%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

دانگ فنگ نامی ۰۱ ؛ خودرویی برقی با باتری حالت جامد

منتشر شده در 04 شهریور 1402 ساعت 10:00
نویسنده سجاد کجوری
دانگ فنگ نامی 01 ؛ خودرویی برقی با باتری حالت جامد

دانگ فنگ نامی ۰۱ برقی، جدیدترین محصول برقی بازار چین است. خودرویی کوچک که قیمتی اقتصادی را در رده خودش ارائه می دهد.

دانگ فنگ یک خودرو ساز چینی است که به دلیل راه اندازی برند های زیر مجموعه زیاد شناخته شده است. تا به حال، دانگ فنگ صاحب برندهایی مانند فورتینگ، فوکانگ، فنگون، آئولوس و ام-هیرو بود و اکنون، این شرکت پرکار یک برند دیگر به نام نامی (Nammi) را راه اندازی کرده است. این شرکت خودرو های الکتریکی کوچک تولید خواهد کرد و هدف فروش سالانه آن ۴۰۰,۰۰۰ دستگاه است. جالب اینجاست که اولین خودروی تحت این برند به باتری حالت جامد مجهز است و دانگ فنگ نامی ۰۱ نام دارد.

معرفی برند نامی Nammi

دانگ فنگ قبلاً وسیله نقلیه ای به نام نانو باکس را معرفی کرده است. بنابراین، می بینیم که نام این برند قبلاً بخش بازار آن را مشخص کرده است. اما دانگ فنگ با به اشتراک گذاشتن این موضوع که نامی  بر بازار خودرو های الکتریکی کوچک تمرکز خواهد کرد،  هدفش را روشن کرد.

دانگ فنگ نامی 01 ؛ خودرویی برقی با باتری حالت جامد

آن ها همچنین بیان کرده اند که خودرو های الکتریکی نامی نظیر دانگ فنگ نامی ۰۱ با اولین معماری خودرو های تمام الکتریکی ملی ساخته خواهند شد. معلوم نیست که منظور دانگ فنگ از این بیانیه چیست زیرا بسیاری از شرکت های دولتی چینی مانند SAIC و FAW در حال حاضر دارای معماری تمام الکتریکی هستند. بنابراین، بیشتر شبیه یک سخنرانی برای عوام مردم است.

دانگ فنگ نامی 01 ؛ خودرویی برقی با باتری حالت جامد

برند دانگ فنگ نامی نیز استراتژی جاه طلبانه خود را برای سال های ۲۰۲۳-۲۰۲۵ دارد. اولین مدل آن در سه ماهه چهارم امسال وارد بازار خواهد شد. در سال ۲۰۲۴، نامی همچنین می خواهد ۱ تا ۲ مدل جدید را روانه بازار کند. و در سال ۲۰۲۵ دو مدل دیگر وارد بازار داخلی خواهند شد. به گفته نامی، هدف آن فروش ۴۰۰,۰۰۰ دستگاه در سال ۲۰۲۵ است. مشتریان اصلی آن خانواده های کوچکی هستند که در شهر های بزرگ زندگی می کنند.

برقی کوچک با نام دانگ فنگ نامی ۰۱

در جریان مراسم رونمایی، نامی اولین مدل خود را معرفی کرد که فروش آن در اواخر سال ۲۰۲۳ آغاز می شود. این هاچ بک الکتریکی کوچک نامی ۰۱ است. برخی از کاربران اینترنتی بلافاصله شروع به مقایسه طراحی بیرونی این خودرو با اسمارت #۱ کردند و ۰۱ را یک کپی‌ کننده نامیدند. باید اعتراف کنیم که اولین خودروی نامی در واقع از نظر ظاهری به اسمارت #۱ نزدیک است. با این حال، چراغ های جلو و عقب متفاوتی دارد. از دیگر ویژگی های نامی  ۰۱ می توان به دستگیره های درب جمع شونده و رینگ های ۱۷ اینچی اشاره کرد. ابعاد نامی ۰۱ مشخص نیست.

دانگ فنگ نامی 01 ؛ خودرویی برقی با باتری حالت جامد

کابین و امکانات نامی ۰۱ برقی

در داخل، دانگ فنگ نامی ۰۱ دارای یک صفحه نمایش بزرگ ، یک فرمان دو شاخه و یک پشت کیلومتر LCD کوچک است. شیفتر دنده نامی ۰۱ نیز پشت فرمان قرار دارد. کنسول وسط و رودری های این خودرو با چرم پوشانده شده است. در میان دو صندلی ، یک پد شارژ تلفن بی سیم دارد. ما تاکید می کنیم که این یک نسخه پیش تولید از نامی ۰۱ است. مدل تولید انبوه می تواند با مواد ارزان قیمت تر تولید شود.

دانگ فنگ نامی 01 ؛ خودرویی برقی با باتری حالت جامد

دانگ فنگ نامی ۰۱ بر روی پلتفرم الکتریکی جدید تولید شده است. در نتیجه، از ویژگی های سطح ۲ خودران، از جمله عملکرد های AEB و پارک خودکار پشتیبانی می کند. همچنین دارای تک موتور الکتریکی با قدرت ۱۶۳ اسب بخار است. در مورد باتری اعلام شده است که، باتری حالت جامد سدیمی در نامی ۰۱ وجود خواهد داشت و اینجاست که این خودرو جالب می شود.

به گفته نامی، این خودرو می تواند انرژی لازم برای برد پیمایشی ۲۰۰ کیلومتری را در ۸ دقیقه شارژ سریع، داشته باشد. علاوه بر این، از عملکرد تخلیه شارژ خارجی (مانند V2L) پشتیبانی می کند. متأسفانه نامی جزئیات بیشتری در مورد باتری خود ارائه نکرده است. اما یادآوری می کنیم که دانگ فنگ قبلا باتری حالت جامد نصب شده روی سدان های دانگ فنگ آئولوس E70 را آزمایش کرده است. چگالی انرژی آن به ۱۵۷ وات ساعت بر کیلوگرم رسید که سازنده آن، Ganfeng Lithium بود. با این حال، ما مطمئن نیستیم که دقیقاً همان باتری، روی دانگ فنگ نامی ۰۱ نصب است یا نه.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X