ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰

کانسپت هوندا CR-V Dream Pod معرفی شد؛ ترکیبی از خودرو و هتل کپسولی ژاپنی!

منتشر شده در 23 فروردین 1404 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور

شاخه اروپایی هوندا به مناسبت ۳۰ سالگی کراس‌اوور محبوب CR-V، نسخه مفهومی جدیدی را با پسوند Dream Pod معرفی کرده است. این نسخه که بر پایه مدل هیبریدی شارژی CR-V e:PHEV توسعه یافته، با الهام از هتل‌های کپسولی ژاپن ساخته شده و آمده تا تجربه‌ای متفاوت برای عاشقان سفر و ماجراجویی رقم بزند.

نسل اول هوندا CR-V در سال ۱۹۹۵ وارد بازار شد. این کراس‌اوور در طول سه دهه گذشته توانسته دل مشتریان زیادی را بدست آورد. طبق آمار این کراس‌اوور در سال گذشته میلادی، پنجمین خودروی پرفروش بازار ایالات متحده بوده است. اکنون با معرفی نسخه‌ مفهومی Dream Pod هوندا به نوعی میراث محصول دوست‌داشتنی خود را گرامی داشته است.

کانسپت هوندا CR-V Dream Pod

طراحی بیرونی ساده اما کاربردی

در نمای بیرونی، کانسپت CR-V Dream Pod از طراحی دو رنگ بهره می‌برد که در نگاه اول چندان متفاوت به نظر نمی‌رسد. با این حال مجموعه‌ای از تجهیزات سفارشی و ماجراجویانه وجود دارند که آن را خاص کرده‌اند. از جمله این تجهیزات می‌توان به باربند سقفی و نگهدارنده دوچرخه اشاره کرد که کاملاً با حال و هوای سفرهای جاده‌ای هماهنگ هستند.

تبدیل صندوق عقب به یک هتل کپسولی!

آنچه این نسخه مفهومی را خاص و منحصر بفرد می‌کند، ویژگی‌های کابین آن است. هوندا در این خودرو از ماژول EGOE Nestboard 650 استفاده کرده که در قسمت عقب قرار دارد. این ماژول براحتی به یک تخت دو نفره تبدیل می‌شود و فضای کافی برای استراحت شبانه دو فرد بزرگسال را فراهم می‌کند. برای تأمین آرامش بیشتر و ایجاد فضای بهتر می‌توان از پرده‌های خصوصی پنجره عقب و یک پرده جمع‌ شونده در پشت صندلی‌های جلو استفاده کرد.

هوندا CR-V Dream Pod

ماژول Nestboard 650 به یک کشو با اجاق گاز و یک سینک تاشو هم مجهز است. همچنین محفظه‌هایی برای نگهداری ظروف، بشقاب و لوازم آشپزخانه در نظر گرفته شده تا سفرهای طبیعت‌گردی را به تجربه‌ای راحت‌تر تبدیل کند.

امکانات جانبی و تجهیزات

از دیگر ویژگی‌های خاص این نسخه مفهومی باید به کفپوش‌های مقاوم، میزهای جانبی کشویی و مجموعه‌ای از ابزارهای تکنولوژیک اشاره کرد. این ابزارها شامل چراغ‌های LED برای مطالعه و درگاه‌های USB برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی هستند که سفر را بهتر و هوشمندتر می‌کنند.

امکانات هوندا CR-V Dream Pod

مشخصات فنی کانسپت هوندا CR-V Dream Pod

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، هوندا CR-V Dream Pod بر پایه مدل e:PHEV ساخته شده است. پیشرانه این از موتور ۲ لیتری چهار سیلندر، موتور برقی و باتری ۱۷.۷ کیلووات ساعتی تشکیل یافته است. این مجموعه هیبریدی شارژی به CR-V امکان می‌دهد تا ۷۹ کیلومتر مسافت را در حالت تمام برقی طی کند که برای سفرهای کوتاه و پاک کفایت می‌کند.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X