جانشین رونیز از کرمان موتور می آید؟

تصاویری از نسخه SUV پیکاپ جک که در ایران با نام کی ام سی تی ۹ مونتاژ می شود منتشر شده؛ آیا شاسی بلند پیکاپ T9 به بازار ایران نیز می آید؟
از چند ماه گذشته در رسانه های روسی رندرهایی از شاسی بلند جدیدی دست به دست می شد که نسخه پیکاپ آن در بازار ایران حضور دارد. شرکت های خودروسازی چینی علاوه بر بازار ایران، در بازار کشورهای تحریم زده ای همانند روسیه نیز فعالیت دارند. این شرکت ها همان گونه که در ایران شرکای تجاری دارند و به صورت مشترک خودرو مونتاژ می کنند، در دیگر بازار ها مثل روسیه نیز چنین رویه ای را در پیش گرفته اند. شرکت Sollers، زیر مجموعه کمپانی یوآز، مسئول بازاریابی و مونتاژ محصولات جک در روسیه بوده و این شرکت با همکاری جک موتور نسخه SUV پیکاپ T9 را توسعه داده است. این شاسی بلند طولی به اندازه ۵.۳ متر دارد و به هفت نفره طراحی شده است. موتور در نظر گرفته شده برای این SUV همان موتور منصوب بر پیکاپ تی ۹ کرمان موتور است. این خودرو به تازگی تست های فنی و جاده ای را پشت سر گذاشته است و انتظار می رود تا پایان سال ۲۰۲۵ در بازار روسیه عرضه شود. از آن جایی که کرمان موتور شریک تجاری جک موتور در ایران بیشترین سهم بازار را در کلاس پیکاپ ها در دست دارد، انتظار می رود کرمان موتور با این SUV به بازار شاسی بلند های شاسی مستقل نیز ورود پیدا کند. بازار شاسی بلند های شاسی مستقل در ایران به دلیل نبود تنوع محصول و تیراژ پایین با وجود تقاضای بالا، بازار گسترده ای نیست و تنها شاسی بلند مونتاژی در حال حاضر بازار ایران، مانیان ترا است. البته به تازگی اخبار حاکی از این می باشد که شتابران خودرو نیز قصد دارد تانک ۳۰۰ را در خط تولید مانیان مونتاژ کند اما با توجه به توانایی کرمان موتور در بازار پیکاپ ها به نظر می رسد کرمان موتور در این بخش از بازار نیز بتواند موفقیت خوبی را به دست آورد.
تصاویری از شاسی بلند پیکاپ T9






کی ام سی T9 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی
KMC T9 یا همان جک T9 یک موتور بنزینی ۲ لیتری توربوشارژ را در زیر کاپوت خود دارد که می تواند نهایت قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۸۰ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی ZF ، به تمامی چرخ ها منتقل کند. شایان ذکر است که جک T9 با موتور دیزلی ۲ لیتری توربو شارژ نیز به بازار عرضه شده است که این موتور می تواند روی هم رفته ۱۷۰ اسب بخار و ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. T9 جزو پیکاپ های دو دیفرانسیل بوده و قابلیت تنظیم حالت های مختلف دیفرانسیل را دارد. کی ام سی T9 در محور جلو از سیستم تعلیق دابل ویشبون و در محور عقب از سیستم تعلیق فنر تخت بهره می برد. این نوع سیستم تعلیق ممکن است سواری این خودرو را تا حدی خشک کند اما میزان تحمل بار این خودرو را افزایش می دهد. KMC T9 دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و میزان مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۸.۴ لیتر است که به توجه به وزن و اندازه این خودرو امتیاز مثبتی به حساب می آید.
از جمله امکانات ایمنی و رفاهی KMC T9 می توان به سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، سنسور باران ، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی ، فرمان دی کات، کلاستر دیجیتال، سیستم کنترل کشش، رادار نقطه کور، سیستم کنترل لغزش خودرو، نمایشگر لمسی ۱۰.۴ اینچی ، تهویه اتوماتیک ، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، اتوهلد ، گرمکن صندلی، سیستم کمکی ترمز ، ترمز اضطراری و… اشاره کرد.



شرکت کی ام سی خودش هم گیج شده جلو مارک کی ام سی عقب جک توش موندن کدوم اسم برا ماشیناش استفاده بکنه😂
کیامسی مخفف کرمان موتور کمپانیه اسمی که داخل ایران بخاطر تحریم رو ماشینا گزاشتن مثل امویام(مدیران خودرو)
وگرنه اسم اصلیش همون جکه
دوره شتر گاو پلنگ تموم شد، دیگه با ما فقط از اسکالید و تاهو، سکویا و تاکوما بگو!
ببین چه بازاری شده این بازار خودرو که هر شتر گاو پلنگی احتمال تولید و فروشش هست
تازه ثبت نام و قرعه کشی هم میشه 😅
برای رونیز افت داره که این بخواد جایگزینش بشه
احتمالا قیمت این خودرو بالای سه میلیارد باید باشه با توجه به قیمتگذاری شرکتهای خودرو ساز.حالبه که ملت در فقر همچنان میخرن.
خیلی هم عالی
قبلا هم سابقه همچین شترگاوپلنگ هایی داشتیم نمونش لندمارک که ازش ماشین درنیومد
واقعا اسمش جک و جونور هست؟!!!!! آخرین عکسش تست تصادف آف ست، نیم متر از زمین بلند شده.... بعد میگن اینا امنیت دارن ……
چند سال پیش که برای خریداران خودروهای پیکاپ چینی میگفتی جنازه خودرو های ژاپنی شرف داره به اسم اسباب بازی ها با این ماشین های فقط بنده و ظاهر آفرود نیایید صدها نفر رگ گردنشون میزد بیرون که ای وای ای داد اصلا سوار نشدی نظر نده تانکه گرگه غوله …. الان که چند سالی به لطف شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی شده که پول دادن پای این اسباب بازی های چینی فقط از بین بردن جان و سرمایه است چینی ها دنبال ترفند های جدید هستن که بتونن همچنان از این سفره همچنان میلیون ها دلار سرمایه مردم ایران را به تاراج ببرن . امیدوارم هر چه زودتر راپای برند های خودروساز واقعی مثل سابق به کشور باز بشه و رونیز واقعی مدل ۲۰۲۵ رو در کشور ببینیم نه کپی تقلبی چینی اش رو
این اسما چه؟ی لحظه فک کردم داری فحش میدی🤤😂😂
چقدر خوشخیال
😄
نمیدونم تحلیل گر این اخبار کیه ولی هیچ وجه اشتراکی بین رونیز و این اسباب بازی نیست
نیسان رو با جک مقایسه کردن یکم دور از عقلِ
تنوع خودروهای چینی در ایران از خود چین خیلی بیشتره چون حتی خود چینیها حاضر نیستند خیلی از این برندهای بی نام و نشون رو بخرند اما اونهارو به کشورهای تحریم شده ای مثل ما به قیمت برندهای،معروف میفروشند و برای مردم خودشون برندهای با اصالت رو وارد میکنند، البته نباید از حق گذشت برندهایی چون بی وای دی، چانگان، ام جی، جیلی، هاوال و گک جزو برندهای خوب و قابل قبول چینی هستند اما خب چون اونارو میتونند به بقیه کشورها هم بفروشند ترجیح شون فروختن برندهای بی نام و نشونی هست که رو دستشون باد میکنه.
حیف پول مصرف خیلی بالا
ماشین های جک مصرف خیلی بالایی دارن و خیلی سواری خشکی دارن انگار بالای نیسان گاوی نشستی مخصوصا جک تی هشت با سرعت صد و سی الی چهل مصرف سوخت بالای دوازده هست من خودم داشتم مصرفش بالا بود فروختم
حیف پول
خودرو ۴۵ جمع کروات بند های خلاف بنگاههای سابقه مراقب باشید خیلی خیلی مراقب باشید ملت
تیتر زدین جایگزین رونیز ؟؟؟!!!!!
فکر کردم یک ژاپنی جدید آوردن . رونیز بعد از این همه سال و کارکرد بالا میبینی لذت میبری . میدونی چرا چون ژاپنی نه آشغال چینی که فقط بزک کردنش .
جانشین رونیز فقط نیسان پاترول ۲۰۲۵یا نیسان ایکس ترا میتونه باشه نه این اشغال های چینی
خیلی باید احمق و بی شعور باشی که پول بابت این اشغالهای چینی بدی اشغالی که خود چینی ها قبول ندارن .به کجا رسیدیم که خودروی اشغال چینی شده خودروی لاکچری ایرانی بدبخت هرچند در مقابل تولیدات اشغال ایرانی باید خوردی چینی لاکچری باشه راستی یه بیناموسی بود که پراید رو با لندکروز مقایسه کرده بود اسم اون حروم زاده چی بود
جا داره از یکا یک مسئولین و عزیزانی که در این طرح عمرانی و بالا بردکیفیتی تشکر کرد
به لطف این عزیزان و تلاش شبانه روزی آشغال سازی سایپا و ایران خودرو
و حضور این گونه محصولات بنجل چینی
در منطقه رطبه یک آلوده ترین هوا و آشغال دونی و زباله خانه و بالاترین دارنده ارابه های مرگ رو به خودمون تخصیص دادیم
انشالله که پشت این همه منافع شخصی فقط عدم آگاهی دوستان باشه نه خیانت به جان و مال هموطنش.
جهت اطلاع دوستانی که نمیدونن: نیسان رونیز هم در اصل چینی بود، نام اصلیش دانگفنگ پالادین بود و پارس خودرو مجوز مونتاژش رو گرفت با اسم نیسان عرضه کرد، فقط اون موقع اینترنت نبود که بفهمید چی تو پاچهتون کردن.
میرسلیم