آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰

هیوندای ونیو ۲۰۲۶ معرفی شد؛ کراس اووری کوچک اما جذاب و مدرن

منتشر شده در 06 آبان 1404 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
هیوندای ونیو ۲۰۲۶ معرفی شد؛ کراس اووری کوچک اما جذاب و مدرن

پس از گذشت شش سال از معرفی نخستین نسل، کراس اوور کوچک و محبوب هیوندای ونیو (Hyundai Venue) وارد نسل جدید خود شده است. این خودرو که در بیشتر بازارهای جهانی عرضه می‌شود، اکنون در هند با طراحی تازه، ابعادی بزرگ‌تر و کابینی پیشرفته‌تر به میدان آمده تا بیش از پیش رقبا را به چالش بکشد. شاید بدانید در اروپا هیوندای مدل بایون را به عنوان جایگزین ونیو در سبد محصولات خود دارد.

چهره‌ای جدید با چراغ‌های دوگانه و جلو پنجره عریض

طراحی بیرونی هیوندای ونیو ۲۰۲۶ از مدل کوچک‌تر اکستر الهام گرفته شده؛ به همین خاطر برخلاف چهره اسپرت نسل پیشین، حالا این نسل از ظاهری زمخت‌تر، مربعی‌ تر و آفرودی‌ تر برخوردار است.

در نمای جلو، ونیو جدید از چراغ‌های دو تکه مدرن بهره می‌برد. هیوندای چراغ‌های روشنایی در روز این نسل را «شاخ دوقلو» نامیده است. این چراغ‌ها در زیر کاپوت از طریق یک نوار سرتاسری به هم متصل شده‌اند. جلو پنجره مستطیلی بزرگ در کنار سپر عضلانی ظاهری خشن و مستحکم به این نسل از ونیو بخشیده است.

هیوندای ونیو ۲۰۲۶ معرفی شد؛ کراس اووری کوچک اما جذاب و مدرن

در نمای جانبی، خطوط برجسته و گلگیرهای تراش‌خورده به سبک هیوندای توسان، در کنار تزئینات براق ستون C و ارتفاع بیشتر بدنه، ظاهری قدرتمندتر ایجاد کرده‌اند. رینگ‌های ۱۶ اینچی الماسی در کنار ریل‌های سقفی بلندتر، مکمل جذابیت‌های این نما هستند. در بخش عقب، چراغ‌های اصلی از نوع سرتاسری هستند و مثل سپر جلو، سپر حاضر در این نما نیز ساختار مقاومی دارد.

ابعاد نسل دوم هیوندای ونیو

هیوندای ونیو ۲۰۲۶ نسبت به قبلی تغییراتی را در جثه خود تجربه کرده؛ در این نسل ارتفاع بدنه ۴۸ میلی‌متر و عرض آن ۳۰ میلی‌متر افزایش یافته است. فاصله محوری نیز با ۲۰ میلی‌متر رشد به ۲۵۲۰ میلی‌متر رسیده؛ با وجود این تغییرات، طول کلی همچنان در رقم ۳۹۹۵ میلی‌متر ثابت باقی مانده است.

ابعاد هیوندای ونیو ۲۰۲۶

کابین دیجیتالی با دو نمایشگر بزرگ

کابین هیوندای ونیو جدید بیشترین تغییرات را داشته است. در این بخش از یک پنل خمیده پانورامیک استفاده شده که از دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی میزبانی می‌کند. داشبورد بازطراحی‌شده با دریچه‌های تهویه مدرن و نوشته‌ VENUE روی بخش میانی آن، در کنار کنسول مرکزی جدید، فضای داخلی را مدرن و بروز نشان می‌دهد. کنترل‌های فیزیکی سیستم تهویه مطبوع حفظ شده، اما چینش متفاوتی دارند. غربیلک فرمان نیز متحول شده و مثل آیونیک ۵ نماد با نماد چهار نقطه طراحی شده است. ترکیب رنگ کابین شامل آبی تیره و خاکستری روشن بوده و با نورپردازی محیطی و روکش چرمی صندلی‌ها تکمیل می‌شود.

هیوندای ونیو ۲۰۲۶

توجه بیشتر به راحتی سرنشینان عقب

هیوندای در نسل جدید ونیو توجه ویژه‌ای به فضای سرنشینان عقب داشته است. صندلی‌های عقب اکنون دارای قابلیت تنظیم زاویه پشتی هستند و برای راحتی بیشتر، سایه‌بان‌های جانبی و دریچه تهویه مخصوص عقب در نظر گرفته شده است. به لطف افزایش فاصله محوری و طراحی هوشمندانه پشتی صندلی‌های جلو، فضای پا برای سرنشینان عقب به طور محسوسی افزایش یافته است.

هیوندای ونیو ۲۰۲۶ معرفی شد؛ کراس اووری کوچک اما جذاب و مدرن

مشخصات فنی هیوندای ونیو ۲۰۲۶

با وجود تغییر نسل، هیوندای تصمیم گرفته ونیو جدید را با همان پیشرانه‌ های قبلی عرضه کند. در کشور هند این کراس اوور با همان موتورهای ۱.۲ لیتری بنزینی تنفس طبیعی، موتور ۱ لیتری توربو شارژ و موتور ۱.۵ لیتری توربو دیزل قابل انتخاب خواهد بود. این موتورها به ترتیب ۸۲، ۱۱۸ و ۱۱۴ اسب بخار قدرت دارند. بسته به تیپ نیروی پیشرانه از طریق گیربکس دستی، اتوماتیک یا CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

مشخصات فنی هیوندای ونیو ۲۰۲۶

هیوندای ونیو ۲۰۲۶، کوچک اما پیشرفته

با طراحی باوقارتر، کابینی دیجیتالی و تجهیزات مدرن و بروز، نسل جدید هیوندای ونیو نشان می‌دهد که حتی در کلاس کراس اوورهای کوچک نیز می‌توان ترکیبی از زیبایی، فناوری و کارایی را ارائه کرد. این خودرو، به ‌ویژه در بازار هند، نقش پررنگی در تثبیت جایگاه هیوندای در بخش کراس اوورهای جمع و جور ایفا خواهد کرد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X