%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰

اینوی ؛ سدان جدید و هایبرید گروه بهمن

منتشر شده در 06 دی 1403 ساعت 17:29
نویسنده حسین دلاور
عکاس محمد مهدی مبینی
سدان اینوی

از سال گذشته گروه بهمن اعلام کرده بود که به دنبال تولید یک سدان با داخلی سازی بالا و فناوری هایبرید رفته است. حال مشخص شده که این خودرو اینوُی نام دارد. در این گزارش به سراغ ویژگی های بهمن اینوی رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، بهمن اینوی از پلتفرم چانگان ایدو DT استفاده می کند. آن طور که مشخص است، بهمن موتور و گروه بهمن طی قراردادی امکان بومی سازی پلتفرم این خودرو را به دست آورده اند و در حال حاضر مقدمات داخلی سازی بیش از ۵۰ درصدی این سدان کلاس C را فراهم می کنند.

اما آن طور که مشخص است، قرار نیست تا چانگان ایدو DT صرفاً در کارخانه بهمن موتور مونتاژ شود. بلکه قرار است تا از ساختار پلتفرم این سدان کلاس C استفاده شود تا گروه بهمن با یک پلتفرم اختصاصی اولین محصول هایبرید خود را در کشور تولید کند. بهمن اینوی قرار است تا تنها در نسخه هایبرید به بازار ما بیاید و از همان ابتدا داخلی سازی بالایی داشته باشد.

سدان جدید سدان اینوی

بر اساس اطلاعات به دست آمده، این خودرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و پیشرانه الکتریکی مجهز می شود. بهمن اینووی می تواند قدرتی نزدیک به ۲۲۰ اسب بخار را با گشتاور 330 نیوتن متر در اختیار داشته باشد. سیستم انتقال قدرت این سدان بومی گروه بهمن از نوع E-CVT نسل جدید یا همان DHT است که به صورت ترکیبی در کنار انتقال قدرت، سطح ۳۰ درصدی بازیافت انرژی در شتاب منفی را برای اینوی فراهم می کند.

بهمن اینوی می تواند با فناوری هایبرید خود مصرف سوخت کمتر از ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد و شتاب کمتر از ۸ ثانیه را در اختیار راننده بگذارد. باید توجه داشت که نگاه مدیران گروه بهمن متفاوت نسبت به سایر خودروسازان بوده و این شرکت برای ایجاد زیرساخت درصد ساخت داخل بالا، محصولی هایبرید و نوین را در نظر گرفته است.

کابین سدان اینوی

با توجه به زیر ساخت های موجود در این پلتفرم می توان توقع داشت که بهمن اینوی با امکاناتی مانند سانروف برقی، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای، صندلی برقی، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، سنسور نور، سنسور باران، فناوری LED چراغ ها، تنظیم حالت رانندگی، نور پردازی کابین، کروز کنترل و… مجهز باشد.

به گفته مدیران ارشد گروه بهمن، بزودی این شرکت خودروساز خصوصی به سراغ توسعه سبد محصولات هایبرید خود می رود و برنامه دارد تا هاوال H6 هایبرید را هم در کارخانه بهمن موتور مونتاژ کند.

توجه: تصاویر استفاده شده در این محتوا، بازطراحی اختصاصی آخرین خودرو از سدان ایدو DT است و بدیهی بوده که نسخه نهایی و رسمی بهمن اینوی ظاهری متفاوت خواهد داشت.

ویدیوی تست و بررسی هاوال H6 هایبرید گروه بهمن

ویدیو های پیشنهادی
  1. حجت اله براهنی گفت:

    مهم قیمتشه! اگر درست قیمت‌گذاری بشه شاید باعث بشه خودروهای هیبرید هم تو ایران گسترش پیدا کنن و کمکی به آلودگی بشه.

    ۱۲
    ۰
  2. رضا گفت:

    هم بیرونش زشته هم داخلش

    ۷
    ۴
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X