%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰

بازهم نمایشگاه تحول صنعت خودرو،بازهم حضور اجباری

منتشر شده در 09 آبان 1402 ساعت 13:00
نویسنده آخرین خودرو
بازهم نمایشگاه تحول صنعت خودرو،بازهم حضور اجباری

دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو قرار است با محوریت فناوری های نوین برگزار شود،اما گویا این ظاهر قضیه است و با دعوت از تمام شرکت های فعال به نظر بازهم نمایشگاه تحول صنعت ،با حضور اجباری خودروسازان برگزار خواهد شد.

به گزارش آخرین خودرو، دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ آبان برگزار خواهد شد.بر اساس اطلاعات منتشر شده محوریت اصلی اشاعه فناوریهای نوین در صنعت خودروسازی است.

به بیان ساده ، در این رویداد دولتی می خواهند دستاوردها و تحولات فناوری های نوین را به معرض نمایش درآورده و فضا را برای گفتمان و توسعه این بخش از صنعت خودروسازی فراهم کنند.اما گویا این ظاهر ماجرا است و برگزار کننده درصدد تا بتواند برای خود درآمد زایی کند.
این موضوع به صراحت در نامه ای که به شرکت های فعال در صنعت خودروسازی ارسال شده است ، کاملا مشخص و آشکار است و نیازی به توضیح و تفسیر بیشتر ندارد.در نامه این که به مدیران عامل شرکت های فعال خودروساز ارسال شده است،تمام تجاری سازان و سواری سازان حضور دارند.متن نامه با سربرگ وزارت صمت:
“با سلام و احترام،
با عنایت به اینکه درنظر است «دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو» با هدف «تبیین دستاوردهای برنامه تحولی صنعت خودرو در دولت سیزدهم» و «اشاعه فناوریهای نوین در صنعت خودروسازی (خودروهای برقی،متصل، خودران و حمل و نقل اشتراکی)» با رویکرد «گفتمان سازی کاربرد خودروی برقی در سطح مردم و حاکمیت به عنوان یک ضرورت ملی برای مقابله با چالشهای زیست محیطی کشور» در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آبان سال جاری با مشارکت شرکتهای صنایع خودروسازی، دستگاههای اجرایی همکار در پروژه برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهرها، انجمنهای علمی، صنفی و تخصصی، شرکتهای دانش بنیان، دانشگاهها و مراکز علمی و تحقیقاتی و اپراتورهای مخابراتی در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شود، بدین وسیله از آن سازمان/ شرکت/ انجمن/ دانشگاه/ مرکز تحقیقاتی برای حضور در این رویداد بزرگ علمی، فناوری و صنعتی دعوت به عمل می آید.”
با توجه به عنوان و محتوای نامه باید به طور طبیعی شرکت های فعال در زمینه برقی سازی خودروها حضور پیدا می کردند. در این شرایط اما اما به تجاری سازها هم نامه داده اند تا آنها نیز حضور پیدا کنند.اما پرسش این است که آیا وزارت صمت نمی داند که در حال حاضر کدام شرکت ها در سبد محصولات خود خودروهای برقی دارند ؟ چرا باید به تمام شرکت ها نامه بزند؟ این نامه و دعوت به همکاری تحکم برای دعوت به شمار نمی آید؟
به عبارت بهتر اگر این نمایشگاه جذابیت و موضوعیت داشت خود خودروسازان داوطلب حضور می شدند.
در همین حال با توجه به عدم استقبال بسیاری از شرکت ها شنیده می شود که از برخی خودروسازان خواسته اند که برای پر کردن نمایشگاه باید غرفه هایی با متراژهای بالا تهیه کنند.
این در حالی است که تعداد شرکت هایی که دارای خودروهای برقی هستند هنوز به تعداد انگشتان دو دست نمی رسد. پس علت آیا می تواند جزکسب درآمد از روش های مختلف به بهانه برگزاری نمایشگاه باشد. در همین حال وقتی وزارت صمت تا کنون هیچ تسهیلاتی برای خودوروسازان فراهم نکرده است،چرا از موقعیت حاکمیتی سوء استفاده کرده ومی خواهد آنان را مجبور به حضور کند.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X