%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰

معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن

منتشر شده در 30 خرداد 1402 ساعت 14:30
معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن

بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن نسخه ای جدید از بی وای دی سانگ پر فروش است و عرضه آن به تازگی در چین آغاز شده است.

بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن Champion Edition در دو نسخه تمام برقی و پلاگین هیبرید معرفی شده و در هر دو نسخه می توان سبک جدید طراحی های بی وای دی را دید. طراحی بکار رفته در این مدل دقیقا همان سبکی را دارد که در بی وای دی Seal هم دیده بودیم. البته در ظاهر بین نسخه های برقی و پلاگین هیبرید تفاوت هایی می بینیم. برای مثال جلوپنجره در نسخه برقی بسته است اما در نسخه پلاگین هیبرید جلوپنجره فریم لس را داریم. در جلو و عقب سپر ها حالتی اسپرت تر و برجسته تر دارند و نسبت به آنچه در بی وای دی سانگ معمولی دیده می شد متفاوت هستند.

معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن

مشخصات فنی بی وای دی سانگ پلاس

نسخه برقی از بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن به یک پیشرانه برقی مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۲۰۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر را دارد. البته نسخه ای قویتر هم هم با خروجی ۲۱۸ اسب بخار قابل سفارش است. برای این نسخه باتری هایی با ظرفیت ۷۱ و ۸۷ کیلووات ساعت قابل سفارش هستند که پیمایش ۵۲۰ تا ۶۰۵ کیلومتر را با هر بار شارژ را رقم می زنند.

معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن

در نسخه پلاگین هیبرید پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با توان تولید نهایت قدرت ۱۱۰ اسب بخار در کنار پیشرانه برقی با توان تولید ۱۹۷ اسب بخار قوای محرکه را تشکیل می دهند و بسته به ظرفیت انتخابی باتری، ۱۱۰ تا ۱۵۰ کیلومتر را می توان در حالت برقی با این نسخه پیمود. از آنجا که بی وای دی از بزرگ ترین و بهترین تامین کنندگان باتری خودرو در جهان است، کیفیت بسیار بالایی را در خودروهای برقی و هیبرید این نشان می بینیم و همیشه فروش بالایی در چین و دیگر بازارهای هدف برای بی وای دی ثبت می شود.

کابین و امکانات

در داخل یک صفحه نمایش بزرگ ۱۵.۶ اینچی را در وسط داریم که سیستم مولتی مدیای بی وای دی سانگ پلاس را تشکیل داده است. این صفحه همانند دیگر مدل های بی وای دی قابلیت چرخش و تغییر حالت به عمودی و افقی را دارد. کلاستر یا همان جلوآمپر از نوع دیجیتال است و باقی المان های طراحی داخلی دقیقا همان چیزی است که در بی وای دی سیل دیده می شد. در این خودرو امکاناتی نظیر سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، سنسور نور و باران، سنسور نقطه کور، رادار خطی، ترمز پارک برقیف اتوهلد، دوربین ۳۶۰ درجه و… را داریم.

معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن

قیمت بی وای دی سانگ پلاس در نسخه چمپیون ادیشن برقی از حدود ۱۹ هزار دلار آغاز می شود و در نسخه فول قیمت به نزدیک ۳۰ هزار دلار می رسد. در مورد نسخه پلاگین هیبرید هم قیمت بسته به تریم انتخابی در محدوده ۱۷ تا ۲۶ هزار دلار خواهد بود.

معرفی بی وای دی سانگ پلاس چمپیون ادیشن
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X