موضوعات داغ روز:

تصاویر اختصاصی آخرین خودرو از اولین کراس اوور ملی کشور

منتشر شده در 13 خرداد 1403 ساعت 20:30
نویسنده آخرین خودرو
عکاس علیرضا پاداش
اولین کراس اوور ملی کشور

ری را نام نخستین کراس اوور ملی ایران خودرو است و ما در این مطلب تصاویر اولین کراس اوور ملی کشور را برای شما آمده کرده ایم.

بر اساس اطلاعاتی که پیش تر منتشر کردیم، کراس اوور ملی ایران خودرو به زودی به بازار می آید. ری را نخستین کراس اوور ملی است که بر مبنای نسل دوم از پژو ۲۰۰۸ توسعه داده شده و قرار است سهم بازار قابل توجهی در کشور داشته باشد. این خودرو در رده کراس اوور های کامپکت بازار قرار می گیرد و رقیب مستقیم خودروهایی نظیر چانگان CS35 پلاس و ام وی ام X55 پرو به حساب می آید. کراس اوور ملی ایران خودرو احتمالا در رده قیمتی ۱ تا ۱.۲ میلیارد عرضه می شود و باید دید بازار نسبت به این خودروی جدید چه واکنشی نشان خواهد داد. در ادامه تصاویر اختصاصی آخرین خودرو از اولین کراس اوور ملی کشور را مشاهده می کنید.

تصاویر آخرین خودرو از اولین کراس اوور ملی کشور

تصاویر کابین ری را

مشخصات فنی و امکانات اولین کراس اوور ملی کشور

زیر کاپوت ری را پیشرانه EFP را داریم. یک موتور ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ که فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ های ورودی و خروجی (Dual VVTI) را دارد و توان تولید نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر را ارائه می دهد. با یک کراس اوور تک دیفرانسیل طرف هستیم و این یعنی قدرت از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ های جلو می رسد.

گرمکن صندلی های جلو، ۴ کیسه هوای،، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، شیفتر پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، دسته دنده الکتریکی، اتوهلد، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی دو حالته برقی و د حالته دستی شاگرد، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، شارژر وایرلس، سانروف برقی، نورپردازی داخل کابین و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در تیپ پایه ری را دیده می شود.

ویدیو امکانات نهایی ری را

ویدیو های پیشنهادی

۱۱ Responses to “تصاویر اختصاصی آخرین خودرو از اولین کراس اوور ملی کشور”

  1. دانیال گفت:

    با سلام. من از مدتها قبل از زمان اسب بخار پیگیر کارهای شما بودم و الان هم که سایت و صفحه مستقل زدید همچنان دنبال میکنم و خیلی میپسندم. اینو گفتم که بدونید جزو مخاطبین همیشگیتون بوده و هستم. ولی اینکه مدتی هست طی مقالات متعدد و مختلف سعی در قیمت سازی ۱ تا ۱/۲ میلیاردی برای ری را میکنید رو واقعا نمیپسندم. دوست دارم همچنان همون بی طرفی و مردمی بودن رو حفظ کنید و سیاستهای شرکتهای خودرو سازی روتون اثر نگذاره. ممنون

    ۲۰
    ۳
  2. سعید گفت:

    آقای دلاور اگر کاری از دستتون بر میاد تا نیومده توی بازار منتقل کنید رینگاش عوض کنن
    18 اینچی مثل ۱۵ اینجی نشون میده
    خیلی خیلی هم اسپرته مثل رینگهای متفرقه س

    ۱۱
    ۰
  3. محمد گفت:

    تو رنج قیمتی ۱ تا ۱.۲۰۰ اگر عرضه بشه، انتخاب خوبیه.

    ۳
    ۱۳
  4. علی گفت:

    قرمز بودن چراغ دکمه AC نهایت خرفتی طراح بوده

    ۵
    ۵
  5. پویا گفت:

    چه خبره؟!!! کی با این قیمت اینو میخره ، خب میریم خارجیا رو میگیریم با کیفیت به شدت بالاتر ، حداقل پلاستیک با کیفیت تر و نرم تری داره تو ۵ هزارتام به صدا نمیفته
    با این قیمت اصلا توجیه نداره ۸۰۰ یا ۹۰۰ شاید بشه رفت سمتش

    ۵
    ۱
    • بابک گفت:

      خارجی منظورتون دقیقاً کجایی هست!!!؟
      یه عده هستیم حتماً باید تولید داخل رو خراب کنیم! یه عده هم هستیم تولید چین رو خراب می کنیم! یه عده دیگه هم هستیم فقط دوست داریم نظر بدیم مثل من!!!
      جالب اینجاست که هیچ کدوممون هم نظر خودمون رو باور نداریم!!!

      ۳
      ۲
  6. محسن گفت:

    چراغ عقب این یکی هم یکی دو سال دیگه تغییر میدن، چرا ایرانخودرو تو طراحی چراغ عقب اینقدر بی سلیقس، آخه این چه طراحی که شما میکنید؟ چه همخوانی با بقیه قسمت های خودرو داره آخه، سپر جلو خم خیلی الکی شلوغه، چراغای نورپایین باید لنز میبودن و باریک تر، خیلی بد طراحی شدن، چراغ روزها بد نیست اما کمی شارپ تر طراحی میشد بهتر بود، طرحی داخلی بد نیست ولی صندلی هاش خیلی محقر و کوتاهن انگار برای یه هاچ بک فوق کوچیک شهری طراحی شدن تا یه کراس اور

    ۲
    ۰
  7. Saeed mehradi گفت:

    بالاخره کی میاد این ماشین
    قیمت نهایی کارخانه چقدر قراره بشه

    ۰
    ۰
  8. امین گفت:

    بالای ۱ میلیارد!؟ایکس ۵۵ تو خود چین زیر ۷۰۰ تومنه چجور ممکنه با هزینه های پایین تولید تو ایران ریرا بالای ۱ میلیارد باشه فک کنم ازین پس باید ۱۰۰ درصد تعرفه رو محصولات داخلی بکشیم

    ۵
    ۰
  9. بابک گفت:

    انصافاً قیمت زیادی براش در نظر گرفته شده، واقعاً تو این رنج قیمتی، انتخاب سخته، کاش قیمت کمتری براش انتخاب بشه! یا حداقل قیمت بازار و کارخونه نزدیک باشه!
    از خودم از طرفدارای تولید داخل هستم، ولی اگر قرار باشه با همون هزینه ای که میکنم، خودروی خیلی بهتری حتی از چین وجود داشته باشه، نمیتونم خودم رو راضی کنم برای خرید خودروی ایرانی. الان برای مثال انصافاً به نسبت، قیمت تارا خوبه، اگر قیمت بازار و کارخونه به هم نزدیک بود، فکر میکنم مشتریای تارا حداقل دو برابر می شدند!
    ولی وقتی قرار باشه برای تارا فول، بیش از یک میلیارد پرداخت شه، دیگه آدم وسوسه میشه برای خرید خودرو های هم قیمت ولی بهتر …
    امیدوارم هرچه زودتر قیمت ها درست بشه

    ۱
    ۱
  10. علی آزاد گفت:

    دوستانی که میگین یک میلیارد قیمت خوبیه اینو بدونین بیشتر مردم از خودرو ملی متنفر هستند و با این بودجه ژاپنی و کره ای دسته دوم میشه گرفتم ایران خودرو اگه بتونه ۷۰۰ ۸۰۰ تومن قیمت گذاری کنه این خودرو رو با کیفیت خوب اونوقت خریدار ها میگن ارزش داره ۵۰۰. ۶۰۰ تومن بیشتر بزاریم رو پولش بریم چینی با کیفیت بگیریم یا به همین ایرانی که قطعاتش تعمیر کارش موجوده بسنده کنیم و چند سال دیگه راحت تو بازار بفروشیم

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.