%۰.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۶,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۴
هایما ۸S
۳,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
رانا پلاس
۱,۰۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۱
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
فونیکس آریزو 8
۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
جک J4
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی T9
۴,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
شاهین GL
۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۶,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم LX
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۵,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۴
هایما ۸S
۳,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
اطلس G
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
رانا پلاس
۱,۰۵۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۹۱۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۱۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۱
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
فونیکس آریزو 8
۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
جک J4
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی T9
۴,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۴,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
شاهین GL
۱,۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۸
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

سدان برقی نیسان N7 معرفی شد ؛ محصولی مشترک با دانگ فنگ

منتشر شده در 27 آبان 1403 ساعت 14:00
نویسنده سعید علیپور
سدان برقی نیسان N7

نمایشگاه بین‌المللی گوانگژو ۲۰۲۴ که یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی چین به حساب می‌آید، افتتاح شده است. به رسم‌ ادوار گذشته، این دوره نیز با حضور شمار زیادی از خودروسازان آسیایی، به خصوص برند های داخلی، برگزار می‌شود. در همین بدو شروع به کار، نیسان پیشدستی کرده و با رونمایی از یک خودروی جذاب با نام N7 توجه نشریات را به خود جلب کرده است. این سدان زیبا که با همکاری دانگ فنگ توسعه یافته، از پیشرانه‌ ای تمام الکتریکی بهره می‌برد.

نیسان N7 و بهره‌مندی از پلتفرمی جدید

محصول مشترک نیسان و دانگ فنگ قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۵ وارد بازار چین شود. این خودرو اولین مدل برقی است که بر مبنای پلتفرم جدید دو شرکت تولید خواهد شد. با توجه به روابط نزدیک نیسان و دانگ فنگ، این پلتفرم ماژولی به‌ طور کامل در چین و با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان این کشور طراحی و تولید شده است.

نیسان N7 برقی

ابعاد بدنه

نیسان N7 بر مبنای فلسفه طراحی V-Motion خلق شده و ظاهری مدرن و پویا دارد.  ابعاد این خودرو عبارت است از ۴۹۳۰ میلیمتر طول، ۱۸۹۵ میلیمتر عرض و ۱۴۸۷ میلیمتر ارتفاع؛ فاصله محوری نیز به ۲۹۱۵ میلیمتر می‌رسد. با چنین ابعادی باید گفت که نیسان N7 جثه‌ای مشابه با فولکس واگن ID.7 دارد.

نمای جانبی نیسان N7

سامانه‌های پیشرفته

در حال حاضر تصویری از کابین دانگ فنگ نیسان N7 منتشر نشده، ولی می‌دانیم که سیستم سرگرمی آن توسط پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8295P پشتیبانی می‌شود. این پردازنده قدرتمند سرعت و کارایی بالایی دارد. دانگ فنگ نیسان با همکاری شرکت مومنتا، سیستم کمک ‌رانندگی پیشرفته Navigate on Autopilot را به این خودرو افزوده است. اگرچه جزئیات بیشتری از این سیستم هنوز منتشر نشده، ولی انتظار می‌رود ویژگی‌های ایمنی و راحتی متعددی را برای N7 فراهم کند.

پنجره نیسان N7

گامی بزرگ در راستای تحقق اهداف میان مدت نیسان

دانگ فنگ نیسان N7 نخستین مدل کاملاً برقی در چین است که تحت برنامه میان مدتThe Arc  توسعه می‌یابد. این برنامه شامل ۳۰ مدل متنوع تا سال ۲۰۲۷ می‌شود. از این تعداد ۷ مدل مخصوص بازار آمریکاست. با توجه به تنوع بالا، می‌توان نتیجه گرفت که برنامه The Arc نشان‌دهنده اهداف بلندپروازانه خودروساز ژاپنی در حوزه خودروهای الکتریکی است. با این برنامه نیسان قصد دارد چین را به یک مرکز کلیدی برای توسعه و صادرات خودروهای برقی خود تبدیل کند.

طراحی بدنه نیسان N7

قیمت و زمان عرضه دانگ فنگ نیسان N7

دانگ فنگ نیسان در رابطه با مشخصات فنی و قیمت نهایی N7 حرفی به میان نیاورده است. اطلاعات بیشتر در این زمینه با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی در سال ۲۰۲۵ انتشار خواهد یافت.

عرضه نیسان N7
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X