%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰

رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره ۲۳۹!

منتشر شده در 16 تیر 1404 ساعت 17:00
نویسنده علیرضا تمدنی
رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره 239!

لاندو نوریس در مقابل تماشاگران خودی در گرندپری بریتانیا به پیروزی رسید؛ این راننده مک‌لارن از هم‌تیمی خود اسکار پیاستری سبقت گرفت و سکوی اول را تصحاب کرد، در حالی که نیکو هالکنبرگ از تیم کیک سائوبر پس از مدت‌ها انتظار در جایگاه سوم قرار گرفت.

رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره 239!

به گزارش آخرین خودرو، با شروع مسابقه در شرایط کاملا خشک، مکس ورشتپن، polesitter، در ابتدا از پیاستری سبقت گرفت اما راننده استرالیایی خیلی زود و همزمان با شروع شدید باران در سیلورستون، از تمامی رقبا جلو افتاد. در حالی که مک‌لارن به سرعت در حال تثبیت پیشتازی خود بود، این برتری با استقرار safety car خنثی شد و ماجرا آغاز شد!

از این لحظه رویدادی پر از هیجان شکل گرفت؛ پیاستری به دلیل کندی بیش از حد هنگام آماده شدن برای رهبری گروه پس از شروع مجدد سیفتی کار، ۱۰ ثانیه جریمه زمانی دریافت کرد، در حالی که لحظاتی بعد، spin ورشتپن باعث شد راننده هلندی به رده ۱۰ تنزل کند.

با تغییر شرایط و روی آوردن رانندگان به لاستیک‌های slick، در ادامه پیاستری در طول پیت استاپ خود جریمه‌اش را ادا کرد و نوریس پیشتاز مسابقه شد و از آنجا نوریس برتری خود را حفظ کرد و در مقابل تشویق تماشاگران، با عبور از خط پایان با زمان ۶.۸۱۲ ثانیه جلوتر از پیاستری، پیروزی خودش را قطعی کرد.

در پشت سر آنها، داستان بزرگتر به لطف هالکنبرگ، راننده آلمانی کیک سائوبر، رقم خورد که به طرز چشمگیری از جایگاه نوزدهم در زمان آغاز مسابقه صعود کرد و در جایگاه سوم پس از ۲۳۹ مسابقه، اولین سکوی خودش را کسب کرد و چالش احتمالی لوئیس همیلتون برای حفظ نتیجه رویایی را با موفقیت دفع کرد.

رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره 239!

همیلتون در اولین مسابقه خود در سیلورستون به عنوان راننده فراری، مجبور شد به مقام چهارم بسنده کند در حالی که ورشتپن پس از spin شدن، به مقام پنجم رسید و پیر گسلی جایگاه ششم مستحکمی را برای آلپین کسب کرد. لنس استرول از استون مارتین که در لحظات در جایگاه ششم را به گسلی باخته بود، هفتم شد و الکس آلبون از ویلیامز هشتم شد. فرناندو آلونسو، دیگر راننده استون مارتین، با کسب مقام نهم از خط پایان عبور کرد، در حالی که جورج راسل با مرسدس، جمع ۱۰ نفر برتر را تکمیل کرد.

رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره 239!

اولی بیرمن در مسابقه خانگی خود امتیازی کسب نکرد، راننده هاس در جایگاه یازدهم قرار گرفت و کارلوس ساینز از ویلیامز در جایگاه دوازدهم و استبان اوکان دیگر راننده هاس در جایگاه سیزدهم قرار گرفتند، البته این راننده فرانسوی در دورهایی از مسابقه با هم تیمی خود بیرمن برخورد کرد. چارلز لکلرک در روزی دشوار برای این راننده فراری، چهاردهم شد. در حالی که یوکی سونودا آخرین راننده‌ای بود که برای ردبول در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

در جدول قهرمانی فصل ۲۰۲۵، اسکار پیاستری (۲۳۴ امتیاز) همچنان صدرنشین است و لاندو نوریس (۲۲۶) و مکس ورشتپن (۱۶۵) در رده های دوم و سوم هستند.

رستگاری نیکو هالکنبرگ در  مسابقه شماره 239!
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X