%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰

پایان رسمی گرند تور یا شروعی تازه؟ آمازون مستند جدیدی آماده می کند

منتشر شده در 08 فروردین 1404 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
پایان رسمی گرند تور

پس از سال‌ها ماجراجویی و برنامه‌های هیجان‌انگیز، مستند «گرند تور» رسماً به پایان رسید. آخرین قسمت این مجموعه پرطرفدار با عنوان «One For The Road» سپتامبر سال گذشته در آمازون پرایم منتشر شد. پس از پخش این قسمت، همواره گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با بازگشت مجموعه گرند تور به گوش رسیده؛ ولی به نظر می‌رسد همه آنها در حد شایعه باقی خواهند ماند.

به گزارش آخرین خودرو، شاید بدانید بعد از انتشار آخرین قسمت گرند تور، سه مجری مشهور و محبوب شرکت مشترک خود را که «W. Chump and Sons» نام داشت، منحل کرده و هر کدام به پروژه‌های شخصی خود پرداختند. اگرچه کلارکسون، می و هموند گهگاه در یوتیوب دیده شده‌اند، ولی تاکنون خبری از بازگشت یک گرند تور واقعی نبوده است.

اما نکته جالب اینکه آمازون پرایم اخیراً برنامه جدیدی را در فهرست پخش قرار داده است. این برنامه «The Not Very Grand Tour» نام دارد و قرار است در ۱۸ آوریل پخش شود. جزئیات زیادی در مورد این برنامه ارائه نشده و در توضیحات رسمی آن فقط آمده است: «منتظر بروز رسانی‌ های بیشتر باشید.»

آیا The Not Very Grand Tour ادامه‌ای برای گرند تور خواهد بود؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این برنامه احتمالاً یک سری جدید با حضور ریچارد هموند و جیمز می خواهد بود. طبق اطلاعات منتشرشده در پایگاه IMDb، این برنامه در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد و کلارکسون، هموند و می در آن حضور دارند.

هیئت رده‌بندی فیلم بریتانیا (BBFC) نیز اطلاعات جالبی را در این رابطه فاش کرده است. بر اساس گزارش این نهاد، مجموعه The Not Very Grand Tour شامل چندین قسمت بوده و قسمت اول با عنوان The Glory and the Power پخش خواهد شد. موضوع این قسمت، ظاهراً تمجید موتورهای احتراق داخلی و مرور ماجراجویی‌های گذشته تیم خواهد بود. با این حساب، آمازون احتمالاً قصد دارد یک مجموعه ویژه از بهترین لحظات گرند تور را به نمایش بگذارد، مشابه آنچه که در دوران تاپ گیر اتفاق افتاد.

برنامه‌ای بدون حضور کامل کلارکسون

وب‌سایت RadioTimes گزارش داده که ریچارد هموند و جیمز می مجریان اصلی این برنامه خواهند بود و لحظات مختلفی از برنامه گرند تور را مرور خواهند کرد. اما نکته ناامیدکننده برای طرفداران این است که جرمی کلارکسون فقط در قالب تصاویر آرشیوی حضور خواهد داشت و قرار نیست یک دورهمی کامل از سه مجری افسانه‌ای شکل بگیرد.

کلارکسون در دنیای خودرو باقی می‌ماند؟

ریچارد هموند از زمان پایان گرند تور همچنان در دنیای خودرو فعال بوده و به‌طور منظم در کانال DriveTribe حضور دارد. او همچنین چند ویدیوی کوتاه با جیمز می ساخته است. اما کلارکسون بیشتر روی مزرعه‌داری و برنامه «Clarkson’s Farm» تمرکز کرده؛ فصل پنجم این مجموعه رسماً تأیید شده است و جرمی قصد دارد وقت بیشتری را روی این پروژه بگذارد.

با این حال، کلارکسون هنوز هم علاقه‌اش به خودروها را از دست نداده است. او در یک مراسم تماشای آخرین قسمت گرند تور اعلام کرده بود تمام خودروهای مدرن «آشغال» هستند!

انتظار برای اولین تیزر تبلیغاتی

با توجه به موفقیت گرند تور برای آمازون، تعجبی ندارد که در هفته‌های آینده، یک تیزر تبلیغاتی برای The Not Very Grand Tour منتشر شود. گرچه این سری جدید ادامه‌ای مستقیم برای گرند تور نیست، اما احتمالاً مرور خاطرات هموند و می از ماجراجویی‌های گذشته، برای بسیاری از طرفداران جذاب خواهد بود.

در هر صورت، ۱۸ آوریل ۲۰۲۵ زمان پخش اولین قسمت این برنامه است و بسیاری از طرفداران مشتاقند تا ببینند که این سری چگونه خواهد بود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ناشناس گفت:

    برنامه ای که پس از هزاران بار دیدن باز هم جذابیت داشت .
    با این سریال عاشق ماشین ها شدم

    ۹
    ۱
  2. محمد هادی مردان خانی گفت:

    سری تولید ۲۰۲۴ رو شبکه مستند داره پخش میکنه

    ۲
    ۰
  3. محمود گفت:

    با دوبله به شدت ضعیف و منزجر کننده!

    ۱
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X