تسلا و باز هم یک روش تبلیغاتی عجیب ؛ این بار خودرو گردانی در سطح شهر !

تسلا در زمینه تبلیغات همواره از روش هایی خاص استفاده می کند. در جدیدترین حرکت تبلیغاتی متفاوت، این شرکت با بکسل کردن یک دستگاه مدل Y توسط سایبرتراک، توجه شهروندان نیویورک سیتی را به خود جلب کرده است.
به گزارش آخرین خودرو، خودروساز آمریکایی با این حرکت تبلیغاتی در واقع با یک تیر دو نشان زده است! در این روش تبلیغاتی متفاوت، سایبرتراک یک تریلر شیشه ای را به دنبال خود کشیده و در سطح شهر می گرداند. شاید بدانید این پیکاپ برقی پر سر و صدا توانایی کشش باری به وزن حداکثر ۴۹۹۰ کیلوگرم را دارد.

درون تریلر شیشه ای، یک دستگاه تسلا مدل Y قرار دارد و روی آن عبارت «پرفروش ترین خودروی دنیا در آمریکا ساخته می شود» درج شده است. همانطور که قبلاً به اطلاعتان رسانده ایم، این کراس اوور برقی، موفق شده عنوان پرفروش ترین خودروی سواری جهان در سال ۲۰۲۳ را از آن خود کند. طبق آمار، سال گذشته ۱.۲ میلیون دستگاه مدل Y به مشتریان در کشورهای مختلف داده شده است. میزان فروش این خودرو در سال ۲۰۲۲ برابر با ۷۷۱ هزار دستگاه بود. بنابراین، باید گفت فروش مدل Y در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ به اندازه ۷۱ درصد رشد کرده که رقم خیلی چشمگیری است.

تسلا (Tesla) از نام «گالری متحرک» برای تازه ترین روش تبلیغاتی خود استفاده می کند. این روش از ماه گذشته شروع شده و در آن از چند دستگاه سایبرتراک و مدل Y به طور همزمان استفاده می شود.
بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که میزان استقبال از محصولات تسلا در چند وقت اخیر روندی نزولی داشته؛ از این رو احتمالاً تسلا با روش تبلیغاتی متفاوت خود قصد دارد توجه مشتریان را بیش از هر زمان دیگری به سمت محصولاتش جلب کند. این شرکت در ماه های گذشته سیاست کاهش قیمت و اعطای مشوق های مختلف را در پیش گرفته و چند بار نسبت به انجام این کار اقدام کرده است. برای نمونه، در کشور چین که خودروهای برقی طرفداران زیادی دارند، تسلا به خریداران مدل ۳ و مدل Y وام های بدون بهره اعطا می کند. گفتنی است آمریکا بزرگ ترین بازار تسلا به شمار می رود. پس از این کشور چین در رتبه دوم قرار دارد.
