فول ترین لندکروز وارداتی را بشناسید
تیپ GR SPORT تویوتا لندکروز سری ۳۰۰، فول ترین لندکروز وارداتی به حساب می آید که قرار است توسط شرکت ره نیاز ایستا وارد بازار ایران شود.
تویوتا لندکروز یکی از خودروهایی است که نه تنها در بازار ایران بلکه در بازارهای جهانی به عنوان یک خودروی افسانه ای به حساب می آید و هنوز هم نسل های مختلف تویوتا لندکروز، آرزوی هر جوان ایرانی است و حتی با اینکه مدل های جدید این خودرو کمتر وارد بازار ایران شده، این میزان محبوبیت همچنان پا بر جا است. با این حال با آزاد شدن واردات خودروهایی با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی سی این فرصت فراهم شده که برخی از شرکت های واردکننده نظیر شرکت ره نیاز ایستا و آسیا گستر کارن به سراغ عرضه تیپ های مختلف لندکروز سری ۳۰۰ بروند و این خودرو را با پلاک ملی در ایران عرضه کنند.
همانطور که می دانید تیم آخرین خودرو در گذشته تست و بررسی کامل لندکروز سری ۳۰۰ را منتشر کرده بود اما فول ترین نسخه تویوتا لندکروز که قرار است توسط شرکت ره نیاز ایستا وارد بازار ایران شود کمی متفاوت با نسخه VXR است که توسط تیم آخرین خودرو مورد تست و بررسی قرار گرفته بود. این نسخه در حقیقت تیپ GR SPORT لندکروز سری ۳۰۰ است که فول آپشن ترین و یکی از پر طرفدار ترین تیپ های لندکروز به حساب می آید و مشخصات بسیار جذابی را به نمایش می گذارد.
مشخصات فنی لندکروز سری ۳۰۰ GR SPORT
قلب تپنده فول ترین لندکروز وارداتی یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری خورجینی (V شکل) با فناوری تویین توربوشارژ است که این پیشرانه موظف است تا نهایت قدرت ۴۱۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۶۵۰ نیوتن متری را از طریق جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک AT به چهار چرخ منتقل کند. نکته جالب در مورد نسخه GR SPORT لندکروز سری ۳۰۰ وجود دارد این است که با اینکه این خودرو بیش از ۲.۳ تن وزن دارد اما شتاب صفر تا صد آن به دلیل استفاده از پیشرانه قدرتمند و هماهنگی بسیار خوب موتور و گیربکس، حدودا ۷ ثانیه است که عدد فوق العاده ای به حساب می آید.
در محور جلو این غول ژاپنی از سیستم تعلیق دابل ویشبون استفاده شده که سیستم تعلیقی رایج در SUV های شاسی مستقل است و در محور عقب آن نیز سیستم تعلیق مولتی لینک دیده می شود که مانور پذیری این خودرو را در شرایط آفرودی بالاتر می برد.
طراحی کلی فول ترین لندکروز وارداتی
طراحی کلی نسخه GR SPORT تا حد زیادی شبیه به دیگر نسخه های لندکروز سری ۳۰۰ است اما وقتی وارد جزئیات می شویم، قضیه کمی فرق می کند. به عنوان مثال در بخش جلوپنجره این نسخه نشان تویوتا دیده نمی شود و در این بخش از لوگو تایپ TOYOTA استفاده شده است. نکته دیگر این است که در بخش های مختلف فول ترین لندکروز وارداتی نوشته GR دیده می شود و کاسه چراغ های عقب میز تم اسپرت تری به خود گرفته است.
زمانی که وارد کابین این غول ژاپنی می شویم می توانیم متریال لوکس و با کیفی را مشاهده کنیم که به معنای واقعی کلمه می تواند احساس لوکس بودن را به سرنشینان القا کند. نکته مهم دیگری که باید در مورد طراحی داخل کابین این تیپ لندکروز سری ۳۰۰ باید به آن اشاره کرد این است که در بخش های داخلی همانند قسمت های بیرونی، می توانیم بج GR را مشاهده کنیم که در دیزاین داخل کابین این خودرو بسیار اثرگذار است.
امکانات فول ترین لندکروز وارداتی
لندکروز سری ۳۰۰ در نسخه GR SPORT در بخش امکانات ایمنی و رفاهی همانند دیگر بخش ها، پکیج کاملی را به نمایش گذاشته و هیچ حرفی را برای گفتن باقی نمی گذارد و امکاناتی نظیر؛ استارت دکمه ای، تنظیم ستون فرمان برقی، مودهای مختلف رانندگی، تثبیت کننده سرعت در آفرود، قفل دیفرانسیل جلو و عقب، قفل دیفرانسیل مرکزی، تانک ترن، تهویه اتوماتیک دو کاناله، ۱۰ کیسه هوا، سردکن و گرمکن صندلی های جلو و عقب، دوربین ۵۴۰ درجه، هدآپ دیسپلی، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، کروز کنترل تطبیقی، تنظیم برقی صندلی ها، ترمز اضطراری، رادار حرکت بین خطوط، رادار نقطه کور، سیستم صوتی حرفه ای، محفظه خنک کننده و… تنها بخشی از لیست امکانات ایمنی و رفاهی فول ترین لندکروز وارداتی است.
مقایسه BYD سانگ پلاس و تویوتا bZ4X Max ؛ تقابل غول ژاپنی با پیشتاز دنیای برقی ها
اولین شرایط فروش تویوتا راو ۴ نسل جدید شرکت ره نیاز ایستا اعلام شد – آذر ۱۴۰۴
معرفی کانسپت لکسوس LFA ؛ آیا اسطوره با پیشرانه برقی مورد استقبال قرار می گیرد؟
تویوتا جی آر جی تی (Toyota GR GT) ؛ قدرتمندترین خودروی تاریخ کمپانی تویوتا





با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ فرقی نداره.
بس دیگه
خز شد دیگه
با تیپ ۲ مقایسه کنین تیپ ۵ بهتره از این
نسخه VXR اش هم دقیقا همین مشخصات فنی رو داره.
الکی فقط تویوتا بزک اش کرده.
هرچه بهتر از ماشین های جدید ایرانی هست
بزک که نمیشه گفت در بخش افرودش تغیراتی در میل تعال عقب و جلو داده که البته مدلهای دیگه هم فکر کنم داشته باشن ولی نه با تکنولوژی E kdss.و البته تغییرات فنی در دیفرانسیلها و قفلای دیفرانسیل منظور هر دوتاشه.اما علاقه خودم در کلیت خودرو لندرور دیفندر یکتای افرود از جیپ هم سره با فناوری6dیا همون شش دینامیک اوکتا رو زدن که علاوه بر دو دیف قدرت بمناسبت نیروی وارده بر هر چرخ از دیف عقب برای عقب و دیف جلو برای جلو نیرو میگیره بعبارتی مث ۶ دیفه حساب کنید و از چاله آب یک متری با شیب ۸۰ درجه بیرون میاد و صندلیای ایزومتریک وقطعات فیبرکربن محشریه.ولی تو ژاپنیا علاقه خودم نیسان ارمادا.
دوستان خوبم در آخرین خودرو ، لطفاً شتاب میانی خودروها را هم ذکر کنید. شتاب ۸۰ تا ۱۲۰ خیلی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. متشکرم .
با سپاس از ادمین پیج و مجری دلاور آقای دلاور گل زحمتکش و عوامل ادیب آخرین خودرو سوالم این بود قیمت نخورده؟قطعا ۳۰به بالا و مال مردم مظلوممون نمیشه و مال مافیای نفت فروشانه که خود یا زالویشان بخرد.مردم عادی که فعلا همون پراید و چینی رو دارن .اولاد شیطانن همشون و قعر جهنم جاشونه
این شرکت تاریخچه خوبی ندارد برای واردات
لند کروز هم برای خط سفید دار هاست و مردم عادی ایران از خودرو باکیفیت و استاندارد محروم هستند.
والا من که بعیده بتونم فعلا بخرم اما شماها بخرید و خیابونای شهرتون خوشکل کنید