سدان ال ۹۰ ایرانی در حال تست دیده شد + ویدیو

تصاویر ثبت شده توسط خبرنگار آخرین خودرو نشان می دهد که سدان ال ۹۰ ایرانی آخرین تست های فنی را پشت سر گذاشته و به زودی به بازار می آید.
فروردین ۱۴۰۲ بود که پارس خودرو برای اولین بار از نمونه اولیه ال ۹۰ ایرانی با کد پروژه P90 پرده برداشت و پس از آن اواخر شهریور سال جاری بود که این شرکت رسما از نمونه نهایی سدان جدید خود پرده برداشت و اعلام شد این خودرو به زودی به بازار می آید. چند روز قبل بود که تصاویر از تولید آزمایشی این محصول منتشر شد و حالا ویدیو ضبط شده توسط خبرنگار آخرین خودرو نشان می دهد این خودرو تست های نهایی را پشت سر می گذارد و به زودی وارد بازار خواهد شد. پارس خودرو به دنبال جذب تقاضای بالا برای ال ۹۰ ایرانی است اما نباید فراموش کنیم که تمام مزیت ال۹۰ یا همان تندر ۹۰ نسبت به رقبا موتور و گیربکس کم استهلاک آن بود و حالا در نسخه جدید خبری از آن موتور و گیربکس رنو نیست. پس این را در نظر داشته باشید که ال ۹۰ ایرانی ازنظر فنی ربطی به رنو L90 پیدا نمی کند و خودرویی کاملا جدید بر اساس پیشرانه PSA است و نه رنو. در ادامه نگاهی به مشخصات سدان ال ۹۰ ایرانی خواهیم داشت.


مشخصات فنی و ویدیو معرفی سدان ال ۹۰ ایرانی
این خودرو مجز به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی، چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ با نام ME16 است که به لحاظ ساختاری شباهت بسیاری به موتور TU5 داشته و می تواند نهایتا ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده در پارس خودرو P90 به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته دستی و یا ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل خواهد شد.
از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ ۲ کیسه هوا برای سرنشینان جلو، فرمان دی کات، کلید های کنترلی روی فرمان، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، رینگ ۱۵ اینچی آلومینیومی، سیستم تهویه الکتریکی دستی، شیشه دودی عقب، تریم داخلی دو رنگ، تنظیم برقی آینه ها، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، سنسور نور، سنسور باران و صفحه نمایش ۷ اینچی مالتی مدیا، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، فرمان کمکی برقی و… اشاره کرد.



وای چقدر از جلو زشته. شبیه مونگولهاست. جلوپنجرجه کوچیک بشدت توی ذوق میزنه. سپرش هم چوری طراحی شده که انگار چرخهای جلو راشیتیسم دارند. انگار ماشین پلوس زده و گاچ شده. بنظرم اگر آدم پولش رو فلافل و بستنی بخوره ارزشش بیشتره. لبنیات بخوری بنظرم برات بهتره
دوست عزیز درسته ماشین طراحی خوبی نداره
ولی این نسخه اولیه و تست هست و هنوز برای نتیجه گیری خیلی زوده
😂😂
هنوز زشتی خودشو داره …
پشتش چه ضایست اصلا همخوانی نداره
جلوبندی همون جلو بندی ال ۹۰ هست؟؟
کی ثبت نام شروع میشه؟؟
کابینش صدا نداشته باشه ،دنده نرم جا بره،
موتور بی صدا باشه ماشین خوبی واسه کار
میشه
داخلش که میگن فرقی نکرده بیرونش از عقب شبیه سایناس! ولی جلوش خیلی بهتر از نسخه قبلیه.
چه آهنگی هم رو ویدیو گذاشتن😂
اگر یخش های پلاستیکی این خوردرو رو از پلاستیک پبانویی استفاده کرده بودن خیلی جلوه بهتری پیدا میکرد
والا ما الان حدود ۱۶ سال ال نود ایی ۱ داریم وازش راضی هستمیم اما ال نودایرانی رانمیدونم واگه به موقع تسمه تایم وروغن موتور عوض کنین ماشین عیبی پیدانمیکنه، هیچ ماشین ایرانی استانداردبدنه اروپا را نداره حتی از نظر سیستم موتوری هم به ندرت ماشین ایرانی به پاش برسه، تابیاد سازنده ها ماشین مث ال نود فرانسه تولید کنن زمان میبره
تو عکساش انگار قشنگتر بود، به نظرم یه چیز بد هیبت بی ربط اومد که انگار فقط میخواستن یه فیس لیفت جزئی تو عقب و یه فیس لیفت کلی تو جلو داشته باشن، بغل ماشین و داخلشم که همون ال ل…نه، باز ال نود تکلیفش با خودش مشخص بود با اون طراحی زشتش، اینو اومدن ابروشو درست کنن زدن چششم کور کردن….
هر کسی یه سلیقه ای داره من شخصا عاشق طراحی ساده شم کوهنوردی میکنم بیشتر واقعا محشره مدل ۹۸ E2 هستش پارس خودرو، خیلیا سوال میکنن فرق پارس خودرو و ایران خودرو چیه تغییرات فقط چراخ های عقبشه (این پارس خودرو ست) شاهین پلاس اتوماتیک خریدم به پای النود نرسید الان یه پارس نوا (همون پارس نوا) رونمایی کردن موتورش شاهینه مطمئن باشین اینم مثل L90 سابق نمیتونه باشه میگن سر پیچ تعادل نداره لاسنیو۲۰۵ بنداز مشکل کلا برطرف میشه❤️L90❤️