شرایط فروش تارا فول آپشن – دی ۱۴۰۲



گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش تارا فول آپشن را اعلام کرد. این خودرو با نام تارا V4 تیپ LX به بازار می آید.
به گزارش آخرین خودرو، ایران خودرو تارا فول آپشن اتوماتیک با قیمت قطعی ۶۸۱ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۷۰۰ تومان و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری عرضه می شود. همچنین امکان ثبت نام این خودرو با موعد تحویل اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳ هم فراهم است.
حتماً ببینید: مشخصات تارا اتوماتیک در آخرین خودرو

تارا V4 تیپ LX به عنوان نسخه فول آپشن تارا که در این شرایط فروش حضور دارد، به پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است. این پیشرانه ۱۱۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک توان را به چرخ های جلوی این تیپ تارا می رساند.
در تارا V4 تیپ LX در کنار امکاناتی مانند چراغ خوشامدگویی، سانروف برقی، استارت دکمه ای، صندلی برقی شش حالته راننده، پشتی برقی صندلی شاگرد، گرمکن صندلی های جلو، تهویه الکتریکی دستی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب با خطوط پویا، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی، شیشه های عقب دودی، استارت دکمه ای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، رینگ آلومینیومی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، روردی های جدید، زیرآرنجی ردیف عقب، تریم داخلی چرم و پارچه، چهار کیسه هوا، سنسور نور، سنسور باران، چراغ روشنایی روز، بازشوی درِ صندوق عقب با سنسور حرکتی پا، چراغ های عقب جدید، آینه الکتروکرومیک و… به کفی برقی صندلی شاگرد و تنظیم گودی کمر هم مجهز شده است.
چرا ما نمیتونیم ثبت نام کنیم همش گذاشتین اولویت یکپارچه.خب الان برای قشر عادی بزارین و پیش پرداخت کم بگیرین
تارا. V4 باید فول آپشن باشه با موتور tu5pولی. تارا v4 lx باید حتمابا این قیمت efpتوربو باشه چون کشش ماشین با این موتور تنفس طبیعی و دنده اتومات خیلی پایینه
خودروهای ایران نمیتوانند بدون ضعف و اشکال تولید شوند .دنا سقف کوتاهی دارد و کابین کوچک .تارا قدرت کمتری از دنا دارد و امکانات و آپشنهای متفاوت تر با این وجود به خودروسازهای داخلی باید آفرین گفت که در شرایط تحریم میتوانند خودرو تولید کنند اما نباید درجا زد وبا قدرت بهترینها را برای این مردم نجیب وصبور فراهم آورد.
سلام تارا اتومات کشش بدی نداره ، بنده هم دنا توربو اتومات داشتم و الان تارا ، تارا ا زنظر فضای کابین و صندوق و کم صدا و کم هزینه بودن و ایمنی خوب گزینه بهتریه و دنا اتومات از نظر قدرت موتور و شتاب بهتر ه . ضمنا شتاب تارا به دلیل گیربکس خوب اتومات بد نیست و راضی کننده است .
تارا مفت نمی ارزه. دنا توربو سوار شو ببین چقدر فرق داره. با این نظر مردم را گمراه نکنید. فنی و موتور دنا حرف نداره البته تو خودرو های داخلی
کسی میتونه در مورد دنا و تارا نظر بده که واقعاً هر دو رو یه مدت داشته باشه!
دنا از هر نظر عالیه ولی تارا در کل بهتره دوست عزیز