M هیرو ۹۱۷ ؛ غول دانگ فنگ با ۱۰۸۸ اسب بخار قدرت


دانگ فنگ M هیرو ۹۱۷ جدید ترین محصول دانگ فنگ است که به تازگی معرفی شده و ظاهر جذاب و قدرت بالایی ارائه می دهد.
M هیرو ۹۱۷ از دانگ فنگ سرانجام در چین عرضه شد. ۹۱۷ یک خودروی خارج از جاده با گزینه های پیشرانه برقی-باتری و هیبرید با برد افزوده (EREV) و حداکثر قدرت ۱۰۸۸ اسب بخار است. نسخه الکتریکی آن می تواند تا ۵۰۵ کیلومتر با یک بار شارژ حرکت کند. و در مورد نسخه هیبریدی ، برد ترکیبی آن به ۱۰۳۲ کیلومتر (بر اساس استاندارد CLTC) می رسد. قیمت اولیه M هیرو ۹۱۷، ۸۷۵۰۰ دلار است.

برای وضوح ، M هیرو (M-Hero) یک برند آفرود سطح بالا متعلق به دانگ فنگ است. پس از عرضه نسخه غیرنظامی واریر (منگشی) وانت پیکاپ M50 با موتور احتراق داخلی، این شرکت متوجه شد که تقاضا برای این وسایل نقلیه از سمت مردم وجود دارد. در نتیجه، دانگ فنگ دو شاخه از خودرو های واریر را توسعه داد. اولین مورد شامل خودروهای با موتور احتراق داخلی با مدل هایی مانند M50 و MS600 است و دومی شامل خودرو های الکتریکی ( باتری-برقی و هیبریدی با برد افزوده ) است. این شاخه دوم به یک برند مستقل با نام بین المللی M هیرو تبدیل شد.
M هیرو ۹۱۷ چیست؟
از نظر طراحی بیرونی، M هیرو ۹۱۷ یک SUV تنومند با سپر های بزرگ، فاصله قابل توجه از سطح زمین، زاویه های ورود و خروج مناسب، خط کاپوت بالا و چراغ های LED است. ابعاد این خودرو، ۴۹۸۷/۲۰۸۰/۱۹۳۵ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۹۵۰ میلی متر است. برای مقایسه ، ۹۱۷، ۷۰ میلی متر طولانی تر، ۱۴۹ میلی متر پهن تر و ۳۴ میلی متر پایین تر از مرسدس بنز کلاس G است. با وجود این ابعاد ، M هیرو ۹۱۷ تنها پنج صندلی در داخل کابین دارد.

در مورد طراحی داخلی نیز ، M هیرو بسیار جالب است. دارای سه صفحه نمایش که اولین آنها یک پشت کیلومتر LCD است. مورد دوم صفحه نمایش لمسی راننده است و سومی برای سرنشین جلو ساخته شده است. M هیرو ۹۱۷ همچنین دارای یک کنسول مرکزی عریض با یک تعویض گر دنده بزرگ و یک پد شارژ تلفن بی سیم است.
پیشرانه M هیرو ۹۱۷
به شما یادآوری می کنیم که M هیرو ۹۱۷ بر روی پلت فرم جدید MORA دانگ فنگ قرار دارد و دو گزینه پیشرانه موجود است. اولین مورد، نسخه برقی- باتری است که دارای چهار موتور الکتریکی است، درست مانند یانگ وانگ U8 از بی وای دی. مجموع توان خروجی آن به ۸۰۰ کیلو وات (۱۰۸۸ اسب بخار) می رسد که برای شتاب صفر تا صد در ۴.۲ ثانیه مناسب است. انرژی این موتور های الکتریکی توسط باتری های۱۴۰ کیلو وات ساعتی ساخت CATL تامین می شود. این یک ظرفیت دیوانه کننده است. با این حال، ترکیب وزن M هیرو ۹۱۷ که ۳,۲۹۳ کیلوگرم است و توان خروجی عظیم آن، منجر به حداکثر برد ۵۰۵ کیلومتر (با استاندارد CLTC) با یک بار شارژ باتری می شود. این مقدار بسیار کم است و به همین دلیل است که M هیرو ۹۱۷ نسخه هیبرید را نیز دریافت کرده است.

نسخه هیبریدی با برد افزوده دارای سه موتور الکتریکی با قدرت ۶۰۰ کیلو وات (۸۱۶ اسب بخار) است. در مورد موتور احتراق داخلی باید گفت که یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۹۷ اسب بخار است. با این حال، هیچ گشتاوری را به چرخ ها منتقل نمی کند. در عوض، مانند یک ژنراتور عمل می کند و باتری را شارژ می کند و برق را مستقیماً به موتور الکتریکی می رساند. در مورد باتری، باید گفت که این باتری نیز ساخته شده توسط CATL است و ظرفیت آن به ۶۶ کیلو وات ساعت می رسد. در نتیجه برد ترکیبی به ۱۰۳۲ کیلومتر (بر اساس استاندارد CLTC) می رسد.

قیمت
M هیرو ۹۱۷ تنها دو سطح تریم دارد. تجهیزات عملکردی آنها یکسان است و فقط در نوع پیشرانه متفاوت هستند. ۹۱۷ سطح پایه، ۹۱۷ نسخه هیبریدی است. قیمت آن به ۸۷,۵۰۰ دلار می رسد. در مورد نسخه برقی- باتری ، قیمت آن ۹۵,۷۳۰ دلار است. بنابراین، M هیرو به طور قطع یک خودروی گران قیمت است. با این حال، به طور قابل توجهی ارزان تر از بی وای دی یانگ وانگ U8 است. به هر حال، این خودرو ها شبیه به رقبای مستقیم هم نیستند، زیرا U8 بسیار بزرگتر است و ردیف سوم صندلی ها را دارد. دانگ فنگ می خواهد ۱,۵۰۰ دستگاه از ۹۱۷ را در سال آینده بفروشد. سپس فروش سالانه آن به ۴,۰۰۰ دستگاه در سال خواهد رسید.
