پلت فرم به روز تری که دارن ایمن تر از بقیه باشن.
امیدوارم ایران خودرو با مدیریت جدیدی که داره ، بتونه وضع کیفیت و ایمنی رو بهتر کنه.
ولی همچنان با وجود تحریم و مدیریت غلط ، موندیم تا به چین ، ژاپن ، فرانسه ، کره جنوبی ، اروپا و آمریکا و یا حتی هند برسیم.
جالبه کسی که نه خودرو داخلی سوار شده نه خارجی ازش تحلیل اقتصادی سیاسی اجتماعی خودرویی بین المللی میبینیم!
مشکل همینجاست
همه شدن تحلیلگر مسائلی که هیچ تحصصی ازش ندارن.
نه که خودت خیلی متخصصی.
برو ماشین داخلی ات رو سوار شو.
و با این توهم زندگی کن که صنعت خودروسازی ایران خیلی پیشرفته است.
سلام ببین توی قطعه کهنه چی هست که حاضر شدن اونو با یکی مشابه عوض کنند ،فرض بگیر نقره ویا طلا یا پلاتین باشه او موقع کلاه سر صاحبان خودرو رفته
همین که توقف تولید رانا پلاس وسورن پلاس ودنا پلاس کنید خدمتی کردید در راستای امنیت
ادا ادا ادا!
بهتون قول میدم جوری با بی نظمی و بی احترامی در نمایندگی ها مواجه بشین که پشیمون بشید بگین فراخوان بخور تو سرتون نخواستیم!
الان ماشینی که گارانتی داره باید صبح تاریک کله سحر بره وایسه دم نمایندگی تو صف که ساعت ۸ بیان شاید بهت نوبت رسید یه روغن عوض کنن واست، اینکه دیگه :))
شما جیب مارو نزن نمیخاد بهمون خدمت کنی
همون که در کارخونه مسخرتو ببندی به ملت خدمت کردی
من الان ۵ ساله دارم ثبت نام میکنم ولی هیچوقت اسمم در برنده ها نبوده اینا همشون کسایی که برنده میشن با پارتیه یسریارو فقط تو قرعه قرار میدن الان افتادن دنباله بالا بردن قیمت ماشین هاشون اینا همش بخاطر بالا بردنه قیمته و بس برین بنویسین شما لیاقتتون همین ماشین هاست
باورش غیرممکنه که ایران خودرو این کار را در جهت مشتری مداری و ارتقای کیفیت خودرو انجام دهد. ایرانخودرو دلش نمیاد باک ماشین صفر پر تحویل مشتری بده و ۱۰لیتر بنزین میریزه تو باک و بجای ۴لیتر، ۲لیتر روغن موتور میریزه درحالی که خودروهای خودشو به ۱۰برابر ارزش واقعی به مردم تحمیل میکنه.
این فرا خوان شامل دنا وسمند نمیشه ؟
فکر نکنم.
فقط برای ۲۰۶ ، ۲۰۷ و رانا هست.
اینم گوندش در اومد داره نقش بازی میکنه چون خرابکاری خودشون بوده.الان که افزایش قیمتاشو گرفته باید بدنه حلبی شده ماشیناشو اول درست کنه
ادا و اطوار . نمایش حال به هم زن …
این قضیه بو داره،شرکتی که خیلی از مشکلات اساسی خودرو را که راحت میتونه حل کنه را نمیکنه حالا بیاد قطعه ۲۰ سال پیش را برامون عوض کنه که تاحالا مشکلی نداشته،این قطعه یه سودی داره براش ،شک نکنید،