%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰

​​هوندا Ye S7 ؛ شاسی بلندی تمام برقی برای بازار چین

منتشر شده در 27 تیر 1403 ساعت 16:00
نویسنده سجاد کجوری
هوندا Ye S7

در ۱۲ جولای، شاسی بلند تمام برقی سایز متوسط ​​هوندا Ye S7 توسط وزارت صنعت چین معرفی شد. این خودرو بر اساس معماری W این برند برای بازار چین ساخته شده است و انتظار می رود که عرضه رسمی آن اواخر امسال باشد.

هوندا از سری خودرو های برقی Ye برای چین در ۱۶ آپریل امسال ، با هدف دستیابی به ۱۰۰% برقی شدن در بازار چین تا سال ۲۰۳۵ ، رونمایی کرد. این سری قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ شش مدل را عرضه کند که Ye S7 و Ye P7 اولین مدل های این سری هستند. اولین مدل هایی که به ترتیب توسط شرکت های سرمایه گذاری مشترک دانگ فنگ هوندا و GAC هوندا در چین تولید می شوند. سومین خودرو با نام Ye GT Concept در سال ۲۰۲۵ به تولید انبوه می رسد.

نمای پشت هوندا Ye S7

در جلو، هوندا Ye S7 از یک چراغ روشنایی در روز LED به صورت سرتاسری ، با طراحی دو شاخه ای در دو طرف، که شکل “H” کشیده را به وجود می آورد ، استفاده می کند. در همان زمان، لوگوی H هوندا در مرکز نمایان است. قسمت عقب از طراحی چراغ های عقب به هم پیوسته (سرتاسری) استفاده می کند که شکل H کشیده ای را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، ستون های A، B و C در نمای جانبی مشکی شده اند و با رکاب های کناری و ابرویی های چرخ مشکی تکمیل شده اند که ظاهر خودرو را اسپرت کرده است.

نمای بیرونی دو رنگ نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. ​​هوندا Ye S7 دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۷۵۰/۱۹۳۰/۱۶۲۵ میلی متر است. فاصله بین دو محور ۲۹۳۰ میلی متر، وزن ۲۳۰۵ کیلوگرم، زاویه ورود ۱۷ درجه و زاویه خروج ۲۴ درجه است. این خودرو همچنین با لاستیک های ۲۶۵/45R21 ارائه می شود.

رنگ بندی هوندا Ye S7

علاوه بر این، پیشرانه متشکل از موتور های الکتریکی ۱۵۰ کیلو واتی در جلو و ۲۰۰ کیلو واتی در عقب است که قدرت ترکیبی ۳۵۰ کیلو وات (۴۶۹ اسب بخار) را تولید می کند که با یک بسته باتری لیتیومی سه تایی از CATL هماهنگ شده است و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می باشد. اطلاعات ظرفیت باتری و برد پیمایشی آن در حال حاضر فاش نشده است.

از ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۴، سرمایه گذاری مشترک دانگ فنگ هوندا دارای حجم فروش انباشته ۲۳۷۹۰۰ دستگاهی بود که نسبت به سال قبل ۴.۷۹ درصد افزایش داشت. از این تعداد ۳۵۴۰۰ دستگاه خودرو در ماه ژوئن فروخته شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶.۴۱ درصد کاهش داشته است.

این خودرو با توجه به ژاپنی بودن برند آن (که نشان دهنده کیفیت خوب است) و هوندا بودن (که برندی خوشنام و آشنا با سابقه حضور در بازار خودرویی کشورمان می باشد) و مونتاژ آن در چین (که شرایط تولید و قیمت و خرید آن را تسهیل می کند)، به نظر می رسد گزینه خوبی برای واردات به کشورمان باشد. باید منتظر ارائه آن به بازار چین و مشخص شدن قیمت نهایی آن بود تا ببینیم شرایط قیمتی برای ورود به ایران را دارد یا خیر. البته بعید به نظر می رسد.

نمای جانبی هوندا Ye S7
ویدیو های پیشنهادی
  1. AmooRoohee گفت:

    باز خوبه که هوندا بلده و میدونه که برا چه بازاری چی طراحی کنه چون این طراحی های چینی پسند رو تو جاهای دیگه دنیا مخصوصا آمریکا اصلا یا بهتره بگم خیلی دوست ندارن. خودرو سازا هم بیشتر سعی میکنن خودرو هاشون رو با توجه به علاقه مندی های بازار اون کشور بسازن نه اقلیت توی جاهای دیگه دنیا و ابن طراحی هوندا که برای بازار چینه کاملا درست و عادیه و البته که از نظرم واقعا هم زیباست

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X