%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰

سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو

منتشر شده در 25 آبان 1402 ساعت 12:00
عکاس علیرضا پاداش
ویدئو رضا چوکامی

سدان اقتصادی نیسان یا همان نیسان سانی با معین خودرو اروند به ایران می آید. در اینجا نگاهی به این خودرو م مشخصات آن داشته ایم.

از زمان آزاد شدن واردات خودرو تا اکنون خودرو های مختلفی به بازار ایران راه پیدا کرده اند اما همواره جای خودروسازان مطرح ژاپنی در این خودرو ها حس می شد و جز تویوتا کرولا شاهد سدان ژاپنی دیگری در لیست واردات نبودیم. اما به تازگی شرکت های مختلفی قرار است محصولات کمپانی نیسان، کمپانی محبوب ژاپنی، را وارد بازار ایران کنند و قرار است محصولاتی مانند نیسان ایکس تریل، سیلفی، کیکس و… به بازار ایران راه پیدا کنند اما اقتصادی ترین محصول نیسان که قرار است به زودی در بازار ایران توسط معین خودرو اروند عرضه شود نیسان سانی است. نیسان سانی یک سدان کامپکت است و نسل جدید آن در سال ۲۰۱۹ رونمایی شده است و یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین محصولات نیسان به شمار می آید اما متاسفانه به لطف تعرفه های خودرو های وارداتی این محصول چندان برای ما ایرانی ها، اقتصادی نخواهد بود.

سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو

طراحی سدان اقتصادی نیسان

نیسان سانی به لحاظ طراحی ظاهری از نسل جدید طراحی های نیسان بهره می برد که این سبک طراحی بسیار طراحی زیبا، اسپرت و تا حدی خشن است و در دیگر سدان های نیسان نظیر ماکسیما و سیلفی نیز، این سبک طراحی را می بینیم. در نمای جلو این خودرو به لطف استفاده از زاویه های تند و خطوط شکسته و همچنین بهره مندی از گوشه های تیز، چهره نیسان سانی در این نما بسیار زیبا و منطقی است و به هیچ عنوان احساس اقتصادی بودن را نمی توان از آن دریافت کرد اما در نمای عقب این خودرو سبک طراحی کمی ساده تر می شود و طراحی نمای عقب پیچیدگی طراحی قسمت جلوی این خودرو را ندارد.

سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو

در بخش طراحی کابین سدان اقتصادی نیسان نیز با آن که در این خودرو شاهد متریال عجیبی و غریبی نیستیم اما کیفیت متریال به کار رفته و همچنین سبک طراحی داخل کابین نیسان سانی، به شکل مطلوبی صورت گرفته و سرنشینان را راضی نگه می دارد.

سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو

مشخصات فنی

قلب تپنده سدان اقتصادی نیسان یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی است که روی هم رفته می تواند قدرت ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور 149 نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده CVT-Xtronic به چرخ های جلو منتقل کند. نیسان سانی در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق توییست بیم بهره می برد که سواری قابل قبولی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو

در کل با اینکه نیسان سانی یک سدان اقتصادی محسوب می شود و نمی توان انتظار زیادی از آن داشت اما با این حال مشخصات قابل قبولی را ارائه می دهد.

امکانات مناسب در سدان اقتصادی نیسان

در کنار مشخصات فنی، نسخه فول آپشن این سدان وارداتی امکانات قابل قبولی را ارائه می دهد و امکاناتی نظیر؛ استارت دکمه ای، کلاستر نیمه دیجیتال، سنسور نور، کروز کنترل، ترمز اتوماتیک اضطراری، تهویه اتوماتیک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، شارژر بی سیم، سامانه کنترل پایداری، سامانه پایش فشار باد تایر ها، سامانه کمکی کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا و… از جمله امکانات این خودرو است.

سدان اقتصادی نیسان به تهران رسید + ویدیو

نیسان سانی قرار است به زودی وارد بازار ایران شود و انتظار می رود با وارد شدن این سدان اقتصادی و با کیفیت ژاپنی، شاهد عرضه بیشتر سدان های اقتصادی باشیم.

ویدیو های پیشنهادی
  1. عباس خوانین زاده گفت:

    قیمت حدود ۵۰۰الی۶۰۰میلیون‌ارزش‌داره

    ۲
    ۲
  2. علی گفت:

    ماشین خوبیه به شرط اینکه قیمتش خیلی بالا نباشه

    ۲
    ۰
  3. رضا گفت:

    این فیس قدیمیه مال ۲۰۲۲ هست اگر اشتباه نکنم. نیسان ورسا الان یک سال هست فیس لیفت شده…

    ۰
    ۰
  4. یاسین گفت:

    وقتی پژو ۴۰۵ مدل ۹۰ با ۲۵۰ تا کارکرد حدود ۲۰۰ میلیون تومنه این ماشین قطعن ۱ میلیارد تومن قیمت گذاری میشه ، تعرفه واردات خودرو رو صفر کنید تا قیمت ها بیاد پایین ماهم بتونیم ی ماشین خوب بخریم

    ۳
    ۱
  5. مصلح گفت:

    رقیب اریزو ۵ و ریسپکته. تهش تا ۱.۵ میلیارد ارزش داره.

    ۱
    ۰
  6. hamid گفت:

    ماشین اقتصادی اونهم با دلار ۵۰ یا ۶۰ هزاری یه چیز مسخرست…۴ ماه حقوق من میشه ۱۰۰۰ دلار اما وقتی که ۱۰۰۰ تومن پس انداز ندارم و همیشه خدا قرضداریم برای ما همچین چیزی محاله

    ۴
    ۰
  7. Amiiir گفت:

    فقط میشه گفت کاش تو ایران بدنیا نمیومدیم

    ۱
    ۰
  8. پیکان جوانان گفت:

    میگن در ژاپن جزء ماشینهای تا رده ۱۵۰۰ دلاری قرار داره.
    یعنی ۷۵میلیون تومن ایران.
    به نظرتون به پول ژاپن چقدر قیمتشه؟

    ۰
    ۰
  9. Fy گفت:

    کرولا بهتره

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X