غافلگیری برند BMCARS در دقیقه نود
منتشر شده در 18 آبان 1402 ساعت 15:46
نویسنده
آخرین خودرو

برند BMCARS با ارائه بستههای پیشنهادی ویژه برای محصول هونگچیH5 و شکست قیمتی برای محصول بستیون T77 بازار را شگفت زده کرد.
به گزارش آخرین خودرو، این شرکت با ارائه بستههای گارانتی و تعمیرات دورهای طولانی مدت، یک نگرانی بزرگ مشتریان خودروهای خارجی مبنی بر بلاتکلیفی خدمات پس از فروش این خودرو برطرف کرد. به زعم کارشناسان حوزه خودرو این اقدام میتواند بازار را به نحو محسوسی به نفع هونگچی تغییر خواهد داد.
از سویی دیگر استراتژی بستیون T77 با استراتژی شکست قیمتی، نظر بازار را به خود جلب کرد. این شرکت اگر تنها شرکت نباشد جز معدود وارد کنندههایی است که در اولین نوبت فروش خود کمترین حاشیه سود از خریداران دریافت میکند. استراتژی شکست قیمتی در دنیا توسط شرکتهایی انجام میشود که برنامه بلندمدت و اساسی برای واردات و پشتیبانی از محصول دارند.
بیشتر بخوانید:
افزایش قیمت شدید برای مزدا ۳ وارداتی – تیر ۱۴۰۴
معرفی مزدا ۳ گروه بهمن در نمایشگاه خودروی شیراز
شرایط فروش هاوال H6 اعلام شد – خرداد ۱۴۰۴
چرا مزدا ۳ بی ام کارز حدود نیم میلیارد از رقبا ارزان تر است؟
شرایط فروش مزدا ۳ BM Cars ویژه منتخبین سامانه اعلام شد – فروردین ۱۴۰۳
ویدیو های پیشنهادی
سلام چه قدر پول از کروزی ها گرفتید که این مطلب رو زدید؟ همه می دونند ماشین چینی دیگه طرف دار نداره