تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰

نسل دوم هاوال H9 ؛ شاسی بلند گریت وال موتورز

منتشر شده در 24 دی 1402 ساعت 16:44
نویسنده سجاد کجوری
نسل دوم هاوال H9 ؛ شاسی بلند گریت وال موتورز

هاوال، یک برند برجسته زیر چتر گریت وال موتورز (Great Wall Motor) است و در حال آماده شدن برای عرضه آخرین محصول خود، یعنی نسل دوم هاوال H9 است.

عکس های اخیر نگاهی پنهانی و جذاب به شاسی بلند خشن آینده این برند را ارائه می کنند.

پیشینه هاوال و گریت وال موتورز

گریت وال موتورز (GWM) ، یکی از بزرگترین خودرو سازان خصوصی چین، دارای مجموعه متنوعی از برند ها است. هاوال، متخصص در کراس اوور ها و SUV ها، با سه سری متمایز است. سری H بر شاسی بلند های کلاسیک و شهری تمرکز دارد، سری Dog به خودرو های سبک آفرود (ORV) اختصاص دارد و سری Dragon حول خودرو های بر پایه انرژی های نو می چرخد. مدل H9 قبلی به سال ۲۰۱۷ برمی گردد و مشخصات ابعادی مشابهی دارد.

نسل دوم هاوال H9 ؛ شاسی بلند گریت وال موتورز

در سال ۲۰۲۳، هاوال با عرضه نسل دوم سری Big Dog، با معرفی مدل هایی مانند Big Dog و Raptor، موجی به راه انداخت. علاوه بر این، حضور گریت وال موتورز فراتر از هاوال است و دارای زیربرند هایی مانند Wey، Tank (با تاکید بر SUV های سخت)، Poer / Shanhai (متخصص در پیکاپ ها) و SAR (که در حال حاضر تولید آن متوقف شده است) می باشد.

نسل دوم هاوال H9 ؛ شاسی بلند گریت وال موتورز

نگاهی به هاوال H9

عکس های جدید فلسفه طراحی قوی هاوال را نشان می دهند که سنت ساخت خودروی شاسی مستقل را حفظ می کند. با قضاوت بر اساس عکس ها، قابلیت های آفرود H9 با توانایی مقابله با زمین های چالش برانگیز مانند شیب های تند و گذرگاه های شنی امیدوارکننده به نظر می رسد.

نسل دوم هاوال H9 ؛ شاسی بلند گریت وال موتورز

نمای خارجی هاوال H9

نمای بیرونی H9 با جلو پنجره بزرک و چراغ های گرد آشنا در جلو، رفتاری سخت را نشان می دهد. زاویه های ورود و خروج در جلو و عقب، همراه با فاصله بین دو محور بلند، به پیش بینی وضعیت این خودروی شاسی بلند متوسط رو به بزرگ کمک می کند. مساحت پنجره پشت ستون C خوب به نظر می رسد و در عقب دارای یک درب عقب باز شونده به کنار و یک لاستیک زاپاس با  قاب مربعی شکل است.

نسل دوم هاوال H9 ؛ شاسی بلند گریت وال موتورز

نمای کابین

عکس های جدید نمای داخلی بازسازی شده را نشان می دهند که دارای فرمان باز طراحی شده و صفحه نمایش کنسول مرکزی است. طراحی شیفتر دنده با مدل های دیگر در خط تولید هاوال هماهنگ است و بر عملکرد با دکمه ها و دستگیره های فیزیکی تاکید دارد.

نسل دوم هاوال H9 ؛ شاسی بلند گریت وال موتورز

گزینه های فنی هاوال H9

در زیر کاپوت، انتظار می رود H9 انتخابی بین موتور بنزینی ۲.۰ لیتری توربو شارژ و موتور دیزلی ۲.۴ لیتری توربو شارژ را ارائه دهد. هر دو با جعبه دنده های 8AT و 9AT جفت می شوند. هاوال H9 فعلی دارای یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ با ۱۶۵ کیلو وات (۲۲۱ اسب بخار) قدرت و ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور است که با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT جفت شده است. در مورد هندلینگ، گفته می شود که H9 به قفل های دیفرانسیل جلو و عقب، نسل دوم سیستم کنترل همه جانبه با حالت های مختلف و ویژگی هایی مانند کروز کنترل آفرود CCO و چرخش تانکی TAB مجهز شده است.

تصاویر جدید هاوال H9 به یک افزوده فوق العاده به خط تولید متنوع هاوال اشاره می کند که برای علاقه مندانی که به دنبال تجربه یک SUV توانا و خشن هستند، ارائه می شود.

ویدیو های پیشنهادی

۲ Responses to “نسل دوم هاوال H9 ؛ شاسی بلند گریت وال موتورز”

  1. ناشناس گفت:

    خب جالبه . این ماشین دقیقا طراحی داخلی گک ترامپچی gs8 رو داره و جدن چینی تونست رقیب لندکروز بشه . اما اصلاااا قرار نیست ارزون باشه و نسل اولش الان حدود ۴ میلیارد تا ۵.۵ میلیارد تومنه . به هر حال نسل اولش ۲ تا پرادو رو نابود کرده توی تست زورآزمایی (یعنی ۲۰۱۸ این ماشین ۲ پرادو رو همزمان کشیده) خب مبارکه کسی که میگیره و با این قیمت بالا ۹ میلیارده و ۱۰۰ درصد سامانه جانبازیه برای قیمت ۵۰ هزار دلاری__ ولی دم دولت و آقای پزشکیان گرم چون شروع نشده ماشین لای خوابمونو می‌بینیم. جدن بی نقصه . ولی لندکروز هم جدیدا خیلی ماشین جالبی رونمایی نکرده (خودم عشقم لندکروزه اما یه ماشین آشغاله پلاگین هیبریدی که تو جاده هم درست نمیره چه برسه آفرود . اسمشو بزارن لندکروز . ناراحت شدم . و چینی ها رشد کردن و ژاپنیا سقوط . همینطوری بهم رسیدن ، نمیگم ماشینای جدیدشون بدن اما به پای قدیمیا نمیرسن )

    ۲
    ۴
    • ناشناس گفت:

      چه حرفا می‌زنید ها دوست خوبم ژاپن سقوط کرد و چین رشد چین با همین سرعت بره و ژاپن و آمریکا و حتی کره و آلمان متوقف بمونن حدود هزار سال طول میکشه تا بهم برسن از هر نظر این حرفا و اون فیلما فقط در ظاهره و رو کاغذ برا تلکه کردن مردم بی پناه ما رفیق اونا همه همدست که ما رو نابود کنن و ظاهرنم دارن موفق میشن و ما در حق خود متفرقه.لندکروزgrرو با این لگن ها یکی میکنید؟قیمت هم تابلوه وقتی اسب تازنده نباشه هر خر شلی تو وضع تورمی مون میشه ۷میلیارد و کسانیکه که می‌خرن شک نکن پولشون کاملا ناسالم هست و نان حلال امروز و ماشین خوبش نهایت ال۹۰هست و پارس و سمند خودمون که بشخصه چون پولش حلال تر ومیره جیب هموطنم به صدتا از این لگن چینی های آشغال ترجیه میدم وقتی فورد و لندرور وجیپ با قیمت مناسب نیس.

      ۴
      ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X