%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S
۷۹۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
فوتون تونلند G7
۳,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۵
اکستریم VX
۶,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
شاهین GL
۱,۲۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
اطلس GL
۹۰۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
کی ام سی ایگل
۱,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
هایما ۸S
۲,۹۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
اکستریم LX
۳,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کوییک S
۷۸۱,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
کی ام سی T9
۴,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
آریسان ۲
۸۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۱
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۹
رانا پلاس
۱,۰۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۷
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
ساینا S
۷۹۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
فوتون تونلند G7
۳,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۵
اکستریم VX
۶,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
شاهین GL
۱,۲۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
اطلس GL
۹۰۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
کی ام سی ایگل
۱,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۳
هایما ۸S
۲,۹۸۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
اکستریم LX
۳,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۳
کوییک S
۷۸۱,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
ساینا S دوگانه سوز
۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
کی ام سی T9
۴,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۴
اطلس G
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۰۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۸
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
آریسان ۲
۸۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۱
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۸
کی ام سی X5
۲,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۹
رانا پلاس
۱,۰۵۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۷
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰

معرفی مرسدس مایباخ SL 680 سری مونوگرام؛ پکیجی بی نقص زیبایی، کیفیت و قدرت

منتشر شده در 29 مرداد 1403 ساعت 18:00
نویسنده سعید علیپور
مرسدس-مایباخ SL 680

مرسدس – مایباخ دوباره با یک محصول جدید وارد میدان شده، اما این بار لیموزینی طویل یا شاسی‌ بلندی درشت‌اندام نمی‌بینیم. صحبت ازSL 680  سری مونوگرام است، نسخه‌ای منحصر بفرد از رودستر خوش‌چهره‌ مرسدس که به لطف بازنگری‌ها و البته نصب نشان مایباخ روی آن، حالا جذابیت به مراتب بیشتری دارد.

تغییرات در نمای بیرونی

بزرگ‌ترین تغییرات در مرسدس مایباخ SL 680 سری مونوگرام در نمای بیرونی آن به چشم می‌خورد. این خودرو در دو ترکیب رنگی قرمز و سفید به فروش می‌رسد. در هر دو حالت، جلو پنجره‌ای با طراحی اختصاصی مایباخ و یک ستاره‌ی سه‌پر عمودی مرسدس روی کاپوت نصب می‌شود. در چراغ‌های جلو، تزئینات رزگلد به کار رفته و استفاده از قاب کرومی برای شیشه جلو به زیبایی خودرو افزوده است. مشتریان می‌توانند این رودستر فوق لوکس را با رینگ‌های یک تکه دارای پنج حفره و یا رینگ‌های چند پره سفارش دهند. فارغ از طرح و ساختار، اندازه هر دو نوع رینگ‌ ۲۱ اینچ است.

طراحی مرسدس-مایباخ SL 680 سری مونوگرام

بازنگری‌ها در مرسدس مایباخ  SL 680 سری مونو گرام شامل سقف و کاپوت نیز می‌شود. سقف نرم و مشکی این رودستر با الگوی لوگوی مایباخ طراحی شده است. در صورت سفارش مشتری، این الگو با ظرافت تمام به کاپوت خودرو هم اضافه می‌شود. چراغ‌های عقب با گرافیک اختصاصی مایباخ، سپر عقب با قطعه کرومی جدید و دیفیوزر یکپارچه با خروجی‌های اگزوز، از دیگر تغییرات قابل ذکر نمای بیرونی این نسخه از SL هستند.

نمای جانبی مرسدس مایباخ  SL 680 سری مونو گرام

استفاده انبوه از چرم ناپا در داخل کابین

به موازات نمای بیرونی، کابین SL 680 سری مونو گرام نیز توسط طراحان مایباخ آراسته شده است. صندلی‌ها، پنل‌ های در و کنسول مرکزی روکشی از چرم ناپای سفید کریستالی دارند. فضای پشت صندلی‌ها، جایی که معمولاً صندلی عقب قرار دارد، نیز دارای پوششی از چرم ناپا است. سایر تغییرات کابین عبارتند از نصب غربیلک فرمان اختصاصی مایباخ و همچنین استفاده از پدال‌ها و رکاب‌های در از جنس استیل ضد زنگ.

طراحی پشت مرسدس مایباخ  SL 680 سری مونو گرام

هر مدلی که نشان مایباخ روی آن نصب شود، به معنای آنست که راحتی و آسایش کابین آن در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. مرسدس مایباخ SL 680 سری مونوگرام از این قاعده مستثنی نیست. این خودرو از عایق صوتی بیشتر، سیستم اگزوز کم‌ صداتر، تعلیق نرم‌تر و پایه‌های موتور منعطف‌تر بهره می‌برد.

طراحی جلو مرسدس مایباخ  SL 680 سری مونو گرام

مشخصات فنی مرسدس مایباخ  SL 680 سری مونوگرام

از نظر مشخصات فنی، مرسدس مایباخ SL 680 سری مونوگرام تفاوت چندانی با AMG SL63 ندارد. این نسخه لوکس و اشرافی هم به همان موتور ۴ لیتری توئین توربوی V8 مجهز است. این موتور همچنان ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌ متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال قدرت به هر چهار چرخ نیز مثل سابق توسط گیربکس ۹ سرعته خودکار انجام می‌شود. در این نسخه اشرافی قابلیت چرخ‌های عقب فرمان‌ پذیر به صورت استاندارد موجود است. 

مشخصات فنی مرسدس مایباخ  SL 680 سری مونو گرام

هر چند تغییراتSL 680  سری مونوگرام آسایش بیشتر کابین را به همراه داشته، اما در عین عملکرد خودرو را تحت تأثیر قرار داده است. به گفته مرسدس مایباخ این رودستر لوکس صفر تا صد را در زمان ۴ ثانیه طی کرده و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۵۷ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این ارقام به ترتیب ۰.۵ ثانیه و ۵۷ کیلومتر بر ساعت کندتر از رکوردهای AMG SL63  هستند.

کابین مرسدس مایباخ  SL 680 سری مونو گرام

در حال حاضر قیمت مرسدس-مایباخ SL 680 سری مونوگرام اعلام نشده، اما مسلماً خرید آن نیازمند بودجه‌ای به مراتب بیشتر از AMG SL63 خواهد بود. تحویل این رودستر فوق لوکس از نیمه دوم سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X