تحویل اولین سری از کراس اوور ملی ؛ ری را به بازار آمد

سرانجام تحویل اولین سری از کراس اوور ملی ایران خودرو انجام شد و فول آپشن ترین محصول داخلی کشور به بازار آمد.
صبح امروز طی مراسمی در هتل المپیک تهران، تحویل اولین سری از کراس اوور ملی ایران خودرو انجام شد و نخستین ری را های تولیدی به مشتریان تحویل داده شد. در این مراسم که با حضور مدیران ایران خودرو و اصحاب رسانه برگزار شد، ترانه و آهنگی مخصوص تولد ری را توسط سامان احتمشامی به اجرا در آمد. ساخت آهنگ ترانه برای یک خودرو سال ها پیش هم توسط ایران خودرو و برای پیکان رقم خورده بود و حالا این شرکت دوباره این فرآیند را برای تولد ری را تکرار کرده است.

ری را نخستین خودروی ملی در کلاس کراس اوور است و فول آپشن ترین محصول داخلی هم به حساب می آید. این کراس اوور با قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در فروش اخیر ایران خودرو به عرضه رسید و قرار است در ماه های جاری ۵ هزار دستگاه از این خودرو تحویل مشتریان شود. به نظر می رسد ری را در نخستین روز های تحویل اختلاف قیمتی زیادی در بازار و کارخانه داشته باشد اما به نظر می رسد با ادامه روند تحویل باید منتظر منطقی شدن قیمت این محصول ملی باشیم. در حال حاضر حواله های نزدیک به تحویل را تا ۲ میلیارد تومان آگهی می کنند که این قیمت بیشتر شبیه به یک شوخی خنده دار به نظر می رسد. در ادامه بیشتر با کراس اوور ملی ایران خودرو آشنا می شویم.

مشخصات فنی و امکانات
این کراس اوور مجهز پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربو شارژ با فناوری Dual VVTI یا همان EFP است که قرار است بر روی محصولات دیگر ایران خودرو مانند دنا جوانان و یا نسخه هایی از تارا نیز قرار گیرد. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE به چرخ های جلو منتقل کند.
گرمکن صندلی های جلو، ۴ کیسه هوای، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، شیفتر پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، دسته دنده الکتریکی، اتوهلد، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی دو حالته برقی و دو حالته دستی شاگرد، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، شارژر وایرلس، سانروف برقی، نورپردازی داخل کابین و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در تیپ پایه ریرا دیده می شود.














عالی
چقدر. این. خودروهای داخلی بی کیفیت. هستن.. اه
فقط. تولید میکنننن.
ی مشت. اشغال بی ریخت بی کیفیت و
لعنت بهت.
سلام
اگه راست میگید ودلتون برای ماها که وسیله نداریم وپولمون نمیرسه میسوزه نمیخواد ۳۰۰ میلیون هزینه وکالتی بگیرین بیاین همینایی که حواله ها وماشینارو میزارن برای فروش جمع کنین وجلوشونو بگیرین
آره اقایون عزیز
ریدا بیشتر بهش میاد
جوری حرف میزنی انگار ماشین زیر پات رولز رویس هست تو همینم نداری بعد ازش ایراد میگیری؟؟؟
چه ربطی داره؟ ماشین ایرانی هر چقدرم خوب بزنه، چون رقیب نداره، و با هر کیفیتی تولید بشه، مشتری می خره، یواش یواش کیفیت میاد پایین
خداییش دلم خواست یه دونه تیتانیوم شو سوار بشم لعنت به این وضعیت که همه چیز شده حسرت ۱۱۳۰ پول کارخونه اش هست بیاد تو بازار حتما دلال ها دنبال ۵۰۰ تومن سودم هستن روش دیگه کی میتونه حتی بهش فکر کنه آخه چرا هیچی اینجا مثه بقیه کشور ها همسایه هم نیس حتی ؟؟؟؟؟!!!!!! تو امارات و قطر و عربستان و کویت و عمان از دم قسط میخرن ۵ ساله بهترین ماشین هارو بدون سود حتی بعد اینجا پول هم داشته باشی نمیتونی از شرکت بخری باید ۵۰۰ ، ۶۰۰ میلیون بیشتر داشته باشی از دلال ها بخری واقعا از زندگی عادی شده برامون رویا تا کجا قراره پیش بریم خدا میدونه فقط:)
خیلی بیشتر از پونصد ششصد میلیون اختلافه
لعنتی خود ایران خودرو دلال بازی راه میاندازه تا مردم عادی گرونتر بخرند
کدام مردم یه عده هستن توان خرید ماشین دارند اشنا هم دارند اسمش نفر اول بیرون میاد میخرد احتیاج ندارد باقیمت بالاتر به یه عده دیگر اشنا ندارند ولی پول مفت زیاد دارن می فروشند من مصرف کننده با حقوق کارگری نه توان خرید دارم نه حتا فکر کردن به خرید درحسرت