هونگچی EHS7 ؛ شاسی بلندی با پشتیبانی از فناوری تعویض باتری

به تازگی، هونگچی EHS7 از شرکت FAW ، با پشتیبانی از فناوری تعویض باتری، همانطور که در لیست های تایید شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین مشاهده می شود ، برای مجوز فروش در چین درخواست داده است. هونگچی (Hongqi) ، طراحی نسخه جدید را مانند “نسخه استاندارد تمام برقی” باقی می گذارد و تفاوت اصلی استفاده از فناوری تعویض باتری است. EHS7 اولین شاسی بلند تمام الکتریکی تحت نام تجاری فرعی Hongqi New Energy است.
نسخه استاندارد هونگچی EHS7
پیش از این، نسخه استاندارد تمام برقی هونگچی EHS7 در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ نمایان شد. تاریخ عرضه مورد انتظار ژوئن امسال است و در دو نسخه تک موتوره و دو موتوره در دسترس خواهد بود.


نسخه تعویض باتری هونگچی EHS7 که به عنوان یک شاسی بلند معمولی پنج نفره متوسط تا بزرگ معرفی می شود، ابعادی برابر با ۴۹۲۵/۱۹۵۰/۱۶۸۰ میلی متر دارد و فاصله بین دو محور نیز ۳۰۰۰ میلی متر است که مشابه نسخه استاندارد است. این خودروی جدید از یک موتور الکتریکی در عقب (مدل CAM220PT8) با حداکثر توان ۲۵۳ کیلو وات (۳۳۹ اسب بخار) و بسته های باتری آهن فسفات لیتیوم FinDreams بی وای دی استفاده می کند. حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است.
ویژگی های دیگر شامل طرح های اختیاری رینگ، رادار، شیشه سبز، بدنه دو رنگ و لاستیک های ۲۵۵/55R19، ۲۵۵/45R21 یا ۲۷۵/40R21 است.

در سال ۲۰۲۴، هونگچی قصد دارد ۱۶ وسیله نقلیه جدید، از جمله چندین مدل تمام برقی و پلاگین هیبریدی را روانه بازار کند. مدل های تمام برقی شامل دو مدل جدید و دو مدل فیس لیفت سالانه است که عبارتند از EH7 (با کد E001) ، EHS7 (با کد E202) ، مدل جدید E-QM5 و E-HS9 جدید. مدل های پلاگین هیبریدی شامل HQ9، HS7 و HS3 خواهند بود.
در سال ۲۰۲۳، هونگچی بیش از ۳۷۰۰۰۰ وسیله نقلیه فروخت که نسبت به سال گذشته ۲۹.۵ درصد افزایش داشته است. همچنین با برند Hongqi New Energy بیش از ۸۵۰۰۰ وسیله نقلیه فروخت که نسبت به سال قبل ۱۳۵ درصد افزایش داشته است. به عنوان بخشی از هدف برقی سازی خودرو های هونگچی، این شرکت قصد دارد سالانه بیش از ۱.۵ میلیون وسیله نقلیه بفروشد که سهم اصلی آن برای خودرو های بر پایه انرژی های نو است.


نه شرکت دولتی First Automobile Works (FAW) و نه برند پریمیوم آن هونگچی، عضو اتحادیه تعویض باتری به رهبری نیو (Nio) که شامل گک (GAC) ، چری (Chery) ، چانگان (Changan) و جک (JAC) است، نیستند.
هرگز ماله کشی های چینی ها را درمورد
آشغالهایی که تولید میکنند نپذیرید .
هیچ ارزونی بی دلیل نیس
فقط قیافه داره
البته وقتی محصولات چینی رو کنار اروپاییها و آمریکاییها میذاری متوجه میشی که قیافه هم ندارن
روزی را میتوان حدس زد که مشتریان در پی نبود خدمات یا گرانی خدمات، ترجیح بدهند، خودرو چینی خود را کنار جاده ها رها کنند.( لطفا واژه دامپینگ اقتصادی را سرچ، مطالعه و قضاوت کنیم).
………..
اصرار بر جینی سازی خودرو، نتیجه تکدر مشتری از جمیع کالای چینی یا هر کشور مشابه را خواهد داشت.
کاملا موافقم، الان هم خوب نگاه کنید کنار خیابون ها پره از ماشین های چینی مثل ام وی ام و لیفان های با بیش از ۱۰ سال کارکرد!
البته رها نشده، پارک میکنن و مجدد سوار میشن!!!
هنوز هم کلی قیمتشونه….
یک زمانی در گذشته نسبت به محصولات هیوندای مردم نظری مثل شما داشتند ،ولی حالا تغییر کردند. بنظرم محصولات چینی روز بروز بهتر و بسیار قابل رقابت با محصولات غربی می باشند. آینده ثابت خواهد کرد.