کاتالوگ سیتروئن C3-XR منتشر شد + ویدیو معرفی

گروه خودروسازی سایپا به تازگی کاتالوگ سیتروئن C3-XR را منتشر کرده است. جدیدترین محصول سایپا که به زودی به خیابان ها می آید.
سیتروئن C3-XR کراس اووری ساب کامپکت سایپا، قرار بود زودتر از این ها به بازار ایران بیاید. این خودرو یکی از محصولاتی بود که پس از انعقاد برجام و پس از محصولاتی نظیر پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3، قرار بود به بازار ایران بیاید. البته با کنار رفتن برجام عرضه این خودرو به کلی به تعویق افتاد و حالا پس از سال ها، سایپا این کراس اوور را به تولید رسانده و اواخر سال باید منتشر ورود این خودرو به بازار کشور باشیم. شرکت سایپا به تازگی کاتالوگ سیتروئن C3-XR را منتشر کرده و حالا می توانیم نگاهی دقیق تر به مشخصات این خودرو داشته باشیم. البته دقت داشته باشید که این خودرو قرار است در سه تیپ به بازار ایران عرضه شود که کاتالوگ منتشر شده، مربوط به تیپ ۱ یا V1 است که تیپ پایه از هاچ بک کراس به حساب می آید.
کاتالوگ سیتروئن C3-XR
مشخصات فنی
زیر کاپوت کراس اوور جدید سایپا یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ با فناوری GDI یا پاشش سوخت مستقیم قرار داد که می تواند نهایت قدرت ۱۱۴ اسب بخار (در دور ۵۵۰۰ rpm) و بیشینه گشتاور ۱۹۰ نیوتن متر (در دور ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ rpm) را تولید کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد و با این مشخصات، مصرف ترکیبی ۶.۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را در این خودرو می بینیم. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع نیمه مستقل ساده است که باعث می شود سواری متوسطی را در این کراس اوور کامپکت شاهد باشیم.

ویدیو معرفی CITROEN C3-XR
امکانات ایمنی و رفاهی
دقت داشته باشید که سه تیپ از این خودرو هیچ تفاوت فنی ای با هم ندارند و صرفا امکانات در این سه تیپ متفاوت است. تیپ پایه این خودرو که قرار است با نام V1 یا Comfort به بازار برسد امکانات مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به؛ کیسه های هوای جلو و جانبی، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی مالیتی مدیا، سنسور نور و باران، سامانه پایش فشار باد تایرها، رینگ های آلومینومی، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، راهنمای تعویض دنده (GSI) و… اشاره کرد.

اما در تیپ Comfort Plus یا V2 به عنوان تیپ میانی سیتروئن C3-XR، امکاناتی مثل کیسه هوای پرده ای، چراغ مشایعت، شیشه های دودی عقب، گرم کن صندلی های جلو، آینه های تاشو برقی، تنظیم برقی صندلی های جلو، آینه وسط الکتروکرومیک و… اضافه می شود و در تیپ V3 که فولترین نسخه به حساب می آید، استارت دکمه، سانروف و فرمان دی کات را هم خواهیم دید.







من با این قیمت ریرا ایران خودرو رو حاضرم بخرم ولی سیتروئن بی آپشن فرانسوی رو نمیخرم یه چیزی به هرکی قصد خرید این محصول رو داره بگم هیچ وقت خودرو اروپایی برای ایران نخرید مگر اینکه سفارش آمریکا یا کشور های خلیج فارس باشه وگرنه سیستم تهویش بدجور اذیت میکنه البته هرکی مختاره هر ماشینی دوست داره بخره و من فقط قصد کمک داشتم که به وضعیت کسانی که خودرو اروپایی خریدن دچار نشن
البته چینیه نه فرانسوی
لیاقت بعضی ها همون ریرا و چینی است
اروپایی بده ؟؟
دروغگو ها
من کی قبلا همچین نظر ی برای شما ارسال کردم
مردم ایران عادت دارن تو همه کاری دخالت کنن
و حتی چیزی دربارش ندونن
تلفن های پاناسونیک هم ساخت مالزیه عین ژاپن کار میکنه و تفاوتی نداره
ماشین منتاژی هم مانند خودرو اصلی هست که کمپانی نذارت داشته روش
اون افرادی هم چینی و ایرانی میخرن متاسفانه آدم بهتره سکوت کن تا بخاد متوجه اشتباهاتشون کنه
کپچر کولر اش بده؟
پژو ۲۰۰۸ چطور؟
با شروع تحریم ها و اسنپ بک یک محصول مونتاژی هم متوقف می شود بیچاره کسانی که در پیش فروش شرکت کردند . پواسون رو هوا است .
ببخشید اینو میگم اینم یه ماشین آشغال و به درد نخوره مثل تمام تولیدات سایپا
برو خارجی بخر
با سلام
اردیبهشت ۱۴۰۳ خودرو اطلس G ثبت نام کردم و ۲۰۲ میلیون پول به حساب سایپا ریختم، موعد تحویل آن اسفند ۱۴۰۳ بود، چند افزایش قیمت به خودرو تعلق گرفت و مبلغ آن افزایش یافت، بعد از گذشت ۶ ماه از زمان تحویل خودرو یعنی مرداد ۱۴۰۴، تازه پیامک تکمیل وجه آمد و مابقی مبلغ را به قیمت روز پرداخت کردیم، الان مهرماه ۱۴۰۴ است و همچنان خودرو فاکتور نشده است، هر وقت به سایپا تماس میگیریم اپراتور مربوط اعلام بی اطلاعی میکند و میگوید میدانم که چند ماه دیگر طول میکشد و علت و زمان دقیق تحویل خودرو را نمیدانم.
این حال روز ماست، اگر پارسال طلا خریده بودیم الان میفروختیم و یه ماشین بهتر میخریدیم.
پیگیری های ما به هیچ نتیجه ای نرسید، در واقع دستمان به جایی بند نیست.