%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

قطعه سازان از افزایش تعرفه واردات خودرو حمایت می کنند؟

منتشر شده در 14 مرداد 1404 ساعت 10:10
نویسنده آخرین خودرو
قطعه سازان از افزایش تعرفه واردات خودرو حمایت می کنند؟

با وجود اینکه دیوان عدالت اداری اعلام کرد که برای توقف واردات خودرو و افزایش تعرفه ها تصمیم گیری نکرده است، اما به طور قطع می توان گفت که بر اساس شکایت یک فرد، رسیدگی اولیه به این پرونده انجام شده است. حال پرسش اینجاست که چه کسانی از این طرح شکایت حمایت کرده اند تا فردی چنین مسیری را برای افزایش قیمت خودروهای وارداتی طی کند؟

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، طی هفته های گذشته بارها قطعه سازان کشور نسبت به کاهش تعرفه واردات خودرو واکنش داده بودند و حتی در برخی مراسم های رسمی می گفتند که این کاهش تعرفه به ضرر صنعت خودرو و قطعه سازی کشور است. در جلسه چندی پیش انجمن قطعه سازان همگن، برخی اعضا اعلام کردند که پیشنهاد افزایش تعرفه واردات خودرو را داده اند و حتی به صورت جدی مخالف خود را با واردات خودروهای کارکرده اعلام کردند.

به گفته برخی اعضای انجمن قطعه سازان همگن، با این تعرفه واردات خودرو باید تعرفه واردات قطعات منفصله و مواد اولیه هم کاهش پیدا کند. در حال حاضر از نگاه بسیاری قطعه سازان، واردات خودرو با تعرفه های ۲۰ و ۴۰ درصد می تواند به صنعت خودرو و قطعه سازی کشور آسیب وارد کند.

حال در این بین برخی معتقد هستند که یکی از حمایت اصلی طرح شکایت برای توقف واردات خودرو و افزایش تعرفه قطعه سازان کشور هستند. زیرا در آخرین جلسه خود به صورت رسمی مخالفت خود را با طرح کاهش تعرفه واردات خودرو اعلام کرده بودند. هنوز انجمن های قطعه سازی کشور به این مسئله واکنش نشان نداده اند. اما سکوت آن ها احتمال هرگونه حمایت را از افزایش قیمت خودرو تقویت می کند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ایرانی گفت:

    هنگامی که این تصمیم ها استفاده های نجومی نصیب قطعه سازان می کند چرا نباید حمایت کنند. مافیای خودرو در نمایی دیگر …!

    ۳
    ۰
  2. امیرحسین گفت:

    مصوبه وزیران دولت باید اجرایی شود هیچ کس حق ندارد خلاف منافع ملت تصمیم بگیرد منافع مردم بر منافع چند قطعه ساز و خودروساز که سالها انحصار بازار در دستشان بوده ارجحیت دارد فضای رقابت در کشور نباید نابود شود همین الان نرخ ارز ۲.۵ برابر شده حال چرا باید تعرفه ۲۰ دردی یک شبه ۵ برابر شود و باعث تورم و گرانی بیشتر در جامعه و فشار بیشتر به مردم شود خودروسازان و قطعه ساران به جای سنگ اندازی در برابر واردات در جهت کاهش تعرفه قطعات خودشان گام بردارند تعرفه ۱۰۰ درصدی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

    ۳
    ۰
  3. ناشناس گفت:

    همیشه همین بوده پول بده اش بخور.پول بده قانون را به نفع خودت برگردان. مردم منی چند!!!
    میانگین تعرفه از ۱۰۰ درصد هم بیشتر است.

    ۰
    ۰
  4. مهدی گفت:

    کشور ما پر از مافیا شده یک مافیا برنج خارجی وارد و مافیای برنج داخلی مخالف است مافیای خودرو داخلی مخالف ورود خودرو خارجی و مافیای خودرو خارجی مخالف این مافیا بازی و هرج و مرج رها شدگی هم به علت بیسوادی و بی تجربگی و دم دلسوزی مسولان است

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X