%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰

فول ترین لندکروز وارداتی را بشناسید

منتشر شده در 06 آذر 1404 ساعت 13:19
ویدئو رضا چوکامی

تیپ GR SPORT تویوتا لندکروز سری ۳۰۰، فول ترین لندکروز وارداتی به حساب می آید که قرار است توسط شرکت ره نیاز ایستا وارد بازار ایران شود.

تویوتا لندکروز یکی از خودروهایی است که نه تنها در بازار ایران بلکه در بازارهای جهانی به عنوان یک خودروی افسانه ای به حساب می آید و هنوز هم نسل های مختلف تویوتا لندکروز، آرزوی هر جوان ایرانی است و حتی با اینکه مدل های جدید این خودرو کمتر وارد بازار ایران شده، این میزان محبوبیت همچنان پا بر جا است. با این حال با آزاد شدن واردات خودروهایی با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی سی این فرصت فراهم شده که برخی از شرکت های واردکننده نظیر شرکت ره نیاز ایستا و آسیا گستر کارن به سراغ عرضه تیپ های مختلف لندکروز سری ۳۰۰ بروند و این خودرو را با پلاک ملی در ایران عرضه کنند.

همانطور که می دانید تیم آخرین خودرو در گذشته تست و بررسی کامل لندکروز سری ۳۰۰ را منتشر کرده بود اما فول ترین نسخه تویوتا لندکروز که قرار است توسط شرکت ره نیاز ایستا وارد بازار ایران شود کمی متفاوت با نسخه VXR است که توسط تیم آخرین خودرو مورد تست و بررسی قرار گرفته بود. این نسخه در حقیقت تیپ GR SPORT لندکروز سری ۳۰۰ است که فول آپشن ترین و یکی از پر طرفدار ترین تیپ های لندکروز به حساب می آید و مشخصات بسیار جذابی را به نمایش می گذارد.

مشخصات فنی لندکروز سری ۳۰۰ GR SPORT

قلب تپنده فول ترین لندکروز وارداتی یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری خورجینی (V شکل) با فناوری تویین توربوشارژ است که این پیشرانه موظف است تا نهایت قدرت ۴۱۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۶۵۰ نیوتن متری را از طریق جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک AT به چهار چرخ منتقل کند. نکته جالب در مورد نسخه GR SPORT لندکروز سری ۳۰۰ وجود دارد این است که با اینکه این خودرو بیش از ۲.۳ تن وزن دارد اما شتاب صفر تا صد آن به دلیل استفاده از پیشرانه قدرتمند و هماهنگی بسیار خوب موتور و گیربکس، حدودا ۷ ثانیه است که عدد فوق العاده ای به حساب می آید.

در محور جلو این غول ژاپنی از سیستم تعلیق دابل ویشبون استفاده شده که سیستم تعلیقی رایج در SUV های شاسی مستقل است و در محور عقب آن نیز سیستم تعلیق مولتی لینک دیده می شود که مانور پذیری این خودرو را در شرایط آفرودی بالاتر می برد.

طراحی کلی فول ترین لندکروز وارداتی

طراحی کلی نسخه GR SPORT تا حد زیادی شبیه به دیگر نسخه های لندکروز سری ۳۰۰ است اما وقتی وارد جزئیات می شویم، قضیه کمی فرق می کند. به عنوان مثال در بخش جلوپنجره این نسخه نشان تویوتا دیده نمی شود و در این بخش از لوگو تایپ TOYOTA استفاده شده است. نکته دیگر این است که در بخش های مختلف فول ترین لندکروز وارداتی نوشته GR دیده می شود و کاسه چراغ های عقب میز تم اسپرت تری به خود گرفته است.

زمانی که وارد کابین این غول ژاپنی می شویم می توانیم متریال لوکس و با کیفی را مشاهده کنیم که به معنای واقعی کلمه می تواند احساس لوکس بودن را به سرنشینان القا کند. نکته مهم دیگری که باید در مورد طراحی داخل کابین این تیپ لندکروز سری ۳۰۰ باید به آن اشاره کرد این است که در بخش های داخلی همانند قسمت های بیرونی، می توانیم بج GR را مشاهده کنیم که در دیزاین داخل کابین این خودرو بسیار اثرگذار است.

امکانات فول ترین لندکروز وارداتی

لندکروز سری ۳۰۰ در نسخه GR SPORT در بخش امکانات ایمنی و رفاهی همانند دیگر بخش ها، پکیج کاملی را به نمایش گذاشته و هیچ حرفی را برای گفتن باقی نمی گذارد و امکاناتی نظیر؛ استارت دکمه ای، تنظیم ستون فرمان برقی، مودهای مختلف رانندگی، تثبیت کننده سرعت در آفرود، قفل دیفرانسیل جلو و عقب، قفل دیفرانسیل مرکزی، تانک ترن، تهویه اتوماتیک دو کاناله، ۱۰ کیسه هوا، سردکن و گرمکن صندلی های جلو و عقب، دوربین ۵۴۰ درجه، هدآپ دیسپلی، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، کروز کنترل تطبیقی، تنظیم برقی صندلی ها، ترمز اضطراری، رادار حرکت بین خطوط، رادار نقطه کور، سیستم صوتی حرفه ای، محفظه خنک کننده و… تنها بخشی از لیست امکانات ایمنی و رفاهی فول ترین لندکروز وارداتی است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. مصطفی میرسلیم گفت:

    با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ فرقی نداره.

    ۲۵
    ۲
  2. هادی گفت:

    نسخه VXR اش هم دقیقا همین مشخصات فنی رو داره.
    الکی فقط تویوتا بزک اش کرده.

    ۲
    ۶
    • ناشناس گفت:

      هرچه بهتر از ماشین های جدید ایرانی هست

      ۱
      ۰
    • ناشناس گفت:

      بزک که نمیشه گفت در بخش افرودش تغیراتی در میل تعال عقب و جلو داده که البته مدلهای دیگه هم فکر کنم داشته باشن ولی نه با تکنولوژی E kdss.و البته تغییرات فنی در دیفرانسیلها و قفلای دیفرانسیل منظور هر دوتاشه.اما علاقه خودم در کلیت خودرو لندرور دیفندر یکتای افرود از جیپ هم سره با فناوری6dیا همون شش دینامیک اوکتا رو زدن که علاوه بر دو دیف قدرت بمناسبت نیروی وارده بر هر چرخ از دیف عقب برای عقب و دیف جلو برای جلو نیرو میگیره بعبارتی مث ۶ دیفه حساب کنید و از چاله آب یک متری با شیب ۸۰ درجه بیرون میاد و صندلیای ایزومتریک وقطعات فیبرکربن محشریه.ولی تو ژاپنیا علاقه خودم نیسان ارمادا.

      ۰
      ۰
  3. میثم میرزاخلیلی گفت:

    دوستان خوبم در آخرین خودرو ، لطفاً شتاب میانی خودروها را هم ذکر کنید. شتاب ۸۰ تا ۱۲۰ خیلی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. متشکرم .

    ۰
    ۰
  4. باران گفت:

    با سپاس از ادمین پیج و مجری دلاور آقای دلاور گل زحمتکش و عوامل ادیب آخرین خودرو سوالم این بود قیمت نخورده؟قطعا ۳۰به بالا و مال مردم مظلوممون نمیشه و مال مافیای نفت فروشانه که خود یا زالویشان بخرد.مردم عادی که فعلا همون پراید و چینی رو دارن .اولاد شیطانن همشون و قعر جهنم جاشونه

    ۰
    ۰
  5. میرسلیم گفت:

    این شرکت تاریخچه خوبی ندارد برای واردات

    ۰
    ۰
  6. علی بیرانوند گفت:

    لند کروز هم برای خط سفید دار هاست و مردم عادی ایران از خودرو باکیفیت و استاندارد محروم هستند.

    ۴
    ۰
  7. محمدجواد گفت:

    والا من که بعیده بتونم فعلا بخرم اما شماها بخرید و خیابونای شهرتون خوشکل کنید

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X