%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

جی ای سی امپو R معرفی شد ؛ برداشت چینی ها از یک کانورتیبل اسپرت

منتشر شده در 19 اسفند 1402 ساعت 12:00
نویسنده سعید علیپور
جی ای سی امپو R

شرکت جی ای سی (GAC) از یک محصول جذاب (جی ای سی امپو R) در نمایشگاه خودروی شنژن کیوشو رونمایی کرد. این اتومبیل زیبا بر اساس سدان امپو توسعه پیدا کرده و به سقف جمع شونده مجهز است.

نمایشگاه خودروی شنژن کیوشو با هدف معرفی مدل های ارتقا یافته برگزار می شود. در واقع این نمایشگاه به شرکت های تیونینگ یا شاخه های اسپرت ساز کمپانی های مختلف اختصاص دارد. آورده شرکت جی ای سی که جزو ستارگان این نمایشگاه محسوب می شود، امپو R نامگذاری شده است. این خودروی کانورتیبل با همکاری جی ای سی و چند شرکت دیگر طراحی شده؛ نکته جالب اینکه گفته می شود توسعه این خودرو چیزی در حدود یک میلیون یوان هزینه داشته است. این رقم معادل تقریباً ۱۳۹ هزار دلار یا ۸.۳۵۰ میلیارد تومان می شود!

خودرو جی ای سی امپو R

دامنه تغییرات در اتاق امپو R گسترده است. فاصله محوری این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد سدان امپو ۱۲۰ میلیمتر کوتاه تر شده و خبری از درهای عقب و همینطور ستون B در آن نیست. برای ورود و خروج راحت تر سرنشینان، طول درهای جلو ۱۰۰ میلیمتر افزایش یافته و طراحان در فرم گلگیرهای عقب بازنگری هایی انجام داده اند. به دلیل استفاده از طیف خاصی از رنگ آبی برای بدنه، امپو R خیلی توجه بیننده را به خود جلب می کند.

نماینده پر سر و صدای جی ای سی در نمایشگاه خودروی شنژن کیوشو، روی رینگ های زیبای ۲۰ اینچی سوار شده و نسبت به مدل استاندارد امپو ارتفاع کمتری از سطح زمین دارد. به غیر از این، امپو R به سپرهای اسپرت مجهز شده تا جذابیت بیشتری داشته باشد. این خودرو در داخل کابین هم متفاوت از مدل اصلی است.

داخل جی ای سی امپو R

جی ای سی امپو R در بخش فنی هم تغییراتی را تجربه کرده است. ارتقای سیستم سوخت رسانی، بهبود سیستم گردش روغن و نصب کیت اگزوز جدید از جمله این تغییرات هستند.

مشخصات فنی جی ای سی امپو R

در زیر کاپوت جی ای سی امپو R یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ قرار دارد. این موتور می تواند ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی این موتور قدرتمند توسط گیربکس ۸ سرعته ساخت شرکت ژاپنی آیسین به سمت چرخ ها ارسال می شود.

مشخصات فنی جی ای سی امپو R

جی ای سی امپو از سال ۲۰۲۱ در بازار حضور دارد. این خودرو در چین با نام یینگبائو (به معنای پلنگِ سایه) به فروش می رسد. در کنار موتور ۲ لیتری، این سدان خوش استیل با موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته نیز عرضه می شود. نسخه هیبریدی این خودرو که قلب اصلی پیشرانه آن را موتور ۲ لیتری تشکیل می دهد، ۲۳۵ اسب بخار قدرت دارد.

ناگفته نماند سدان جی ای سی امپو به بازار ایران نیز راه پیدا کرده و توسط شرکت راساموتور خاورمیانه عرضه می شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. Saeed گفت:

    قیمتش چنده؟

    ۳
    ۰
  2. آلفا گفت:

    چرا انقدر روی بدنه‌ش موج داره؟

    ۳
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X