%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰

توگ خودروساز اهل ترکیه ؛ تست های سدان برقی جدید T10F را آغاز کرد

منتشر شده در 27 مرداد 1403 ساعت 15:00
سدان برقی جدید T10F

خودروساز جوان توگ از ترکیه مرحله آزمایشی و تست های دومین مدل خود، سدان برقی T10F را آغاز می کند. قرار است تحویل این خودرو از آپریل ۲۰۲۵ آغاز شود.

توگ (Togg) سدان برقی خود را که برای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده بود به عنوان یک نمونه اولیه نزدیک به تولید در نمایشگاه CES در لاس وگاس در ژانویه ارائه و اطلاعات فنی آن را منتشر کرد. T10F دومین مدل توگ پس از شاسی بلند  T10X خواهد بود و در سه نسخه به بازار عرضه خواهد شد که عبارتند از: چرخ عقب محرک با برد پیمایشی استاندارد، چرخ عقب محرک با برد پیمایشی زیاد و تمام چرخ محرک با برد پیمایشی زیاد. مدل های با چرخ عقب محرک (RWD) دارای موتور ۱۶۰ کیلو وات (۲۱۴ اسب بخار) هستند، در حالی که نسخه تمام چرخ محرک با موتور دوم دارای خروجی ۳۲۰ کیلو وات (۴۲۹ اسب بخار) است. مدل های با برد پیمایشی استاندارد دارای ظرفیت باتری ۵۲.۴ کیلو وات ساعت هستند در حالی که مدل های با برد پیمایشی زیاد دارای ظرفیت باتری ۸۸.۵ کیلو وات ساعت هستند.

اکنون تست های فنی خودرو آغاز شده است. این تست ها در مراکز معتبر ترکیه و خارج از ترکیه انجام می شوند. مهمت گورجان کاراکاس، مدیرعامل توگ، گفت که این شرکت به طور خستگی ناپذیری تلاش می کند تا T10F را در دسترس مشتریان قرار دهد. کاراکاس گفت: «ما فرآیند های آزمایشی خود را برای T10F که به عنوان یک فست بک طراحی کردیم آغاز کرده ایم. طرحی فست بک که دینامیک طراحی امروزی را منعکس و انتظارات مدل های سدان را برآورده می کند». هدف ما این است که T10F را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ عرضه و پیش خرید ها را ثبت کنیم. کاراکاس ادامه داد: از ماه آپریل، خودروی هوشمند جدید خود را با شروع از مشتریان داخل ترکیه به کاربران خود ارائه خواهیم کرد.

تست خودرو T10F برقی

در همان زمان، کاراکاس برنامه توسعه فعالیت توگ در آلمان را تایید کرد. طبق گزارش قبلی، شاسی بلند T10X می تواند در اوایل پاییز به آلمان صادر شود. در همین راستا، وب سایت آلمانی زبان توگ اکنون آنلاین است که با تبلیغات جستجوی گوگل نیز تبلیغ می شود. در اعلامیه حقوقی، این وب سایت از شرکت Togg Europe GmbH مستقر در اشتوتگارت نام می برد (بنابراین ظاهرا اینجا جایی است که شرکت ترکیه ای در حال ایجاد تجارت آلمانی و اروپایی خود است). توگ قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد در سایر کشور های اروپایی فعالیت خود را گسترش دهد. تا سال ۲۰۳۲، توگ قصد دارد پنج مدل خودروی مختلف را در کارنامه خود داشته باشد و سالانه یک میلیون خودرو تولید کند.

ویدیو های پیشنهادی

۳ Responses to “توگ خودروساز اهل ترکیه ؛ تست های سدان برقی جدید T10F را آغاز کرد”

  1. سیامک گفت:

    چند دهه پیش ترکیه جماعت حسرت یه ماشین خوب رو میکشیدن الان ما حسرت ماشینای اونا رو الان یه عده پیدا میشن میگن لگن سازهای جاده مخصوص صف نوبتشون چندساله و چند میلونیه شما عزیز پشکل ۸۰ تومنی رو ۴۰ تومن بدی همه صف میبندن

    ۴
    ۵
  2. رضا گفت:

    اون توگ قبلی که ۵ سال پیش معرفی شد و کلی توی بوق و کرنا کردند چه خبر؟ اصلا تولید انبوه شد؟ به چندتا کشور صادر شد؟ چند نفر از مردم ترکیه توگ سوار می شن؟ همون خودرویی رو می گم که پلتفرمش کمپلت برای یک شرکت چینی بود و شد خودروی ملی ترکیه!

    ۰
    ۱
    • فرشید گفت:

      الان به قول شما اون خودرو با استقبال بی نظیر مردم ترکیه روبرو شده تو هر خیابونی تو استانبول بری چند تا رو میبینی واقعا طراحی عالی ای داره فعلا که شرکت نمیتونه سفارش های داخلی رو برسونه صادرات هدف بعدیه اولوم

      ۴
      ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X