%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

زمانگیری و اسپرینت برزیل ؛ همه راه‌ها به لاندو نوریس ختم می‌شوند!

منتشر شده در 18 آبان 1404 ساعت 16:06
نویسنده علیرضا تمدنی
زمانگیری و اسپرینت برزیل ؛ همه راه‌ها به لاندو نوریس ختم می‌شوند!

لاندو نوریس (Lando Norris) در سائوپائولو با پیشتازی نسبت به آنتونلی و لکلرک، جایگاه اول را با زمان ۱ دقیقه و ۹ ثانیه و ۵۱۱ هزارم ثانیه از آن خود کرد در حالی که ورشتپن با خروج شوکه‌کننده از Q1، جایگاه نازل ۱۶ را کسب کرد! کیمی آنتونلی (Kimi Antonelli) از تیم مرسدس نزدیکترین رقیب لاندو در جایگاه دوم بود، زمان راننده ایتالیایی ۰.۱۷۴ ثانیه کندتر از زمان نوریس بود، در حالی که چارلز لکلرک (Charles Leclerc) از تیم فراری با عملکرد خوبی که داشت، جایگاه سوم را از آن خود کرد.

به گزارش آخرین خودرو، پیاستری (Piastri) مجبور شد به جایگاه چهارم بسنده کند در حالی که روز مثبتی برای ریسینگ‌ بولز (Racing Bulls) بود زیرا ایزاک هاجار و لیام لاوسون به ترتیب پنجم و هفتم شدند. جورج راسل از تیم مرسدس در جایگاه ششم بین آنها قرار گرفت، اولی بیرمن از تیم Haas، پیر گسلی از تیم آلپین (Alpine) و نیکو هالکنبرگ از تیم Kick Sauber به جمع ۱۰ نفر برتر زمانگیری راه یافتند.

لوئیس همیلتون (Lewis Hamilton) با عملکردی ضعیف، نتوانست جایگاه بهتری از سیزدهم پیدا کند. فرناندو آلونسو از استون مارتین و الکس آلبون از ویلیامز (Williams)، قبل از قهرمان هفت دوره مسابقات جهانی، در جایگاه‌های یازدهم و دوازدهم قرار گرفتند و هم‌ تیمی‌ هایشان، لنس استرول (Lance Stroll) و کارلوس ساینز، در جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم قرار گرفتند.

زمانگیری و اسپرینت برزیل ؛ همه راه‌ها به لاندو نوریس ختم می‌شوند!

خبر مهم از مرحله زمانگیری، خروج ورشتپن راننده تیم ردبول در جایگاه شانزدهم بود در حالی که هم‌ تیمی‌ اش یعنی یوکی سونودا، نیز در جایگاه نوزدهم، زودتر از موعد از دور مسابقات زمانگیری خارج شد. استبان اوکان (Esteban Ocon) از تیم هاس و فرانکو کولاپینتو از تیم آلپین به ترتیب در جایگاه‌های هفدهم و هجدهم بین این دو راننده قرار گرفتند در حالی که تیم Kick Sauber نتوانست ماشین گابریل بورتولتو (Gabriel Bortoleto) را پس از تصادف روز گذشته آماده رقابت کند و او در جایگاه بیستم قرار گرفت.

شایان ذکر است در مرحله sprint نیز لاندو نوریس در یک مسابقه پر از هیجان به پیروزی رسید. این راننده تیم مک‌ لارن، کیمی آنتونلی (Kimi Antonelli) از تیم مرسدس را در مسابقه‌ای که شاهد تصادف زودهنگام دیگر راننده تیم مک‌ لارن یعنی اسکار پیاستری، بود، شکست داد. جورج راسل از تیم مرسدس در جایگاه سوم قرار گرفت و به دنبال او، ورشتپن، لکرلک، آلونسو، همیلتون و گسلی به ترتیب در رتبه‌های چهارم الی هشتم قرار گرفتند.

تصویر ۶

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X