شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

سدان ملی کرمان موتور هیبرید شد ؛ انتشار مشخصات رسمی ایگل هیبرید

منتشر شده در 17 آذر 1404 ساعت 19:04
سدان ملی کرمان موتور هیبرید شد ؛ انتشار مشخصات رسمی ایگل هیبرید

به تازگی کاتالوگ رسمی از کی ام سی ایگل هیبرید منتشر شده و این نشان می دهد به زودی سدان ملی کرمانی ها با نسخه هیبرید به بازار می آید.

قبل تر در خبری اعلام کرده بودیم که قرار است به زودی نسخه ای از ایگل را در بازار داشته باشیم که کابینی مشابه کی ام سی شدو را دارد و حالا ایگل هیبرید با آن مشخصات معرفی شده است. کرمان موتور برنامه دارد تا به زودی نسخه هیبرید از سدان ملی ایگل را روانه بازار کند. نسخه ای که در طراحی بیرونی تفاوت چندانی با ایگل معمولی ندارد اما در کابین فول آپشن تر است و قوای محرکه کم مصرف تر و با بازدهی بالاتری دارد. در ادامه نگاهی به مشخصات این خودروی جدید خواهیم داشت.

سدان ملی کرمان موتور هیبرید شد ؛ انتشار مشخصات رسمی ایگل هیبرید

مشخصات فنی سدان هیبرید کرمان موتور

بر اساس کاتالوگ منتشر شده، یک پیشرانه تنفس طبیعی ۱.۵ لیتر بنزینی را در کنار یک پیشرانه برقی زیر کاپوت ایگل هیبرید داریم که بصورت ترکیبی قوای محرکه این سدان را تشکیل داده اند. پیشرانه بنزینی توان تولید نهایت قدرت ۸۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۲۵ نیوتن متر را دارد و پیشرانه برقی خروجی های فنی ۲۱۵ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن متر را دارد. ترکیب این دو پیشرانه مصرف سوخت ترکیبی را در حالت استاندارد به زیر ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می رساند و شتابگیری صفر تا صد هم کمتر از ۹ ثانیه زمان می برد.

دقت داشته باشید نوع باتری در این خودرو NMC است که ظرفیت ۱.۸ کیلووات ساعت دارد و به صورت هواخنک کار می کند. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل است که همین باعث می شود سواری این سدان تفاوت چندانی با نسخه معمولی بنزینی نداشته باشد.

کابین و امکانات

کابین ایگل هیبرید دقیقا همان طراحی ای را دارد که قبل تر در کی ام سی شدو دیده بودیم. متریال به کار رفته کیفیت بالاتری دارد و آپشن های بیشتری را هم در این خودرو نسبت به ایگل معمولی می بینیم. ایگل هیبرید به امکاناتی نظیر کلاستر دیجیتال، صفحه نمایش مرکزی مالتی مدیای لمسی، فناوری LED چراغ های جلو، تنظیم حالت رانندگی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، شارژر وایرلس، سنسور نور، سیستم تهویه الکتریکی دستی، سیستم استارت استاپ، دسته دنده الکترونیکی، سیستم بازیافت انرژی، سیستم کنترل کشش و پایداری، ترمز پارک برقی، دو کیسه هوای جلو و کروز کنترل مجهز است.

سدان ملی کرمان موتور هیبرید شد ؛ انتشار مشخصات رسمی ایگل هیبرید

نکته جالب این است که به تازگی خودروسازان به سرعت در حال معرفی محصولات ملی و هیبرید هستند. گروه بهمن و ایران خودرو به تازگی اینووی را معرفی کرده بودند و حالا نوبت به کرمان موتور رسیده تا نخستین ملی هیبرید خود را معرفی کند. البته اینووی هم از نظر مشخصات فنی و هم از نظر امکانات از ایگل هیبرید قوی تر است و احتمالا در رده قیمتی بالاتری هم قرار می گیرد.

کاتالوگ ایگل هیبرید

سدان ملی کرمان موتور هیبرید شد ؛ انتشار مشخصات رسمی ایگل هیبرید
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X