%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰

مرسدس بنز E کلاس آل ترین ؛ واگنی با ارتقاع بیشتر

منتشر شده در 16 شهریور 1402 ساعت 15:00
نویسنده سجاد کجوری

مرسدس بنز E کلاس آل ترین جدید ترین محصول بنز برای بازار آمریکا است. یک استیشن که آماده پیمایش مسیر های سخت است.

حالت نمایش رانندگی آفرودی، عناصری مانند قطب نما، مختصات طول و عرض جغرافیایی و نشانگر زاویه خودرو را نشان می دهد. مرسدس بنز E کلاس آل ترین (E-Class All-Terrain) مدل ۲۰۲۴ به عنوان یک واگن پرسرعت و تمام چرخ محرک برای مشتریانی که می‌خواهند در آفرود های سبک مانند خاک یا سنگ ریزه شرکت کنند  اما SUV نمی‌خواهند، معرفی شد. این محصول در سال ۲۰۲۴ به ایالات متحده می رود. قیمت گذاری آن در زمانی نزدیک به عرضه خودرو اعلام می شود و اولین نمایش عمومی آن در رویداد IAA Mobility در مونیخ است.

مرسدس بنز E کلاس آل ترین ؛ واگنی با ارتقاع بیشتر

تفاوت های ظاهری E کلاس آل ترین

مرسدس بنز E کلاس آل ترین دارای جلو پنجره متفاوتی نسبت به نسخه سدان است که دارای دو میله با روکش نقره ای ایریدیوم در وسط و نمای پایینی اصلاح شده است. قوس بالای چرخ ها دارای روکش خاکستری تیره است. این واگن به صورت استاندارد با رینگ ‌های ۱۸ اینچی عرضه می‌ شود، اما رینگ‌ های ۱۹ و ۲۰ اینچی به‌عنوان آپشن در دسترس هستند.

فضای بار این واگن ۶۱۴ لیتر فضای ذخیره سازی دارد که با پایین آوردن صندلی های عقب می تواند تا ۱۸۲۹ لیتر افزایش یابد. در مقایسه، صندوق عقب E کلاس سدان ۵۳۸ لیتر فضا در اختیار کاربر قرار می دهد. E کلاس آل ترین به صورت استاندارد با درب عقب برقی و پوشش چمدان قابل جمع شدن عرضه می شود.

مشخصات فنی E کلاس آل ترین

مرسدس بنز E کلاس آل ترین به عنوان هیبریدی ملایم E 450 4Matic با موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ با قدرت ۳۷۵ اسب بخار از ۵۸۰۰ تا ۶۱۰۰ دور در دقیقه و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور عرضه می شود. سیستم تقویتی برقی ۲۳ اسب بخار قدرت و ۲۰۴ نیوتن متر گشتاور ارائه می کند. این واگن می تواند در ۴.۶ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی محدود شده به ۲۰۹ کیلومتر در ساعت است.

مرسدس بنز E کلاس آل ترین ؛ واگنی با ارتقاع بیشتر

مرسدس بنز E کلاس آل ترین به صورت استاندارد با سیستم تعلیق بادی تک محفظه Airmatic مرسدس بنز عرضه می شود که دارای نوساناتی می باشد که دائما در حال تنظیم است. این سیستم بدون توجه به بار در خودرو، فاصله خودرو تا زمین را ثابت نگه می دارد. تنظیمات Comfort دارای افت ۱.۵ سانتی متری در سرعت های بالاتر از ۱۲۰ کیلومتر در ساعت است.

حتما ببینید : ویدیو معرفی مرسدس بنز GLE در تهران

کابین و امکانات

این خودرو با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مرسدس MBUX Superscreen ، مانند لوازم موجود در نسخه سدان ارائه می شود. مانند نسخه سدان، صفحه نمایش سرنشینان جلو یک آپشن است. این خودرو دارای یک برنامه رانندگی خارج از جاده است که نمایشگر های راننده و صفحه مرکزی را برای نشان دادن قطب نما، مختصات طول و عرض جغرافیایی، نشانگر زاویه خودرو و فشار باد لاستیک ها تغییر می دهد. همچنین یک قابلیت عملکردی “کاپوت شفاف” به عنوان بخشی از دوربین ۳۶۰ درجه برای دید بهتر زمین های اطراف وجود دارد.

مرسدس بنز E کلاس آل ترین ؛ واگنی با ارتقاع بیشتر

بسته استاندارد فناوری های ایمنی در این واگن شامل دستیار توجه، دستیار ترمز فعال و پکیج پارکینگ است. بسته کمک راننده که اختیاری است قابلیت هایی مانند  دستیار فرمان فعال، دستیار حفظ بین خطوط فعال، دستیار محدودیت سرعت فعال و کروز کنترل تطبیقی را اضافه می کند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. موسن گفت:

    بابا به به

    ۱
    ۰
  2. بابک گفت:

    میگن یه روز شرکت بنز ادعا میکنه هرکی بتونه یه ایراد از محصولاتش بگیره، یه ماشین صفر میده بهش!
    خوب هیشکی نمیتونه ایرادی بگیره تا اینکه یکی میگه من ایرادش رو پیدا کردم! با تعجب میپرسن چیه ایرادش؟ میگه اینقدر راحته که ادم دلش نمیخواد ازش پیاده شه!!!
    حالا هم غیر از تعریف و تمجید برای این بنز نمیشه نوشت ولی مشکلی که هست اگر فرضاً بیاد تو ایران، چون استیشین تو ایران خیلی طرفدار نداره، به نظرم سدانش خیلی طرفدار بیشتری داشته باشه! هر چند خوب سدان ای کلاس مشخصات فنی این رو نداره!!!
    ولی انصافاً عالی هست.
    ممنون از آخرین خودرو

    ۵
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X