تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰

آدریان نیوی، مدیر تیم آستون مارتین شد

منتشر شده در 06 آذر 1404 ساعت 13:37
نویسنده علیرضا تمدنی
آدریان نیوی، مدیر تیم آستون مارتین شد

آدریان نیوی (Adrian Newey) اسطوره طراحی خودروهای F1، از ابتدای سال ۲۰۲۶ به عنوان مدیر تیم استون مارتین (Aston Martin)، به عنوان بخشی از تمدید نقش خود به عنوان شریک فنی مدیریتی، منصوب خواهد شد.

نیوی پس از گذراندن دو دهه از بهترین دوران فعالیتش در تیم ردبول (Red Bull)، از اول ماه مارچ میلادی ۲۰۲۵ کار خود را با استون مارتین آغاز کرد. نیوی به عنوان بخشی از نقش جدیدش در تیم فنی از جمله عملیات کنار پیست، خودرو را هدایت خواهد کرد.

اندی کاول (Andy Cowell) که سال گذشته را انحصارا به اجرای تغییرات ساختاری برای تبدیل شدن به یک تیم کامل در سال ۲۰۲۶ اختصاص داده است نیز به عنوان مدیر ارشد استراتژی منصوب خواهد شد. تمرکز او بر بهینه‌سازی همکاری فنی بین تیم و شرکت‌هایی مانند هوندا (Honda) به عنوان تامین‌کننده موتور، آرامکو (Aramco) در نقش تامین‌کننده سوخت، و والوالین (Valvoline) در بخش lubricant خواهد بود.

مجموعه استون مارتین معتقد است که تغییر ساختار در هدایت تیم به گونه‌ای طراحی شده است که بر نقاط قوت و تخصص فردی نیوی و کاول تمرکز کند و کارایی سازمانی را تضمین کند. نیوی می‌گوید که در طول نه ماه گذشته، استعدادهای فردی فوق‌العاده‌ای را در تیم خودش دیده‌است.

وی همچنین اینگونه ادامه می دهد که”من مشتاقانه منتظر پذیرفتن این نقش هستم زیرا خودمان را در بهترین موقعیت ممکن برای رقابت در سال ۲۰۲۶ قرار می‌دهیم، جایی که با یک موقعیت کاملاً جدید روبرو خواهیم شد زیرا استون مارتین اکنون یک تیم کاری است که با چالش قابل توجهی که قوانین جدید با آن روبرو هستند، ترکیب شده است.”

لارنس استرول (Lawrence Stroll) رئیس اجرایی می‌گوید که” اندی کاول امسال مدیر بسیار بزرگی بوده است. او بر ساختن یک تیم در سطح جهانی و ایجاد هماهنگی خوب بین آنها و همچنین پرورش فرهنگی که ماشین مسابقه را در قلب کاری که انجام می‌دهیم، تمرکز داشته است. این تغییر مدیریتی، یک تصمیم متقابل است که ما به نفع تیم به آن رسیده‌ایم. همه ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با او در سمت جدیدش به عنوان مدیر ارشد استراتژی هستیم.”

آدریان نیوی، مدیر تیم آستون مارتین شد

اندی کاول افزوده است که “با توجه به تغییرات ساختاری بسیار مورد نیاز در حین گذار به یک تیم کاری کامل و پایه‌گذاری آدریان و سازمان گسترده‌تر، اکنون زمان مناسبی برای من است تا نقش متفاوتی را به عنوان مدیر ارشد استراتژی بر عهده بگیرم. در این نقش به بهینه‌سازی همکاری فنی بین تیم و شرکت‌های هوندا، آرامکو و والوالین و تضمین سوخت و شاسی جدید تیم کمک خواهم کرد.”

استون مارتین فصل سختی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در رتبه‌ی هشتم مسابقات قهرمانی تیم‌ها قرار دارد، سه رتبه پایین‌تر از رتبه‌ی سال گذشته و تنها دو آخر هفته‌ی مسابقه باقی مانده است. نیوی از زمان پیوستنش در ماه مارچ، روی طراحی سال آینده کار کرده است که بر اساس مقررات جدید شاسی و واحد قدرت ساخته خواهد شد – با این امید که تیم دوران جدیدی را آغاز کند و نظم را ارتقا دهد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X