%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰

قیمت لوکانو L7 در بازار چقدر است؟

منتشر شده در 08 آبان 1404 ساعت 15:02
نویسنده آخرین خودرو
عکاس علیرضا پاداش
قیمت لوکانو L7 در بازار چقدر است؟

ال ۷ یکی از کراس اوورهای محبوب بازار است که بازار نسبتا داغی را تجربه می کند. اما قیمت این خودرو در بازار چقدر است؟

لوکانو L7 نخستین محصول لوکانو در بازار ایران است که حالا آن را در خیابان های کشور می بینیم. خودرویی که در واقع نمونه ری برند شده از جیکو جی ۷ (JAECOO J7) است که چری آن را برای بازارهای صادراتی خود توسعه داده است. خودرویی که در سال ۲۰۲۳ رسما معرفی شد و از این حیث جزو محصولات جدید چری به حساب می آید. در ایران چری با همکاری گروه ماموت و مجموعه مکث موتور این خودرو را در کنار لوکانو L8 عرضه می کند. البته قرار است به زودی سبد محصولات این نشان در ایران گسترده تر شود و به زودی باقی محصولات لوکانو را هم در کشور خواهیم دید. کراس اوور ال ۷ با عرضه اولیه توانست جایگاه نسبتا مناسبی را در بازار به دست بیاورد و حالا شاهد این هستیم که ال ۷ از جمله خودروهایی است که به راحتی در نسخه های صفر کیلومتر و کم کارکرد خرید فروش می شود.

قیمت لوکانو L7

قیمت بازار (۱۴۰۴/۰۹/۱۶)۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۰۹/۱۶)۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جدول فوق بسته به روزی که شما این مطلب را مطالعه می کنید، به روزرسانی می شود. سایت آخرین خودرو روزانه لیست قیمت روز خودرو را به روز می کند تا مرجعی مطمئن برای استعلام قیمت های خودروهای صفر کیلومتر در بازار و کارخانه باشد.

مشخصات و معرفی لوکانو ال ۷

همان پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم که برای چری تیگو ۸ پرو و فونیکس اف ایکس تولید نیرو می‌کند، در لوکانو L7 نیز به خدمت فراخوانده شده است. این موتور چهار سیلندر بنزینی قدرتی معادل ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس دوکلاچه روغنی به سمت چرخ‌ها می‌فرستد. این خودرو دارای سامانه تمام چرخ محرک بوده و قابلیت ارسال نیرو به سوی تمامی چرخ‌ها (AWD) در آن وجود دارد.

هشدار تغییر لاین و خروج از خط، رادار تصادف از عقب، تشخیص نقطه کور، دستیار کمکی بین خطوط، سیستم کمکی ترافیک (TJA)، کروز کنترل هوشمند،‌ نوربالا اتوماتیک، هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری خودکار، کنترل پایداری و کنترل کشش، سامانه کنترل سرعت خودرو در سرپایینی، ۶ کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه ، تنظیم برقی صندلی‌های جلو با سردکن و گرمکن صندلی‌ها، پایش فشار باد تایرها، جک برقی صندوق عقب به همراه سنسور پا، مالتی مدیا لمسی، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سانروف برقی، سامانه استارت/ استاپ و… از جمله مهمترین آپشن‌های لوکانو ۷ محسوب می‌شوند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ایرانی گفت:

    این ماشین ۲ و ۵۰۰ بیشتر نمی ارزه. قیمت بازار هم نداره. این دروغ ها رو راه میندازند شرکت ماشین هایی که رو دستش مونده رو رد کنه

    ۵۰
    ۱۸
    • محسن گفت:

      دقیقا درست میفرمایید
      این خودرو تا چند ماه پیش با قیمت زیر ۲۹۵۰ در بازار معامله میشد و با بازاریابی و تبلیغات از طریق بلاگرهای خودرو و همزمان توقف عرضه توسط نمایندگی قیمت بازار رو بالا بردن
      در حال حاضر هم فقط رنگ سبز رو ارائه میدن و حرف از افزایش قیمت کارخانه میزنن که بنظر من دیگه کسی با قیمت ۳۳۰۰ و ۳۴۰۰ سراغ این گزینه نخواهد رفت

      ۱۲
      ۳
  2. ناشناس گفت:

    مردم باید خرید این آشغالهای چینی که انگل زاده ها وارد کننده شون هستن تحریم کنن

    ۲۸
    ۲
  3. علی گفت:

    خودرو لوکس، سواری نرم و بی صدا، هندلینگ خوب، شتاب خوب
    ، اگه پولش داشته باشی،

    ۱۱
    ۱۲
    • Ahmad گفت:

      خرید هر مدل خودرو در جهان حق مسلم هر کسی است ولی خدمات پس از فروش و تامین قطعات و تجهیزات بدنه مهمترین بخش خدمات ۱۰ ساله هر خودروساز و وارد کننده است.اتومبیل های اروپایی و ژاپنی حتی آمریکایی حتی برند جدید در بازار ایران فراوان و به وفور یافت میشود اما محصولات اشغال چینی با بزک و آپشن‌های عصر حجری که استاندارد روز دنیا هستند با منت و صدها برابر قیمت واقعی در پاچه مصرف کننده مظلوم ایرانی است 😓

      ۲
      ۲
  4. بهنام گفت:

    خواهش میکنم به فکر تهیه لوازم هم باشید برای یک قطعه امکان دارد ماهها بخوابد

    ۱۵
    ۳
  5. مهدی گفت:

    بین ماشینهای موجود در بازار ، واقعا یک سر و گردن بالاتر هست. طراحی بی نظیرش کاملا شبیه رنجرور هست.امکاناتش هم که مشخصه.من واقعا راضی ام و مطمئنم در کوتاه مدت جای خودش رو در بازار باز میکن.

    ۸
    ۹
    • نیک گفت:

      دوست عزیز چینی پسندمون این ماشین رو دوست داره و به کسی هم ربطی نداره برا ۱ سال جواب میده ولی بعد ۱ سال سر و تهت رو که بزنی باید در نمایندگی ها باشی که ازت پول بتیغن هنوز ماشینت برا یه سنسور ساده ۱ ماه نمایندگی نمونده که بگن بار تو کشتی از چین تازه حرکت کرده و گمرک ترخیص نکنه دست به دامن این و اون شی که سنسور رو از روی برد برات پاک کنن و همونجا ۴۰۰ میلیون از ماشینت به فنا بره شما همون پژو پارس رو داشته باش بهتره قطعش هم راحت گیر میاد خودتم میتونی عوض کنی تا بری نمایندگی برات چس کلاس بزارن یا بیا خوزستان با سهمیه جانبازی پلاک اروند بدون ۱ ریال گمرکی وارد کن اونم آمریکایی ببر تعویض پلاک شهرت با همون سهمیه ملیش کن یا اگر جانبازی نداری سهمیه جانبازی رو بخر بیشتر از این دیگه نمیتونم توضیح بدم برات دوست من

      ۴
      ۲
  6. ناشناس گفت:

    شتابش کنده / ظاهرش خیلی کلاسیک

    ۲
    ۳
  7. داود گفت:

    سلام.یادمه یه زمان دوو سیلو و پژو۴۰۵ جی ال و شاید جی ال ایکس همزمان وارد ایران شد/وجدانن دوو سیلو کجا و پژو کجااز نظر کیفیت ووخیلی مسایل دیگه که دوو یه چرخش می ارزید به کل پژو/چرا سیلو از یادها رفت و جی ال ایکس هنوز هم هست وتا همین اواخر هم تولید میشد/خواستم دوستان عزیزم که تردید در خرید بعضی محصولات نو ظهور که بی‌طرفانه بگم بعضیاشون هم کیفیت قابل قبولی رو هم دارن ،بگم قبل از خرید بجای قضاوت به مثالی که زدم خوب فکر کنم و بعد نسبت به خرید اقدام کنم /بنده خودم ۷ساله یه خودرو چینی خریدم صفر/با این طرز تفکر/ جالبه که خیلیا بهم پیشنهاد میکنم اگه بروز خواستی ماشینتون بفروشید ما خریداریم/خیلی جالبه نمیدونم خوشحال شدم یا تاسف بخورم

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X