تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰

جاه طلبی به سبک دانگ فنگ ؛ شاسی بلند وویا تایشان برای رقابت با رولزرویس کالینان تولید می شود

منتشر شده در 26 مرداد 1404 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور
جاه طلبی به سبک دانگ فنگ ؛ شاسی بلند وویا تایشان برای رقابت با رولزرویس کالینان تولید می شود

برند وویا (Voyah) که از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی دانگ فنگ چین به شمار می‌رود، با معرفی پروژه‌ای جدید و جاه‌طلبانه با کد «تایشان» می‌خواهد با شاسی بلند فوق لوکسی چون رولزرویس کالینان رقابت کند. این پروژه فعلاً در مرحله آزمایشی بوده و مراحل تست و توسعه را می‌گذراند.

الهام از لوکس‌ترین خودروهای جهان

وویا اخیراً تصاویری از نمونه اولیه تایشان منتشر کرده که در کنار رولزرویس کالینان پارک شده است. «لو فانگ» مدیرعامل این برند گفته تایشان از آخرین فناوری‌های موجود بهره می‌برد که سیستم رانندگی هوشمند ADS Ultra هواوی یکی از آنهاست. این سیستم بخشی از داده‌های خود را از چهار لایدار دریافت می‌کند.

جاه طلبی به سبک دانگ فنگ ؛ شاسی بلند وویا تایشان برای رقابت با رولزرویس کالینان تولید می شود

بازاریابی پر سر و صدا

برای جلب توجه مشتریان ثروتمند، وویا یکی از نمونه‌های اولیه تایشان را مقابل ساختمان نمایشگاه «The Louis» در مرکز شانگهای پارک کرده است. این نسخه پوشش استتاری خاص به رنگ قهوه‌ای تیره و طرح لوئی ویتون را روی خود دارد. از آنجایی که ساختمان مذکور با معماری شبیه یک کشتی بزرگ طراحی شده، توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. با این کار، وویا قشر پردرآمد را هدف گرفته و قصد دارد توانایی رقابت مستقیم با برندهای مطرح اروپایی را نشان دهد.

جاه طلبی به سبک دانگ فنگ ؛ شاسی بلند وویا تایشان برای رقابت با رولزرویس کالینان تولید می شود

ابعاد بزرگ و طراحی مخفی

اگرچه بخش جلویی خودرو به‌طور کامل پوشانده شده، اما برخی جزئیات از جمله سطوح صاف درها، نوارهای نقره‌ای دور شیشه‌ها، دستگیره‌های مخفی و یک ماژول لایدار ثابت در بالای شیشه جلو قابل مشاهده هستند. بر اساس گزارش‌ها، طول این شاسی‌بلند بیش از ۵.۳ متر و فاصله محوری آن حدود ۳.۱ متر خواهد بود که امکان نصب سه ردیف صندلی با چیدمان ۲+۲+۲ را فراهم می‌کند.

کابین لوکس و پر از فناوری

با توجه به هدف‌گذاری این برند برای رقابت با رولزرویس کالینان و لی اتو L9، انتظار می‌رود در کابین تایشان از بهترین مواد، صندلی‌های راحت و نمایشگرهای متعدد استفاده شود تا تجربه‌ای مناسب و بی‌نقص برای سرنشینان فراهم گردد.

وویا تایشان

پیشرانه‌های احتمالی

رسانه‌های محلی چین پیش‌بینی می‌کنند تای‌ شان در دو نسخه پلاگین هیبرید و تمام برقی عرضه شود. نسخه پلاگین هیبرید احتمالاً از پیشرانه‌ ای مشترک با سدان لوکس پشن L خواهد بود. این پیشرانه شامل یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و دو موتور برقی بوده و در مجموع ۶۵۷ اسب ‌بخار قدرت تولید می‌کند.

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “جاه طلبی به سبک دانگ فنگ ؛ شاسی بلند وویا تایشان برای رقابت با رولزرویس کالینان تولید می شود”

  1. دوست گفت:

    برای رقابت با چی؟!!!🤣🤣🤣🤣
    آقا انقدر از این چینی ها تبلیغ نکنید
    الان ۶ ماهه یه چراغ ترمز ماشین سوخته نمایندگی نوبت گذاشته بیاره🤣
    بعد داشتم پارک میکردم با سرعت ۱۰تا خدا وکیلی ۱۰تااااا خوردم به جدول رینگ شکست😯 فرمون کج شد جلوبندی… تیگو ۷پرووووو … با هیوندا آوانته ۱۰سال داشتم حداقل ۵بار رفته بودم تو جوب و چندتا تصادف بدددد آخ نگفت ماشین
    چینی یعنی آشغاللللل و خدمات پس از فروش یعنی زبون درازی به ملت بدبخت ت ت

    ۱۵
    ۴
  2. امید گفت:

    یعنی از وقتی ماشین چینی خریدم زندگیم ب دو قسمت تقسیم شد هرچی در میارم میخواد خرج این لگن بکنی

    ۰
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X