%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰

ماهیندرا بولرو ۲۰۲۵ با قیمت پایه ۹ هزار دلار معرفی شد؛ بروزآوری مرسدس G کلاس هندی

منتشر شده در 19 مهر 1404 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
ماهیندرا بولرو ۲۰۲۵ با قیمت پایه ۹ هزار دلار معرفی شد؛ بروزآوری مرسدس G کلاس هندی

ماهیندرا بولرو (Mahindra Bolero) یکی از آن خودروهایی است که در نگاه اول شاید شبیه نسخه‌ای ابتدایی از مرسدس G کلاس به نظر برسد. فرم بدنه این شاسی بلند طوری است که گویی کسی آن را فقط یک بار در خیابان دیده و سعی کرده طرحش را از حفظ بکشد! اما همین طراحی خاص و متفاوت باعث شده بولرو در طول بیش از دو دهه، طرفداران وفادار زیادی پیدا کند.

بازگشت افسانه جعبه‌ای ماهیندرا

بولرو نخستین بار در سال ۲۰۰۰ معرفی شد و از آن زمان تاکنون بارها بروز رسانی‌ های جزئی دریافت کرده است. اکنون، پس از چهارده سال از نسل فعلی، ماهیندرا نسخه تازه‌ای از این آفرودر کلاسیک را با تغییرات ظاهری ملایم و کمی فناوری بیشتر معرفی کرده تا همچنان در بازار خودروهای اقتصادی هند بدرخشد.

ماهیندرا بولرو ۲۰۲۵

طراحی جدید جلوپنجره و رنگ تازه بدنه

در نسخه ۲۰۲۵ ماهیندرا بولرو، جلو پنجره باز طراحی شده و حالا پنج نوار عمودی با تزئینات کرومی ظریف دارد. نسخه پرچمدار جدید که با نام B8 به فروش می‌رسد، روی رینگ‌های ۱۵ اینچی آلیاژی با طرح الماس قرار گرفته است. همچنین رنگ بدنه جدیدی به نام مشکی مخفی (Stealth Black) به جمع رنگ‌ها اضافه شده که جلوه‌ای مدرن‌تر به خودرو داده است.

با وجود ظاهر زمخت و آفرودی، ماهیندرا بولرو بدنه‌ای نسبتاً جمع و جور دارد و طول آن تنها ۳۹۹۵ میلی‌متر و فاصله محوری آن با ۲۶۸۰ میلی‌متر برابر است. چنین ابعادی، بولرو را برای خیابان‌های شلوغ هند مناسب می‌کند.

ماهیندرا بولرو ۲۰۲۵

کابینی با حال و هوای اوایل دهه ۲۰۰۰

فضای داخلی ماهیندرا بولرو هنوز هم حال و هوای خودروهای دهه ۲۰۰۰ را دارد، اما تغییر اصلی این نسخه، اضافه شدن نمایشگر لمسی ۷ اینچی در قسمت میانی داشبورد است. این سیستم چندرسانه‌ای ساده از بلوتوث پشتیبانی می‌کند، اما خبری از اپل کارپلی و اندروید اتو نیست. صفحه دیجیتال پشت فرمان حالا طراحی بروز‌ تری دارد و فرمان مجهز به کلیدهای کنترل صوتی شده است.

در نسخه پرچمدار B8، روکش صندلی‌ها از چرم مصنوعی ساخته شده؛ در مدل‌های پایه صندلی‌ها پارچه‌ای هستند. یک پورت شارژ USB-C هم برای دستگاه‌های جدید اضافه شده است. ماهیندرا بولرو در تمام تیپ‌ها دارای صندلی‌های هفت‌ نفره با ردیف سوم تاشو است و امکانات ایمنی پایه شامل دو کیسه هوا و سنسور پارک عقب می‌شود.

بهبود تعلیق با فناوری RideFlo Tech

ماهیندرا بولرو ۲۰۲۵ همچنان از شاسی نردبانی سنتی استفاده می‌کند، اما سیستم تعلیق آن به فناوری جدید RideFlo Tech مجهز شده که طبق ادعای سازنده، راحتی سواری و کنترل خودرو را در مسیرهای ناهموار بهبود می‌دهد.

ماهیندرا بولرو ۲۰۲۵ با قیمت پایه ۹ هزار دلار معرفی شد؛ بروزآوری مرسدس G کلاس هندی

مشخصات فنی ماهیندرا بولرو ۲۰۲۵

در زیر کاپوت، همان موتور ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری دیزلی حفظ شده است. این موتور ۷۵ اسب ‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیرو فقط به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و جعبه‌دنده دستی وظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارد.

نسخه جدید بولرو نئو؛ برادر مدرن‌تر با چهره‌ای متفاوت

در کنار بولرو استاندارد، ماهیندرا نسخه بروزشده از نئو (Neo) را نیز معرفی کرده است. این مدل که اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، از همان پلتفرم نردبانی مشترک با مدل اسکورپیو بهره می‌برد و طولی برابر با ۳۹۹۵ میلی‌متر دارد.

چهره بولرو نئو اکنون با جلوپنجره افقی جدید متمایز شده؛ این نسخه مدلی پرچمدار با نام N11 دارد که روی رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی خاکستری سوار شده است. رنگ‌های تازه‌ای مانند آبی و خاکستری با سقف مشکی نیز به مجموعه رنگ‌ها اضافه شده‌اند.

کابین و فناوری‌های جدید ماهیندرا بولرو نئو

این مدل کابینی با ترکیب رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای دارد. نمایشگر مرکزی در این نسخه بزرگ‌تر شده و حالا ۹ اینچی است و از هر دو سیستم اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین دید عقب، پورت USB-C و پورت USB معمولی در کنسول مرکزی از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

سیستم تعلیق با قابلیت ضربه‌گیری بر اساس تعداد ضربات، حالت‌های رانندگی در مسیرهای مختلف، دیفرانسیل قفل‌شونده، فرمان بازطراحی‌شده و ترمزهای قوی‌تر نسخه نئو را از نسخه استاندارد متمایز می‌کنند.

قدرت موتور همچنان توسط همان پیشرانه دیزلی ۱.۵ لیتری سه ‌سیلندر تأمین می‌شود. اما در نسخه نئو خروجی آن به ۹۹ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن ‌متر گشتاور افزایش یافته است. در این نسخه هم نیرو از طریق گیربکس دستی به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود.

ماهیندرا بولرو ۲۰۲۵ با قیمت پایه ۹ هزار دلار معرفی شد؛ بروزآوری مرسدس G کلاس هندی

قیمت و زمان عرضه ماهیندرا بولرو ۲۰۲۵

هر دو مدل بروزشده بولرو اکنون در بازار هند قابل سفارش هستند. قیمت بولرو استاندارد بین تقریباً ۹۰۰۰ تا ۱۰۹۰۰ دلار متغیر است. بولرو نئو نیز بین حدود ۹۶۰۰ تا ۱۱۳۰۰ دلار قیمت دارد. با این قیمت‌ها، اعضای خانواده بولرو همچنان از مقرون‌به‌صرفه‌ترین شاسی‌بلندهای واقعی بازار هند به شمار می‌روند.

جدول مشخصات فنی ماهیندرا بولرو و بولرو نئو
ویژگیبولرو استانداردبولرو نئو
موتور۳ سیلندر ۱.۵ لیتری دیزلی۳ سیلندر ۱.۵ لیتری دیزلی
قدرت۷۵ اسب‌ بخار (۵۵.۹ کیلووات)۹۹ اسب ‌بخار (۷۳.۵ کیلووات)
گشتاور۲۱۰ نیوتن‌متر۲۶۰ نیوتن‌متر
انتقال نیرودیفرانسیل عقب (گیربکس دستی)دیفرانسیل عقب (گیربکس دستی)
طول۳۹۹۵ میلی‌متر۳۹۹۵ میلی‌متر
فاصله محوری۲۶۸۰ میلی‌متر۲۶۸۰ میلی‌متر
ظرفیت سرنشین۷ نفر۷ نفر
نمایشگر مرکزی۷ اینچی لمسی۹ اینچی لمسی
رینگ‌ها۱۵ اینچی آلیاژی۱۶ اینچی خاکستری تیره
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X