%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰

جی ای سی امپو R معرفی شد ؛ برداشت چینی ها از یک کانورتیبل اسپرت

منتشر شده در 19 اسفند 1402 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
جی ای سی امپو R

شرکت جی ای سی (GAC) از یک محصول جذاب (جی ای سی امپو R) در نمایشگاه خودروی شنژن کیوشو رونمایی کرد. این اتومبیل زیبا بر اساس سدان امپو توسعه پیدا کرده و به سقف جمع شونده مجهز است.

نمایشگاه خودروی شنژن کیوشو با هدف معرفی مدل های ارتقا یافته برگزار می شود. در واقع این نمایشگاه به شرکت های تیونینگ یا شاخه های اسپرت ساز کمپانی های مختلف اختصاص دارد. آورده شرکت جی ای سی که جزو ستارگان این نمایشگاه محسوب می شود، امپو R نامگذاری شده است. این خودروی کانورتیبل با همکاری جی ای سی و چند شرکت دیگر طراحی شده؛ نکته جالب اینکه گفته می شود توسعه این خودرو چیزی در حدود یک میلیون یوان هزینه داشته است. این رقم معادل تقریباً ۱۳۹ هزار دلار یا ۸.۳۵۰ میلیارد تومان می شود!

خودرو جی ای سی امپو R

دامنه تغییرات در اتاق امپو R گسترده است. فاصله محوری این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد سدان امپو ۱۲۰ میلیمتر کوتاه تر شده و خبری از درهای عقب و همینطور ستون B در آن نیست. برای ورود و خروج راحت تر سرنشینان، طول درهای جلو ۱۰۰ میلیمتر افزایش یافته و طراحان در فرم گلگیرهای عقب بازنگری هایی انجام داده اند. به دلیل استفاده از طیف خاصی از رنگ آبی برای بدنه، امپو R خیلی توجه بیننده را به خود جلب می کند.

نماینده پر سر و صدای جی ای سی در نمایشگاه خودروی شنژن کیوشو، روی رینگ های زیبای ۲۰ اینچی سوار شده و نسبت به مدل استاندارد امپو ارتفاع کمتری از سطح زمین دارد. به غیر از این، امپو R به سپرهای اسپرت مجهز شده تا جذابیت بیشتری داشته باشد. این خودرو در داخل کابین هم متفاوت از مدل اصلی است.

داخل جی ای سی امپو R

جی ای سی امپو R در بخش فنی هم تغییراتی را تجربه کرده است. ارتقای سیستم سوخت رسانی، بهبود سیستم گردش روغن و نصب کیت اگزوز جدید از جمله این تغییرات هستند.

مشخصات فنی جی ای سی امپو R

در زیر کاپوت جی ای سی امپو R یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ قرار دارد. این موتور می تواند ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور قدرتمند توسط گیربکس ۸ سرعته ساخت شرکت ژاپنی آیسین به سمت چرخ ها ارسال می شود.

مشخصات فنی جی ای سی امپو R

جی ای سی امپو از سال ۲۰۲۱ در بازار حضور دارد. این خودرو در چین با نام یینگبائو (به معنای پلنگِ سایه) به فروش می رسد. در کنار موتور ۲ لیتری، این سدان خوش استیل با موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته نیز عرضه می شود. نسخه هیبریدی این خودرو که قلب اصلی پیشرانه آن را موتور ۲ لیتری تشکیل می دهد، ۲۳۵ اسب بخار قدرت دارد.

ناگفته نماند سدان جی ای سی امپو به بازار ایران نیز راه پیدا کرده و توسط شرکت راساموتور خاورمیانه عرضه می شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. Saeed گفت:

    قیمتش چنده؟

    ۳
    ۰
  2. آلفا گفت:

    چرا انقدر روی بدنه‌ش موج داره؟

    ۳
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X