قیمت ام جی GT در بازار چقدر است؟

ام جی GT یکی از سدان های اسپرت وارداتی است که با فرداموتور به ایران آمد. اما این چینی اسپرت در بازار چقدر قیمت می خورد؟
ام جی یک برند با اصالت بریتانیایی است که البته از سال ۲۰۰۶ میلادی تحت مالکیت سایک چین است اما اصیل بودن این نشان باعث شده تا همیشه با دیگر چینی های بازار متفاوت باشد. این برند یکی از اولین نشان های خودرویی از چین بود که به ایران هم آمد و اتفاقا عرضه های مقطعی موفقی هم داشت. در دور جدید واردات هم یکی از برند های وارداتی MG بود که با فرداموتور به ایران آمد و در مدل های ام جی GT، ام جی ۵ و ام جی ۴ برقی به عرضه رسید. ام جی GT یک سدان اقتصادی و اسپرت در بد محصولات ام جی است که البته آنطور که باید و شاید نتوانست در بازار ایران موفق عمل کند و بازار داغی ندارد. البته فروش های اقساطی برای این خودرو هم در این قضیه بی تاثیر نبود و باعث شد تا قیمت بازار این سدان پایین تر از قیمت مصوب سرکت واردکننده باشد. در جدول زیر می توانید قیمت این خودرو در بازار و کارخانه را ببینید. نکته مهم این است که قیمت جدول زیر به صورت روزانه به روزرسانی می شود و قیمت محدود به روز انتشار این مطلب نیست. شما عزیزان همچنین می توانید برای بررسی قیمت خودروهای دیگر بازار به لیست قیمت خودرو در سایت آخرین خودرو مراجعه کنید.
قیمت ام جی GT
| قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۸/۲۴) | ۲,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان |
| قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۸/۲۴) | ۲,۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان |
در ادامه بررسی مشخصات فنی این خودرو می پردازیم :
مشخصات فنی و ویدیو معرفی
مدل وارداتی امجی GT به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز است که توان تولید ۱۷۳ اسببخار قدرت و ۲۵۰ نیوتنمتر گشتاور را دارد. نیروی این موتور از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچهتر به چرخها منتقل میشود. همچنین طبق اعلام امجی، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدود ۵.۹ لیتر در هر صد کیلومتر برآورد شده است. این ارقام نشان میدهند که MG GT از نظر توان فنی عملکردی مطلوب ارائه میدهد.
سدان ام جی جی تی به امکاناتی نظیر سنسور نور، ۶ کیسه های هوای ده نقطه ای، رادار خط خوان، اخطار برخورد از جلو، سامانه کنترل پایداری، اتوهلد، ترمز پارک برقی، استارت دکمه ای، چراغ روشنایی روز، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، شیفتر پشت فرمان، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک و… مجهز است.







من روندمش.زیباست اما امکانات اما هیچی نداره و خیلی زیاد از پلاستیک خشک ارزان قیمت و چرم نامرغوب داخلش استفاده شده و دوربین هاشم به معنای واقعی کلمه ارزون و بی کیفیت هست اما مصرف بنزین و شتابش عالیه.گیربکسش تقریبا دقیق کار می کنه.موتورش خیلی حساس به بنزین نیست اما تو سرعت های بالای ۱۲۰ تا اتاق زیادی بازی می کنه و یه مقدار ناپایداره.باندهاشم خیلی معمولیه واقعا.انگار باندهای آریزو۵ رو روش گذاشتن.کلا این ماشین یه جاهایی خیلی خوبه و یه جاهایی خیلی افتضاح.
شرط میبندم تا به حال دستت هم فرمونش رو توی خواب هم لمس نکرده، حالا اومدی اینجا نظر گذاشتی که من روندمش و یه جاهایی افتضاحه!!!
قبلا ام جی داشتم و چون باکیفیت بود الان هم خریدم .اگرچه جی تی بعضی آپشن های ساده را نداره ولی از نظر کلی خداییش با کیفیته . بنظرم کلا سایک موتور خوشبختانه هنوز روی روال تولید اروپا که خود ام جی طراحی میکنه داره کار میکنه و هدفشون جلب بازار با آپشن نیست و بیشتر دنبال دوام خودرو از نظر بدنه و رنگ و سیستم موتوری هست ، مثل همان مدل های قدیمی که هنوز تو خیابون طرفدار داره