%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

تست درایو لاماری اکو برگزار شد

منتشر شده در 08 آذر 1404 ساعت 17:41
تست درایو لاماری اکو برگزار شد

شرکت آرین پارس موتور اولین تست درایو رسمی لاماری اکو را در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، آرین پارس موتور در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۳ رونمایی لاماری اکو را انجام داد. اکو اولین سدان مونتاژی نشان لاماری است که از گروه دانگ فنگ چین به بازار ایران آمده و قرار است تا بزودی فروش آن آغاز شود. لاماری اکو در کارخانه خمین آرین پارس موتور مونتاژ شده و گفته می شود که طی هفته های آتی فروش آغاز خواهد شد.

هفته گذشته آرین پارس موتور تست درایو لاماری اکو را برگزار کرد. این مراسم طی دو روز با حضور خبرنگاران و نمایندگی های فروش همراه بود. در این رویداد اولین تجربه مواجه با سدان مونتاژی آرین پارس موتور فراهم شد. البته رسانه آخرین خودرو چندی پیش تست و بررسی جامع و تخصصی لاماری اکو را انجام داده بود.

ویدیوی تست و بررسی لاماری اکو

بر اساس نسخه های نهایی مونتاژ، مشخص شد که لاماری اکو با امکانات نهایی چون سانروف برقی، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، صندلی های برقی جلو، گرمکن صندلی های جلو، استارت دکمه ای، شارژر وایرلس، رینگ آلومینیومی، کیت بدنه اسپرت، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کلاستر دیجیتال، ۴ کیسه هوا و… به فروش خواهد رسید.

تست درایو لاماری اکو برگزار شد

همچنین این خودرو دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi است که ۱۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده لاماری اکو از نوع ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (Wet-DCT) است که توان را به چرخ های جلوی این سدان چینی و مونتاژی می رساند. تعلیق جلوی اکو از نوع مک فرسون است و در بخش عقب آن تعلیق مولتی لینک دیده می شود. در تست و بررسی آخرین خودرو برای لاماری اکو، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این سدان ۱۰.۷۴ ثانیه ثبت شد. با این حال در تست های انجام شده در پیست اتومبیلرانی آزادی، شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو در محدوده ۸.۸ تا ۹.۷ ثانیه به ثبت رسید.

ویدیو های پیشنهادی
  1. هادی گفت:

    این چه مسخره بازی ایه .😂
    ماشینو میدن دست رسانه ها تست اش می کنن ، بعدش دوباره تست درایو برگزار می کنن.

    ۰
    ۰
  2. داود خدارحمی گفت:

    با سلام خدمت دوستان عزیز . چند ماه قبل بعد از کلی بالا و پایین ایران خودرو به کروز واگذار شد . چرا هیچ اخباری از فعالیتهای شرکت ، طرح های جدیدشون و ادامه کار نیست ؟ مسئولین ارین موتور چقدر فهیم و کارشناس هستند ، برای من سوال اینجاست که خودرو لاماری اکو در کشور چین تولید شده . واقعا اونا خودشون عقلشون نرسیده ، تست نکردن زحمتش افتاده گردن ارین موتور . خیالم راحته تا خودروسازای ایرانی تعطیل نشن اینا ول کن نیستن . مسئله اینجاست تمام مسئولین برندهای جهانی و رده اول خودرو ساز جهان خودشون ثانیه به ثانیه و دلار به دلار زحمت کشیدن برای پیشرفت اون برند . مسئول کارخونه ای که از یه خانواده مصادره شده و در اختیارش قرار دادن براش مهم نیست . حتی اگر خدای ناکرده تمام کارگرا خونه نشین بشن . ماشاا… به غیرت ایرانی جماعت که ماشین ایرانی سوار میشه ، سفره یه عده بنده خدا خالی نمونه .

    ۰
    ۰
  3. میثم میرزاخلیلی گفت:

    آقا شتاب میانی چند است ؟ شتاب میانی هم لذت رانندگی را زیاد می کند و هم جان افراد را نجات می دهد.

    ۰
    ۰
  4. میعاد گفت:

    چرا در مورد شباهت های فنی این خودرو به شاین مکس ایران خودرو که دقیقاً یه تیپ دیگه از همین برند و مدل هست صحبتی نشده؟

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X