مشخصات هایما S5 پرو معلوم شد

هایما S5 پرو محصولی است که بزودی جایگزین هایما S5 فعلی می شود. ایران خودرو برنامه دارد تا طی هفته های آینده این محصول را به صورت رسمی به بازار کشور معرفی کند. با این حال مشخصات قطعی هایما S5 پرو معلوم شده است.
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، هایما S5 پرو در بحث ظاهری تفاوت خاصی با نسخه S5 قبلی ندارد. اما در بسیاری از بخش ها تغییر کرده و استانداردهای جدیدی دارد. در هایما S5 پرو پیشرانه هایما S7 پرو دیده می شود. این خودرو به قوای محرکه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است که ۱۷۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور 270 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور چینی و مونتاژی ایران خودرو از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت DAE است که توان را به چرخ های جلو می رساند. هایما S5 پرو به تعلیق مک فرسون در بخش جلو و تعلیق مولتی لینک در عقب مجهز است. در بحث فنی می توان گفت که مشخصات هایما S5 پرو نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده است.
در حال حاضر هایما S5 در بازار کشور به امکاناتی مانند صندلی های برقی جلو، کروز کنترل، چراغ روشنایی روز، سانروف، شش کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، تریم داخلی چرم و پارچه، استارت دکمه ای، سامانه کنترل پایداری و… مجهز است. اما قرار است تا در هایما S5 پرو امکانات بیشتری وجود داشته باشد. به عنوان مثال هایما S5 پرو به ترمز پارک برقی، اتوهلد، گرمکن صندلی های جلو، سنسور نور، فرمان کمکی برقی و… مجهز خواهد شد.
پروژه هایما S5 پرو جز برنامه های مدیران دولتی ایران خودرو بوده و حال با حضور مدیران بخش خصوصی در ایران خودرو قرار است تا محصولات به مراتب به روزتری نسبت به هایما در خطوط تولید این شرکت مونتاژ شوند. به عنوان مثال محصولاتی از هایما، هونگچی، جتور و… از جمله گزینه های جدید ایران خودرو هستند.
مگه قراره با مالکیت بخش خصوصی باز هم هایمای ورشکسته مونتاژ بشه؟!
اتفاقا تو چینی ها بی آزار ترین همین هایما هست
نا مردیه الان که دوتا شرکت اومده بی خیال هایما بشن …
در ضمن الان هونگچی و هاوالی که ایران خودرو میخواد بیاره اختلاف قیمت زیادی با محصولات هایما داره
واقعا ماشین زشت و بدترکیبیه
چرخه معیوب مونتاژ محصولات دسته چندم چینی همچنان ادامه داره فرقی نداره خصوصی باشه یا دولتی
هایما تو ایران طرفدار زیادی داره اما ای کاش محصول جدیدش را بیارند که الان تو بازار چین هایما p6 هست ، الان هایما s5 حداقل مال سال ۲۰۱۷ است که حدود ۸ سال پیشه
اس۵ خیلی خوب راه میره در عمل تیزه تو سینه کش مثه موشک میره ولی خب قیافه نداره
هایما به خاطر گریبکس با کیفیت پاورتک بی آزار و خوب بود که اونم دارن خراب میکنن با گریبکس Dae، هیچ وقت قرار نیست کیفیت بر پول درآوردن ارجحیت داده بشه
اتفاقا هر کس میخره برای قیافه بهتر و به روزترش نسبت به S7 و بقیه داخلی ها هست. البته نا گفته نماند که موتور و گریبکس قوی هم داره.. حالا شما چطور با پرایدت مقایسه می کنی و میگی بدقیافه هست…
بنده قبل از استفاده از هایما طبق شنیده ها مخالف محصولات چینی بودم ولی حدود یکسال هایما 7xزیر پام هست هم از لحاظ کیفیت محصول(فنی وبدنه وگیربکس)وهم از لحاظ آپشن وامکانات رفاهی بسیار راضی هستم وواقعا با گارانتی ۵ ساله ایران خودرو خیالم راحت ورانندگی ومسافرت با این خودرو ۷ نفره باامکاناتی که داره بسیار لذت بخش می باشد.
سلام
از نظر ظاهری خوب سلیقهای هست من پنج ساله دارم سوار میشم واقعاً زیبا و بی دردسر هست سواری و هندلینگ خیلی خوبی هم داره قابل مقایسه با خودروهای داخلی نیست.با این امکانات جدید هم که دیگه خیلی کامل و جذاب میشه.
قطعا با این موتور جدید پرواز میکنه ؛ بدون شک شتاب ۹ ثانیه ای رو میزنه …..گیربکس DAE هم گیربکس خوبیه هرچند پاورتک بی نظیر بود که روی s7 ها بود …..
ما تو خانواده یدونه از همین s5 ها داریم خداییش خیلی بی آزاره و شتاب خوبی هم داره تازه با موتور ۱۵۰ اسب بخاری دیگه با این پیشرانه جدیده عالی میشه …..تنها عیب هایما s5 مقداری خشک بودنشه که با تعویض لاستیک تا حدودی برطرف میشه
منم با کلی تحقیق سه ساله که ماشین چینی سوار میشم سواری و امکانات خوبی داره اینایی هم که میبینید از ماشین چینی بد میگن مطمئن باشید بهترین ماشینی که سوار شدن پرایده بعدشم دوام یه ماشین به استفاده مصرف کننده بستگی داره من خودم میشناسم کسی رو که بیست ساله پراید داره ولی انگار ماشین رو تازه از کارخونه تحویل گرفته یه نفر رو هم میشناسم ماشین خارجی بسیار مدل بالا سواره ولی بعد دو سال انگار بیست سال کار کرده