%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰

جرمی کلارکسون اخراج کریستین هورنر از ردبول را شبیه اخراج خودش از BBC درنظر گرفت!

منتشر شده در 23 تیر 1404 ساعت 17:00
نویسنده علیرضا تمدنی
جرمی کلارکسون اخراج کریستین هورنر از ردبول را شبیه اخراج خودش از BBC درنظر گرفت!

جرمی کلارکسون (Jeremy Clarkson)، خروج غافلگیرکننده کریستین هورنر از ردبول را با تجربه خودش از ترک BBC مقایسه کرده است. مجری سابق برنامه «تخت گاز» از هورنر حمایت کرد و افزود که پس از شنیدن این خبر، با کریستین مدیر سابق تیم رد بول ارتباط گرفته است.

به گزارش آخرین خودرو، مجری برنامه «مزرعه کلارکسون» نوشت: «من پس از انتشار خبر اخراج او، برایش پیامک فرستادم و اشاره کردم که قبلاً در شرایط او بوده‌ام. توضیح دادم که وقتی صبح روز بعد از خواب بیدار می‌شوی، به راحتی میتونی فکر کنی که «خب، پس قضیه همین است». اما در مورد من، این ماجرا به همین سادگی نبود. من به راحتی با این شرایط کنار نیامدم و شرط می‌بندم که او نیز هم همین کار را می‌کند.»

کلارکسون در سال ۲۰۱۵ پس از آنکه به اویسین تایمون (Oisin Tymon)، تهیه‌کننده برنامه «تخت گاز»، مشت زد، بی‌بی‌سی را ترک کرد. پس از آنچه که به عنوان جنجال معروف شناخته شد، این شبکه تلویزیونی تصمیم گرفت قرارداد کلارکسون با این برنامه را تمدید نکند و نسخه این برنامه خودرویی را به طور ناگهانی به پایان رسانید. با این حال، آمازون به سرعت وارد عمل شد و قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری برای سه فصل از برنامه‌ای که به Grand Tour معروف شد، به کلارکسون و همکارانش، ریچارد هموند (Richard Hammond) و جیمز می (James May)، پیشنهاد داد. این برنامه در نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شد و به پربیننده‌ترین برنامه این شبکه پخش آنلاین تبدیل شد.

جرمی کلارکسون اخراج کریستین هورنر از ردبول را شبیه اخراج خودش از BBC درنظر گرفت!

اما وقتی این سه نفر کم‌کم شور و شوق خود را برای رانندگی از دست دادند، کلارکسون برای کسب درآمد به زمین کشاورزی خود روی آورد و برنامه مزرعه کلارکسون (Clarkson’s Farm) را با تحسین زیادی منتشر کرد. کلارکسون، درست مانند خودش، انتظار دارد که هورنر نیز پس از ترک تیم مستقر در Milton Keynes، به موفقیت مشابهی دست یابد.

او ادامه می دهد: «من کمی با کریستین در گرندپری [بریتانیا] در روز یکشنبه وقت گذراندم. و کاملاً مشخص بود که او اصلاً تصور نمی‌کرد که چنین تصمیمی در راه است. او با دختر ۱۱ ساله‌اش، اولیویا، بود که مادرش به تازگی بر اثر سرطان چشم فوت کرده بود و ما بیشتر در مورد این موضوع و اینکه چگونه این دختر کوچک بیچاره با این شرایط کنار می‌آید، صحبت کردیم.»

جرمی کلارکسون اخراج کریستین هورنر از ردبول را شبیه اخراج خودش از BBC درنظر گرفت!

اعتماد کلارکسون به هورنر احتمالاً موجه است. با ۲۰ سال تجربه در ساختن یکی از موفق‌ترین تیم‌های فرمول یک از صفر، او مهارت‌هایی دارد که تیم‌های در حال تقلا یا تازه‌کار آرزویش را دارند. او ادامه داد: «پول و نقدینگی می‌گوید که او به تیم آلپین خواهد رفت اما سال آینده آنها موتورهای مرسدس را خواهند داشت. این بدان معناست که کریستین باید با توتو ولف، مدیر تیم مرسدس، کار کند و از آنجایی که این دو واقعاً با هم کنار نمی‌آیند، نمی‌توانم چنین اتفاقی را تصور کنم.»

اما با گسترش فرمول یک، کلارکسون معتقد است که فرصت‌های بیشتری نیز وجود دارند. «آئودی و کادیلاک سال آینده وارد این ورزش می‌شوند. صحبت‌هایی وجود دارد که چینی‌ها هم بالاخره سری در فرمول یک هم در می‌آورند! و همه آنها از فرصت جذب هورنر استقبال خواهند کرد.»

با این حال، انتظارات از رد بول چندان مثبت نخواهد بود. او می گوید: “خب، ببینید وقتی فرگوسن دیگر سکان هدایت منچستریونایتد را در دست نداشت، چه اتفاقی افتاد. افتضاح کامل! بر این اساس، تیم ردبول که زمانی عالی بود، ممکن است تا چند سال دیگر به فرمول ۴ راه پیدا کند!”

ویدیو های پیشنهادی
  1. ناشناس گفت:

    جرمی کلارکسون خیلی باحاله،
    مزرعه کلارکسون خیلی خوب بود.

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X