ویدیوی تست تیگو ۸ پرو e پلاس در ۳۵۰۰ کیلومتر
در این قسمت از ویدیوهای تست و بررسی آخرین خودرو به سراغ اولین کراس اوور پلاگین هایبرید و مونتاژی بازار رفته ایم. در ادامه ویدیوی تست تیگو ۸ پرو e پلاس در ۳۵۰۰ کیلومتر را شاهد خواهید بود.
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در ایام نوروز ۱۴۰۳ سفری با فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس از دریای خزر به سمت خلیج فارس آغاز کردیم. هدف از این سفر بررسی ادعای مصرف سوخت پایین اولین کراس اوور مونتاژی پلاگین هایبرید بازار بود. در این سفر از شهرهایی مانند بابل، فیروزکوه، تهران، قم، کاشان، یزد و… عبور کردیم و در نهایت به بندر عباس رسیدیم. همچنین بررسی های ما از این خودرو در مسیر برگشت هم ادامه داشت.
طبق اعلام کمپانی سازنده، فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس با هر بار شارژ کامل باتری ها و پر بودن باک خودرو می تواند مسافتی بیش از هزار کیلومتر را طی کند. اما در طول این سفر نکاتی دیگری ثابت شد که ادعای شرکت سازنده را رد می کرد.
همان طور که در ویدیوی تست فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس بیان شد، این خودرو پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر و دو پیشرانه الکتریکی مجهز است و توان از طریق یک جعبه دنده DHT به چرخ های جلوی این کراس اوور مونتاژی می رسد. یکی از پیشرانه های الکتریکی این خودرو در جعبه دنده قرار دارد.
در صورتی که باتری های این خودرو به طور کامل شارژ باشند، می توان از قدرت ۳۲۶ اسب بخار با گشتاور ۵۱۰ نیوتن متر استفاده کرد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۷.۶ ثانیه را ثبت نمود. با شارژ حدود ۳ تا ۴ ساعت باتری های تیگو ۸ پرو e پلاس با شارژرهای خانگی می توان ۷۵ کیلومتر مسافت را بدون نیاز به پیشرانه بنزینی حرکت کرد.
در بحث امکانات رفاهی و ایمنی تیگو ۸ پرو e پلاس شباهت های زیادی به تیگو ۸ پرو مکس IE دارد و ویژگی های مختلفی در این کراس اوور ۷ نفره دیده می شود.











بررسی بسیار جالبی بود
لطفا لاماری ایما هیبرید وارداتی رو هم این مدلی یه بررسی بکنید
تو آپارات تبلیغ وسط فیلم که میاد دوباره بر میگرده از اول و نمیشه ادامه رو دید . لطفاً بیخیال اپارات بشید . تو نماشا و سایت های دیگه بارگزاری کنید
سلام ماشینی مثل سوناتا هیبرید ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ در جاده هم اگر باک بنزینش پر باشه میتونه مسافت ۱۱۰۰ کیلومتری رو بره واصلا اینطور نیست که فقط توشهر این میزان پیمایش رو داشته باشه و در جاده پرمصرف بشه.یه چیزی این وسط مشکل داره که مدیران میگه باباتری پر و باک پر میتونه ۹۵۰ کیلومتر رو بره. یا این مورد صرفا جنبه تبلیغاتی داره یا ماشین اصن توانایی هیبرید بودن رو نداره و نفس خودروی هیبریدی میره زیر سوال….مگه میشه ماشین هیبرید و بنزینی توجاده مثل هم بسوزونن اخه…با عقل جور در نمیاد اصن…چجوری میشه اخه؟ من بیشتر از ۷ ساله هیبرید ۲۰۱۷ دارم تو شهر ۱۰۵۰ تا میره توجاده ۱۱۰۰ تا. تازه تو جاده بیشتر پیمایش هم داره و با صحبت شما کاملا در تناقضه…لطفا جواب درست حسابی بدید…ممنون